Cumu à sceglie una cassa di u computer

Oghji o tardi in a vita di ogni computer, cummunisce u momentu di l'uppuntallu inevitabile. Ciò significa chì hè diventatu bisognu di rimpiazzà i vecchi componenti cù i più novi, più moderni.

Parechji utenti anu paura di travaglià indipindente nant'à l'installazione di ferru. In st'articulu viuremu, cù l'esempiu di disconnessione di una scheda video da a scheda madre, chì ùn ci hè nunda di male in sta.

Smuntà a scheda video

A rimozione di a scheda video da l'unità di sistema hè presentata in parechje fasi: de-energizà u computer è di disconnessu u cavu di u monitor, sciughjendu l'alimentu di tensione di u hcp, s'ellu ci hè, rimuovere i fermi (viti) è rimuovere l'adattatore da u connettore. PCI-E.

  1. U primu passu hè di disconnessu u cavumu da l'alimentu è u cavu di u monitor da u socket di a carta. Questu hè fattu in u fondu di l'unità di sistema. Ùn vi scurdate di caccià u tappu da a pruvi.

  2. In a foto qui sotto puderete vede un esempiu di una scheda video cù potenza addizionale. Solu à manca, si vede e viti di montage.

    Prima di tuttu, disconnette i connettori di potenza, è allora sferite i fermi.

  3. Slots PCI-E equipavu cù una serratura speciale per pruteghju u dispositivo.

    A serratura pò sembà diversa, ma u so scopu hè unu: "agghindà" à una sporgenza particulare nantu à a scheda video.

    U nostru scopu hè di cliccà nantu à a serratura, rilasciate stu bordu. Se l'adattatore hè fora di u slot, allora avemu avutu u nostru scopu.

  4. Rimuova attentamente u dispositiu da u slot. Fatti!

Comu pudete vede, ùn ci hè nunda di difficiule in a rimozione di una scheda video da un computer. A cosa maiò hè di seguità e règule semplici è di agisce attentamente per ùn danneghju micca l'apparecchimentu costu.