Risolvendu i prublemi cù u lasciu di Battlefield 3 via Origin

Battlefield 3 hè un ghjocu assai popularu, ancu se parechje parti nova di a famosa serie sò partutu. Tuttavia, periodicamente, i lettori sò in u casu cù u fattu chì stu tiratore particulare rifiuta di scena. In tali casi, vale a pena studia u prublema in più dettellu è truvà a so soluzione, anzi ch'è s'hè seduta. Dunque, sarà pussibule di ghjucà u vostru ghjocu preferitu assai più veloce.

Possibili cause di u prublema

Ci sò e voci cunfirmate chì i sviluppatori di a serie di ghjocu di Battlefield di DICE volenu disattivà u travagliu di i servitori di a terza parte durante u liberu di a nova serie di film d'azione. Poi spessu sò stati osservati prublemi simuli quandu u campu di Battlefield 4, Hardline, 1 esisti. Quessa, questu hè fattu per chì i ghjucatori entrassi per prudutti freschi, chì aumenteranu in linea, l'aspettu generale, è ancu in principiu facenu amare i prugetti novi è di principiu .

Hà piacè o micca - un misteru daretu à sette felle. L'esperti si chiamanu una ragione più prosaica. A disabilitazione di u vechju più popularu di u jocu permette à DICE di impegnu megliu à u travagliu di i servitori di i novu produtti in u scopu di pruteghje u so travagliu à l'iniziu. Altrimenti, u jocu di tutti i ghjochi pò ghjunghjite semplicemente a causa d'errori imprevisti. E da Battlefield 3 hè unu di i ghjochi più popolari di stu fabbricante, hè di solitu spente.

Cumu pudete, vale a pena fà una analisi dettagliata di a situazione nantu à u computer. Dopu à a diagnosi, vede à cerca una soluzione per i prublemi. Dopu tuttu, ùn pò sempre ghjunghje in e teorie di a cospirazione di DICE.

Reason 1: Failing of the client

Una di e cause più impurtanti di u prublema hè u prublema cù u lanciame di u ghjocu per mezu di l'originazione di u cliente. Per esempiu, u prugramma ùn pò micca risponde à i tentativi di cuminciare a ghjocu, è ancu eseguisce in modo erratu i cumandamenti ricevuti. In una tale situazione, devi provà à fà una reinstallazione pulita di u clientu.

  1. Per cumincià hè di rimuovere u prugramma in un modu pratettu. U più faciule hè u mètudu aduprà u prucedimentu di u sistema integratu. Per fà quessa, andate in a sezione pertinente. "Parametri" Windows hè a cosa più rapida da fà in "Computer" - U bottinu impiegatu hè nantu à a barra di strumenti in cima.
  2. Quì avete bisognu di truvà Origini è rimprunellu cliccando nantu à u bottinu pertinente sottu u prugramma in a lista.
  3. Dopu avete bisognu di sguassà tutti i residui da l'origine, chì Uninstall Wizard puderia dimentu in u sistema. Dunque, guardate e dumandate in i seguenti indirizzi è cacciate da quì tutti i schedari è i cartulari menzionendu u nome di u clientu:

    C: Origine di u Donu
    C: Utenti [Username] AppData
    C: Utenti [Username] AppData
    C: Programma Date Arti Elettroniche Licenziamenti
    C: Figurine di u situ
    C: Fichjetti di prugramma (x86)

  4. Dopu, avete da riavvià u computer, è fate un installatore Origine per nome di l'amministratore. Quandu l'installazione hè completa, duverete riavvi u computer, accede è allora pruvate à l'iniziu.

S'ellu hè veramente u prublema in questu, allora sarà risoltu.

Reason 2: Battlelog Issues

Battlefield 3 gira nantu à i servitori sottu u control globale di a rete Battlelog. Qualchì tempu u serviziu pò falli ancu. Di solitu hè simule questu: l'utente lancia cù successu u ghjocu per mezu di u clientu Origine, u sistema salta in Battlelog, ma quì quì nimu ùn risponde più à u tentativu di andà in battaglia.

In stu casu, provate e misure seguenti:

  1. Reinstallà u navigatore. L'accessu à Battlelog cù un navigatore standard installatu per difettu nantu à u sistema. I prugrammi stessi dicenu chì quandu usanu Google Chrome, stu prublemu hè pussibilmente apparente. Hè più adatta à travaglià cù Battlelog.
  2. Move da u situ. Talvolta un prublema pò esse creatu dopu passatu da u client Origine à u sistema Battlelog. In u prucessu, u servitore riceve in furia i dati di l'utente, è cusì u sistema ùn funziona micca correttamente. Duvete verificà un prublema simule è pruvate à avviare Battlefield 1 da u situ ufficiale di l'Urigine, chì hà logatu in quì. Spissu questu muvimentu aiuta. Se u prublemu hè cunfirmatu, allora una reinstallazione pulita di u clientu deve esse eseguita.
  3. Re-autorizazione. In certi casi, uscite da u vostru contu in u client Origine è a ri-autorizazione pò aiutà. Dopu à quessa, u sistema pò cuminciare à trasmette i dati à u servitore in maniera corretta. Per fà quessa, selezziunate a sezione in l'intestazione di u prugramma. "Origine" è spingà u pulsante "Logout"

Se una di sti misure funziunava, allora u prublema era veramente un prublema cù u travagliu di Battlelog.

