Un di i formati di archiviazione di u documentu popolari hè PDF. Ma in certi volte bisogna cunvertite oggetti di stu tipu in u furmatu di TIFF di immagini raster, per esempiu, per aduprarine in a tecnulugia di i fax virtuali o per altri scopi.
Cume da convertì
Allora volete dì chì conversione PDF à l'utili incastiti TIFF di u sistema operativu ùn funzionanu micca. Per fà ciò, avete bisognu di uttene servizii online per conversione, o un software specializatu. In questu articulu parlemu ghjustu cume per risolve u prublema, usando un software installatu nantu à un computer. I prugrammi chì puderanu risolve questu questu ponu esse spartiti in trè gruppi:
- Convertitori;
- Editori grafichi;
- Programmi per scansione è ricunniscenza di testu.
Parlemu in dettaglio su ognuna di e opzioni descritte nantu à esempi di applicazioni specifiche.
Metudu 1: AVS Document Converter
Principiamu cù u cunvertitore di prugramma, vale à dì cù l'applicazione Document Converter da u sviluppatore AVS.
Scaricate Document Converter
- Fighjate l'applicazione. In blocu "Output Format" cliccate "In foto.". Campo aperto "File Type". In stu campu seleziona l'opzione "Tiff" da u rigalu in menzu presentatu.
- Ora vi vole à sceglie a fonte PDF. Cliccate in u centru "Add Files".
Pudete ancu cliccà nantu à una captiva simile in cima à a finestra.
Applicabile è aduprà u menù. Cliccate "File" è "Add file ...". Pudete aduprà Ctrl + O.
- Una finestra di selezzione apparisce. Vai à u situ du formattu PDF. Selezziunate u scopu di stu furmatu, cliccate "Apertu".
Pudete ancu aprà un documentu trascinendu da qualunque gestore di file, per esempiu "Esploratore"to shell converter.
- L'utilizzo di una di sti opzioni porterà à u cuntenutu di u documentu esse visualizzato in l'interfaccia converter. Ora specificu quì u oggettu finale cù a estensione TIFF andrà. Cliccate "Revisione ...".
- U navigatore aprirà "Sfoglia cartelle". Usendu l'uterni di navigazione, spighjate à quì induve a cartella hè salvata induve volete mandà l'elemento convertitu, è cliccate "OK".
- U caminu specificatu sarà visibile in u campu. "Cartella in uscita". Ùn ci hè nunda chì impedisce u littare di u prucessu di trasformazione stessa. Cliccate "Start!".
- A procedura di riformattamentu inizia. U so prughjettu hè messu in parte in a parte centrali di a finestra di prugramma, in quantu.
- Dopu a chjesa di a procedura, una finestra truveru nantu à u situ induve l'inserimentu hè furnitu chì a cunversione hè stata cumpleta cù successu. Hè ancu pruposta per andà à u cartulare induve l'oggetto reformattatu hè salvatu. Se vulete fà ciò, fate un clic "Apri cartula".
- Apre "Esploratore" esattamente induve u TIFF cunvertitu hè salvatu. Ora pudete aduprà stu oggettu per u scopu cum'è prughjettu o esegui tutte e altre manipolazioni cun ellu.
U principale svantaghju di u metudu descrittu hè chì u prugramma hè pagatu.
Metudu 2: Converter di Foto
U prossimu prugramma chì risolverà u prublema postu in st'articulu hè u Image Converter Photo Converter.
Scaricate Photo Converter
- Attiva Photoconverter. Per specificà u documentu chì vulete convertisce, cliccate nantu à a foto cum'è simbulu "+" sottu l'inserzione "Selezzi i File". In l'elenco sparghiatu, selezziunate a scelta "Add Files". Si pò aduprà Ctrl + O.
- A finestra di selezione comincia. Naviga versu u situ PDF è salvatu è marcatu. Cliccate "OK".
