Installà PostgreSQL in Ubuntu


I prudutti di a cumpagnia cinese Tenda relativamente recentemente anu avutu una espansione massiccia nantu à i mercati internaziunali. Dunque, in comparazione cù l'altre marche popolari, ùn hè micca cunnisciuta bè di u cunsumatori domesticu. Ma grazie à a cumbinazione di prezzi accessibili è à un altu gradu di innovazione, hè sempre più popular. I router di Tenda sò spessu trovati in reti di casa è in rete di piccole cariche. A propositu, a quistione di cume di mette in opera diventa sempre più impurtante.

Configurate u router Tenda

Facilmente installazione hè un altru puntu di forte di i prudutti Tenda. U solu inconvenient in stu prucessu pò esse chjamatu solu u fattu chì micca tutti i mudelli di router anu una interfaccia in rusa. Cusì, spiegazioni ulteriore saranu fatte nantu à l'esempiu di u router Tenda AC10U, induve l'interfaccia di lingua russa hè presente.

Cumu entrate e impostazioni di u router

A procedura per a cunnessione à l'interfaccia web di u router Tenda ùn hè micca diversa da cume hè fattu in dispositivi da altri produttori. Prima ci vole à sceglie un locu per u router è cunnessu per mezu di u portu WAN al cavu da u fornitore, è da una di e porti LAN à u computer. Dopu à questu:

  1. Verificate chì i cunfusioni di cunnessione di rete in u computer sò impostati per ottene automaticamente un indirizzu IP.
  2. Aprite u navigatore è inserite l'indirizzu di u router. U difettu hè 192.168.0.1.
  3. In a finestra di login, inserisci a passwordadmin. U login predefinitu hè ancuadmin. Sò generalmente registratu in a linea superiore.

Dopu à quessa, ci sarà un reindirizzamentu à a pagina di l'impostazioni di u router.

Configurazione rapida

Dopu avè l'utente cunnessu à a cunfigurazione di u router, l'apparecchjaru di configurazione rapida si apri automaticamente. Hè assai faciule d'usu. Prima, vi è raccomandatu per verificà a disponibilità di a lingua russa:

Se a questione ùn hè micca pertinente - pudete saltà stu passu. Poi:

  1. Premendu u pulsante "Start", esegui u mago.
  2. Selezziunate u tipu di cunnessione internet à u cuntrattu cù u fornitore.
  3. Sicondu u tippu di cunnessione selezionata, fate u seguitu:
    • Per PPPoE - inserite u username è a password ricevuta da u fornitore.
    • Per indirizzu IP staticu - Inserite e linee apparse cù l'infurmazioni precedentemente ottenute da u fornitore di servizii Internet.
    • In casu d'usu indirizzu IP dinamicu - basta à spinghjite u pulsante "Prossimu".

Dopu, avete bisognu di configurà i parametri di base di a cunnessione Wi-Fi. In a stessa finestra, una password d'amministratore hè stabilita per l'accessu à l'interfaccia web di u router.

In u campu superiore, l'utente riceve a possibilità di adeguà u radiu di a copertura di rete senza filu ponendu u trasmettitore Wi-Fi a potenza bassa o alta. Dopu venite u nome di a rete standard è l'impostazioni di password per cunnessu. Scatula checked "Ùn hè micca necessariu", a rete sarà aperta à l'accessu da chiunque li voli, perciò vale una seria considerazione prima di attivà stu parametru.

L'ultima linea imposta u password di amministratore cù chì pudete cunnessu dopu à a cunfigurazione di u router. Ci hè ancu una clausula chì offre una impostazione di una sola parola per Wi-Fi è per l'amministratore, è una nota "Ùn hè micca necessariu", lascendu lascià l'accessu à l'interfaccia web free. L'opportunità di tali impostazioni, cum'è in u casu precedente, hè assai dubbia è l'usu deve esse cunnosce di tutte e conseguenze possibili prima di aduprà i so.

Dopu avè stabilitu i parametri di a rete senza filu, a finestra finale di l'assistente di configurazione rapida si apre davanti à l'utente.

Premendu u pulsante "Prossimu", a transizione à l'installazione di parametri supplementari.

Impostazione manuale

Pudete entrà in a modalità di configurazione manuali di u router di Tenda solu pè scartà u assistente di configurazione rapida è in u stadiu di selezzione di u tipu di cunnessione, cliccendu nantu à u link "Salta".

