Laptop Gaming for 2014 - MSI GT60 2OD 3K IPS Edition

Qualchì tempu à principiu di questu annata, aghju scrittu un articulu nantu à i migliori portatili di ghjocu in u 2013. Da a scrittura di questu articulu, Alienware, Asus è altri anu avutu processori Intel Haswell, nuove carte grafiche, alcuni anu rimpiazzatu l'HDD cun SSD o unità ottica sparita. I portatili di u gamberu Razer Blade è Razer Blade, ricunnisciuti per a so compattezza cù u furmatu putente, sò stati presentati in vendita. Tuttavia, mi pari chì nunda di primurivu novu hè apparutu. Aggiornamentu: I megliu utpà per u travagliu è u ghjocu in u 2016.

Cosa prevede un laptop in gaming in 2014? A mo opinione, l'idea di e tendenze pò esse ottenuta guardendu u novu MSI GT60 2OD 3K IPS Edition, chì andò à a vendita à inizio di dicembre è, ghjudiziatu cù u mercatu di Yandex, hè già dispunibule in Russia (u prezzu hè uguale cum'è novu Mac Pro in a configurazione minimale - più di 100 mila rubli). UPD: I raccomandazione à guardà - Laptop di gamme sottile cù in duie GPU NVIDIA GeForce GTX 760M.

A risoluzione 4K avvicina

Laptop Gaming MSI GT60 20D 3K IPS Edition

Hè nantu à a risoluzione di 4K o UHD di recente avè da leghje più spessu - si rumorifica chì prestu avè un qualcosa cum'è questo vederemu micca solu in i televisori è i monitor, ma dinò nantu à i telefuni intelligenti. U MSI GT60 2OD 3K IPS utilizza una risoluzione di "3K" (o WQHD +), chì u fabbricante le chjamerà. In pixel, questu hè 2880 × 1620 (a diagonale di u schermu di u portatile hè 15,6 pollici). Dunque, a risoluzione hè quasi uguale a quella di Mac Book Pro Retina 15 (2880 × 1600).

Se in l'annu in uscita, quasi tutti i computer portatili di ghjocu emblematici sò dotati di una matrice cù una risoluzione di Full HD, allora prossimu, pensu chì noi aspettemu un incremento di a risoluzione di e matrici di urdinatori (tuttavia, questu hà da influenza micca solu i modelli di ghjocu). Hè pussibule chì in u 2014 vedemu risoluzione 4K in un formatu di 17-inch.

Gioca nantu à tri monitoru cù NVidia Surround

In più cù quellu di sopra, a nova tecnulugia MSI supporta a tecnologia NVidia Surround, chì ti permette di visualizà una foto di ghjocu nantu à trè scherzi esterni, se vulete più immersione in u prucessu. A scheda video aduprata per questi casi hè NVidia GeForce GTX 780M

Array SSD

L'utilizazione di SSD in laptop hè sempre più cumuna: u prezzu di e unità di solid-state hè in calo, l'incrudu di a velocità hè più ch'è significativu paragonatu di HDD convenzionali, è u consumu di energia, à u cuntrastu, hè ridussu.

U laptop di gioco MSI GT60 2OD IK di IPS utilizza una matrice SuperRAID 2 di trè SSD, chì dà velocità di lettura è scrittura di 1500 MB di secondu. Impressionante.

Hè prubabile chì in u 2014 tutti i laptops di gaming saranu equipaggiati cù RAID da SSD, ma u fattu chì tutti acquistanu dischi solidu di vari capacità, è chì certi perderanu HDD hè, a mo opinione.

Cosa avete da aspettà di i portatili di ghjocu in u 2014?

Puru probabile, nunda di vechja, trà l'aspettate apparentemente possibili per l'evoluzione di i computer di gioco portatili, pò esse identificatu:

  • A grande compattezza è a mobilità. I mudelli 15-inch ùn pesanu più 5 chilogrammi, ma appruntanu a marca di 3.
  • A vita di a batteria, micca u calore, u rumu - tutti i principali produttori di portatili travaglianu in questa direzzione, è Intel li aiutò liberendu Haswell. I successi, a mio parè, sò notevoli è chì avà gia avà, in qualchi mudelli di ghjocu, hè pussibule “cullà” per più di 3 ore.

Altre novità impurtanti ùn vennu à a mente, eccettu chì u supportu di u standard Wi-Fi 802.11ac, ma questu acquerirà micca solu i portatili, ma tutti l'altri dispositivi digitali.

Bonus

In u situ ufficiale di MSI, in a pagina http://www.msi.com/product/nb/GT60-2OD-3K-IPS-Edition.html#overview, dedicata à u novu laptop MSI GT60 2OD 3K IPS Edition, pudete micca familiarità cù i dettagli e so caratteristiche è scopre ciò chì altri tecnichi anu avutu cù a so creazione, ma dinò una cosa: in fondo à sta pagina pudete scaricà u pacchetto software MAGIX MX Suite gratuitamente (chì hè generalmente distribuitu per un modduu). U pacchiu include prugrammi per travaglià cù video, soni è foto. Ancu s'è dichjaratu chì questu offerta hè valida per i cumpratori MSI, in realtà ùn ci hè nunda di verifica.