- U nome di u documentu selezionatu sarà visualizatu in a finestra Principale di u Converter di Foto. In u blocu "Salvà cum'è" selezziunate "Tif". Next, cliccate "Salvà"per seleziona un oghju convertitu.
- Una finestra hè attivata induve pudete selezziunà a posizione di conservazione per u bitmap finale. Per difettu, si sarà conservatu in una cartella chjamata "Risultatu"chì hè annidata in u cartulare induve si trova una fonte. Ma se vulete, pudete cambià u nome di questa cartula. Inoltre, pudete sceglie una directory di salvataggiu cumplettamente diversa da riorganizà u pulsante di radio. Per esempiu, pudete specificà a cartella immediata di a situazione di a sorgente o generalmente qualchì directory in u discu o nantu à i supporti cunnessi à u PC. In questu ultimu casu, spostate u passatu in posizioni "Cartella" è cliccate "Cambia ...".
- Appare una finestra "Sfoglia cartelle", chì avemu dighjà verificate quandu hà rivisitu u prugrammu precedente. Specifichi u directory desiderata in essu è cliccate "OK".
- L'indirminu selezionatu hè visualizatu in u campu Photoconverter corrispondente. Ora pudete cumincià à riformattà. Cliccate "Start".
- Dopu à quessa, a prucedura di cunversione inizierà. A differenza di u prugrammu precedente, u so prugressu ùn sarà micca mostratu in termini percentuali, ma cù l'aiutu di un indicatore speciale dinamicu di verde.
- Dopu a chjesa di a procedura, puderete piglià a maghjina finale bitmap in u locu quandu l'indirizzu hè statu specificatu in a cuesce di conversione.
U svantaghju di sta opzione hè chì u Photoconverter sia un prugramma pagatu. Ma pò esse adupratu gratuitamente per un periodu di prova di 15 ghjorni cù una limitazione di prucessu micca più di 5 voci à tempu.
Metudu 3: Adobe Photoshop
Avviemu oghji per risolve u prublema cù l'aiutu di editori grafichi, cumincendu, forse, cù i più famosi di questi - Adobe Photoshop.
- Lanciate Adobe Photoshop. Cliccate "File" e sceglite "Apertu". Pudete aduprà Ctrl + O.
- A finestra di selezione comincia. Com'è sempre, andate induve u situ PDF è situatu è dopu a selezzione, cliccate "Apertu ...".
- A finestra di importazione in PDF inizia. Quì pudete cambià a larghezza è l'altezza di e immagini, mantenite e proporzioni o micca, specifichi a cultura, a modalità di culore è a prufonda di bit. Ma se ùn capite micca ciò, o ùn avete micca bisognu di aduprà tali adeguamenti per fà u travagliu (è in a maggior parte di i casi), allora solu in a parte di sinistra, selezziunate a pagina di u documentu chì vulete convertà in TIFF, e cliccate "OK". Se avete bisognu di cunvertà tutte e pagine PDF o parechji di esse, allora l'algiu algoritmu di l'azione descritta in stu metu duverà esse eseguitu da ognunu d'iddi individualmente, da u principiu à a fine.
- A pagina di documentu PDF selezziunata appare in l'interfaccia di Adobe Photoshop.
- Per fà a cunversione, preme torna. "File"ma sta vota in a lista ùn sceglite micca "Apertu ..."è "Salvà cum'è ...". Se preferite agisce cù l'aiutu di i tasti caldi, in questu casu abilite Maiusc + Ctrl + S.
- A finestra accumuda "Salvà cum'è". Aduprendu l'utili di navigazione, andate induve vulete conservà u materiale dopu riformattatu. Assicuratevi di cliccà nantu à u campu. "File Type". Da u listinu enorme di formati grafichi sceltu "Tiff". In a zona "Filename" Pudete cambià u nome di l'oggiu, ma questu ùn hè micca necessariu. Lasciate tutte e altre impostazioni di salvamentu per difettu e premete "Salvà".