Dopu à quessa, a finestra per configurà a rete senza fili è l'impostazione di a password di amministratore, chì era digià descrittu sopra, aprirà. Premendu u pulsante "Prossimu", l'usu va a a pagina di configurazione principale di u router:

Se si parla di l'impostazione manuali di a cunnessione Internet, allora per l'utente ci hè pocu in questu, perchè andendu nantu à a sezione curretta, pudete vede esattamente le stesse finestre chì sò apparse durante u assistente di configurazione rapida:

A sola eccezione hè u casu quandu u fornitore travaglia cù PPTP o una cunnessione L2TP, per esempio Beeline. Configurà lu in a modalità di configurazione rapida ùn funziona micca. Per configurà una cunnessione, avete bisognu:

  1. Vai à la sezione "VPN" è ci cliccanu nantu à l'icona "Client PPTP / L2TP".
  2. Assicuratevi chì u client sia attivatu, selezziunate u tipu di cunnessione PPTP o L2TP è inserisci l'indirizzu di u servitore VPN, l'inscusu è u password in base à i dati ricevuti da u fornitore.

A sezione di a configurazione di cunnessione Wi-Fi hà un menu più riccu:

In più di i parametri standard chì sò dispunibuli in l'installazione guidata rapida, pudete piazzare quì:

  • Pianificazione Wi-Fi, chì ti permette di disattivà l'accessu à a rete senza fili à un certu tempu di u ghjornu in i ghjorni di a settimana;
  • Modu di rete, numeru di canale è larghezza di banda separatamente per e rete 2,4 è 5 MHz;
  • Modu di u Puntu di Accessu se un altru router o modem DSL hè adupratu per cunnesse à Internet.

In l'impostazioni avanzate di a rete wireless, ci sò ancu altre caratteristiche interessanti, un set di cui pò differisce secondu u mudellu di u router. Tutti i voci di u menù sò pruposti cù spiegazioni dettagliate, chì ponenu a configurazione di una rete senza fili cum'è pussibile cum'è possibile.

Funzioni supplementari

In più di e funzioni di base chì furnite l'accessu à a rete larga di u mondu è a distribuzione di Wi-Fi, ci sò parechje funzioni addizionali in router di Tend che fanno u travagliu in rete più sicuro è confortevole. Habemu in qualche tempu.

  1. Rete d'ospiti. Attraversu l'attivazione di sta funzione, l'accessu à Internet hè fornitu à i visitatori di l'Ufficiu, à i clienti, è à qualchi stranieri. L'accessu sarà limitatu è l'ospiti ùn puderete micca cunnesse à l'uffiziu di a LAN. Inoltre, hè permessu di definisce limiti à u periodu di validità è di velocità di a cunnessione Internet di a rete di ospiti.
  2. Cuntrollu di i parenti. Per quelli chì vogliono cuntrullà l'ora di u zitellu in u computer, hè basta à andà à a sezione pertinente in l'interfaccia web di u router e cliccate nantu à u pulsante "Add". Dopu, in a finestra chì si apre, inserite l'indirizzu MAC di u dispositiu da u quale u zitellu si connette à a rete, è stabilisce e restrizioni richieste. Sò stabiliti in a lista lista nera o bianca da l'ora di u ghjornu è di u ghjornu di a settimana. Inoltre, hè possibile impiegà una interdizione di visità e risorse web individuale inserendu i so nomi in u campu pertinente.
  3. Server VPN. A configurazione di u router in sta qualità hè effettuata in a sezione di configurazione di u listessu nomu, chì era quì menzionatu quandu descriveva a configurazione di una cunnessione L2TP. Per attivà a funzione di servitore VPN, andate in u> sottoutumu Em> »Server PPTP». e spostà u cursore virtuale à a posizione on. Poi cù u bottinu "Add" Avete bisognu di entrà i nomi d'utenti è password di l'utenti chì puderanu usà questa funzione, è salvanu i cambiamenti.

    Dopu à ciò, seguitu u ligame "Utenti in linea di RRTR", pudete cuntrullà quale di l'utenti cunnessa a distanza da a rete via VPN è a durata di a so sessione.

E funzioni descritte sopra ùn sò micca limitate à a lista di funzionalità addizionali furnite da u router Tend. Andate in a sezione "Impostazioni avanzate", pudete puru fà una serie di impostazioni interessanti. Sò estremamente semplici è ùn necessitanu spiegazioni in più. In più dettellu, pudete avà occupatu di a funzione App Tenda, chì hè un tipu di chip di società.

Attraversu l'attivazione di sta funzione, pudete scaricà u ligame per stallà l'applicazione mobile Tenda App cù u codice QR fornitu. Dopu avè installatu questu applicazione mobile, pudete accede à u cuntrollu di u router da u vostru smartphone o tablet, fate cusì senza un computer o un laptop.

Questu cumpleta a visione generale di a configurazione di u router Tenda. Dunque, si notate chì l'interfaccia web di i dispositivi Tenda F, FH, Tenda N hè qualcosa di diversu da quelli descritti sopra. Ma in generale, hè ancu più simplici è l'utente chì hà ghjudicatu stu articulu ùn avarà alcuna difficoltà in a configurazione di sti dispositivi.