- A finestra s'hè aperta TIFF Opzioni. In questu pudete specificà alcune pruprietà chì l'utente vole vede in a immagine bitmap trasformata, cioè:
- Tipu di cumpressione d'immagine (per difettu - senza compressione);
- L'ordine di i pixel (l'impostazione predefinita hè intercalata);
- Format (predefinitu è IBM PC);
- Comprimite strati (predefinitu è RLE), etc.
Dopu avè specificatu tutte e impostazioni, secondu i vostri scopi, cliccate "OK". Tuttavia, ancu se ùn capite micca tali impostazioni precise, ùn avete bisognu di preoccupà tantu, perchè i parametri di difettu spessu satisfà e richieste.
U solu consigliu, s'è vo vulete chì l'immagine risultante sia più pussibule da putente di pesu, allora in u blocu Compressione di l'imagine sceglie opzione "LZW", è in u blocu "Compressing Layers" mette u switch in situ "Elimà strati è salvà una copia".
- Dopu, a conversione sarà fatta, è truverete l'imagine finita à l'indirizzu chì avete designatu per ellu chì hè u caminu di salva. Come annunziatu sopra, se avete bisognu di cunverte micca una pagina PDF, ma parechji o tutti, allora a prassi sopra cessa deve esse effettuata cù ognunu di elli.
U svantaghju di stu metudu, oltre à i prugrammi precedenti, hè chì l'editor graficu di Adobe Photoshop hè pagatu. Inoltre, ùn permette micca a cunversione massiccia di pagine PDF è in particulare di file, cum'è i convertitori. Ma in u stessu tempu, cù l'aiutu di Photoshop, pudete piazzà impostazioni più precise per u TIFF finale. Dunque, a preferenza per questu metudiu deve esse data quandu l'utente avia bisognu di ottenere TIFF cù pruprietà precisamente precisate, ma cun una quantità relativamente scarsa di materiale chì hè cunvertitu.
Metudu 4: Gimp
U prossimu editor graficu chì pò riformattà PDF in TIFF hè Gimp.
- Attiva Gimp. Cliccate "File"è dopu "Apertu ...".
- Shell inizia "Open Image". Naviga versu u situ PDF in cui hè salvata e etichettata. Cliccate "Apertu".
- A finestra accumuda "Importa da PDF"simili à u tippu chì hà vistu in u prugramma precedente. Quì pudete piazzà a larghezza, l'altezza è a risoluzione di i dati grafichi importati, applica anti-aliasing. Un prerequisitu per a giustizia di altre azioni hè di definisce u switch in u campu "Vede a pagina cum'è" in posizione "Images". Ma più impurtanti, pudete sceglie parechje pagine in una volta per l'importazione o ancu tutti. Per selezziunà e pagine individuali, cliccate nantu à elli cù u bottinu sinu di u mouse mentre tenendu u bottinu Ctrl. Sì decide di importà tutte e pagine PDF, cliccate nantu à u pulsante "Selezzi tutti" in a finestra. Dopu chì a selezzione di e pagine hè stata fatta è, se hè necessariu, sò state fate altre impostazioni, premete "Importu".
- U prucessu d'importazione di PDF.
- E pagine scelte saranu aghjunte. È in a finestra centrale, u cuntenutu di u primu sarà visualizatu, è in cima di a cunca di a finestra, e altre pagine saranu situate in u modu di vede, è pudete truvà cliccendu nantu à elli.
- Cliccate "File". Allora andate à "Esporta cumu ...".
- Appare "Esporta di e immagini". Naviga à a parte di u sistema di file in cui vulete mandà u TIFF riformattatu. Cliccate nantu à l'etichetta sottu. "Selezziunu tippu file". Da a lista di formati chì si apre, cliccate "TIFF Image". Appughjà "Esporta".
- A finestra dopu si apre "Esporta l'imagine cume TIFF". Pò dinò impostà u tippu di cumpressione. Per difettu, a cumpressione ùn hè micca effettuata, ma se vulete salvà spaziu nant'à u discu, setate u switch à "LWZ"è poi premete "Esporta".
- Conversione di una di e pagine PDF in u furmatu selezionatu sarà fattu. U materialu finale pò esse trovu in a cartella chè l'utente quillu hà designatu. Dopu, redirige à a finestra di base di Gimp. Per procedà à riformattà a pagina successiva di u documentu PDF, cliccate nant'à l'icona per vene in anteprima in a parte superiore di a finestra. U cuntenutu di sta pagina apparirà in a zona centrali di l'interfaccia. Dopu fate tutte e manipolazioni descritte in precedenza di stu metudu, partendu da u paragrafo 6. Un'operazione simile deve esse effettuata cù ogni pagina di u documentu PDF chì avete intenzione di cunverte.
U vantaghju principali di stu metudu nantu à u precedente hè chì u prugramma GIMP hè assolutamente libaru. Inoltre, vi permette di importà tutte e pagine PDF simul una volta, ma avete ancora à esportà ogni pagina à TIFF in ogni casu. D'altronde, si deve scurdà chì GIMP fornisce sempre poche impostazioni per adeguà e pruprietà di u TIFF finale di Photoshop, ma più di i convertitori.
Metudu 5: Readiris
A prossima applicazione cù a quale pudete riformattà oggetti in a direzzione studiata hè un strumentu per a digitalizazione di e immagini di Readiris.
- Fate una lettura di Readiris. Cliccate nantu à l'icona "Da File" in l'immagine di u cartulare.
- Strumentu apparisce "Login". Andate in a zona duve u PDF destinazione hè conservatu, designate è cliccate "Apertu".
- Tutte e pagine di l'elemento selezionatu saranu aghjunte à l'applicazione Readiris. A so numerizazione automatica principia.
- Per riformattà in TIFF, in u pannellu in u blocu "Output File" cliccate "Altru".
- A finestra accumuda "Esce". Cliccate nantu à u campu superiore di sta finestra. Una grande lista di formati apre. Selezzi un item "TIFF (immagine)". Se vulete immediatamente dopu a cunverzione, aprite u schedariu in u visore di immagini, selezziunate a casella accanto à "Aprite dopu salvatu". In u campu sottu à questu articulu, pudete sceglie una applicazione specifica in chì l'apertura hè esibita. Cliccate "OK".
- Dopu queste azzioni in a barra di strumentu in u blocu "Output File" apparisce icona "Tiff". Cliccate nantu à sta.
- Dopu à quessa, a finestra s'avvia "Output File". Avete bisognu di andà induve vulete salvà u TIFF riformattatu. Poi cliccate "Salvà".
- U prugramma Readiris inizià u prucessu di cunvertenu PDF in TIFF, chì u prughjettu di elli si vene cum'è in percentuale.
- Dopu à a fine di a procedura, se lasciate una casella accanto à l'elemento chì conferma l'apertura di u schedariu dopu a cunversione, u cuntenutu di l'oggetto TIFF si aprirà in u prugramma attribuitu in l'impostazioni. U prugramma stessa sarà salvatu in u cartulare chì l'utente hà specificatu.
Convertite PDF in TIFF hè pussibule cù l'aiutu di un numeru di tippi diversi di prugrammi. Se avete bisognu di cunverte un numaru significativu di file, allora per stu scopu hè megliu ad aduprà prugrammi di cunvertitori chì guaranu di u tempu. Se hè impurtante per voi di determinà accuratamente a qualità di a cunversione è di e proprietà di TIFF in uscita, allora hè megliu ad aduprà editori grafichi. In questu ultimu casu, u periodu di tempu per a cunversione cresce significativamente, ma l'utente puderà specificà impostazioni più precisamente.