Reason 3: Failed to install or upgrade

In certi casi, a mancanza pò verificà à causa di errori quandu l'installazione di u ghjocu o u clientu. Di solitu hè difficiule di diagnosticà immediatamente. Più spessu, u prublema hè creata quandu pruvate a cuminciare a ghjocu - u clientu hè minimizatu, ma ùn accade nunda. È ancu quandu si principia Battlelog, u ghjocu si apre, ma o si blocca immediatamente o si blocca.

In una situazione sì, duvite pruvà à fà una reinstallazione pulita di u prugna Origin, è dopu disinstallà Battlefield 3. Allora avete bisognu di riavvià u computer è ricaricà u ghjocu. Se fosse possibile, hè megliu provà a stallà in un antru cartulare in u vostru computer, è idealmente nantu à un altru discu locale.

  1. Per fà quessa, in u client Origine, avete bisognu di aprite i parametri cliccendu nantu à l'elemento "Origine" in un cappellu.
  2. Qui ci vole à andà à l'elemento menu "Avanzate"dove avete bisognu di sceglie "Impostazioni è File di Salvataggio".
  3. In a zona "In u vostru computer" Pudete cambià a directory per installà i ghjochi à ogni altra.

Una bona scelta avrebbe da installà u ghjocu nant'à u discu root (quellu chì hà installatu Windows). Questu avvicinamentu hè universale per i prugrammi chì una tale accordu hè impurtante.

Reason 4: Set incompletu di software richiesto.

Come qualunqui altru prugramma, u sistema di utilizzu di Battlefield 3 (chì consiste di u clientu Origin, a rete Battlelog è u ghjocu stessu) richiede chì certi software sia installatu in u computer. Eccu un elencu cumpletu di tuttu ciò chì hè necessariu per a mancanza di prublemi in u lancia:

  • Microsoft .NET Framework;
  • Direct X;
  • Librerie Visual C ++;
  • Archivore WinRAR;

In casu di prublemi cù u lance di u ghjocu, avete bisognu di pruvà à stallà è aggiornà stu listinu di software. Dopu, avete bisognu di ripartite u computer è riprovà à accumudà Battlefield.

Reason 5: Processes Conflict

Di solitu, u sistema esegue un numeru numeru di processi diversi. Alcuni di elli pudianu cuncepisce cun l'operu di Battlelog, Origine, o di u ghjocu stessu. Cusì a scelta migliore hè una corsa curretta di Windows cun un set di funzioni minimale. Questu hà bisognu di e seguenti attività:

  1. In Windows 10, avete bisognu di aprire una ricerca nantu à u sistema, chì hè un bottinu cun una lenti accantu à "Start".
  2. In a finestra chì si apre, in u campu di dumanda, inserite u comandomsconfig. A ricerca avarà una opzione chjamata "Configurazione di u sistema". Stu prugramma deve aprà.
  3. Dopu, avete bisognu di andà à a sezione "Servizi"chì cuntene un elencu di tutti i prucessi è i travagli svolti in u sistema. Qui ci vole à marcà l'elemento "Ùn mostri micca i processi di Microsoft". Hè per quessa chì i servizii base di u funziunamentu di l'OS saranu sferiti da a lista. Poi restanu à presse "Disable all"per spegne tutte e altre attività.
  4. Avà bisognu di andà à a sezione "Startup"dove avete bisognu di aprire Task Manager. Per fà quessa, cliccate nantu à u bottinu pertinente.
  5. U standard si apre "Dispatcher"chì pò esse curatu cù una combinazione "Ctrl" + "Shift" + "Esc"in ogni casu, una tabulazione cù i prucessi chì esiste cù u sistema hè selezionata immediatamente. Ogni prucessu dispunibile quì deve esse disattivatu. Dopu à ciò pudete fermà Task Manager è "Configurazione di u sistema"Da applicà prima i cambiamenti.
  6. Riprenderà u computer. Cù tali parametri, a funzionalità di u sistema sarà assai limitata, solu i servizii più basichi agiranu. Avete bisognu di verificà e prestazioni di u ghjocu pè pruvà di scuppisce u. Più probabilmente, ùn funzionerà micca specificamente, perchè tuttu u software necessariu sarà ancu disattivatu, ma almenu u travagliu d'Urigine è di Battlelog pò esse verificatu. S'ellu funziona bè in questu statu, è ùn ci hè nisuna conclusione prima di chjude tutti i servizii, allora a conclusione hè una - u prublemu hè creatu da un prucessu cunflittu.
  7. Perchè u sistema funziunisce correttamente torna, avete bisognu di fà tutte e operazioni in l'ordine inversu è inizià tutti i servizii indè Se u prublemu era ancu identificatu quì, dunque per enumerazione è u metudu di l'eliminazione hè solu necessariu a disfatta u prucessu interferente.

Ora pudete gode di u prucessu di u ghjocu senza prublemi.

Reason 6: Problemi di cunnessione à Internet

Di solitu, se ci sò i prublemi cù a cunnessione, u sistema emisserà l'alerte adeguate. Tuttavia, vale sempre vale a vene è pruvate i punti chì seguite:

  1. A situazione di l'attrezzatura. Hè vale a prova à ricaricà u router, verificate l'integrità di i fili. Duvete aduprà l'internet cù altre applicazioni per verificà u funziunamentu di a cunnessione.
  2. Cambia IP. Avete bisognu di pruvà à cambià u vostru indirizzu IP. Se u computer impiega un indirizzu dinamicu, allora avete bisognu di spegghje u router per 6 ore - dopu chì si cambierà automaticamente. In u casu di un IP staticu, bisognu cuntattu u fornitore è dumandà a so cambiamentu.
  3. Carica ridotta Hè vale a verifica se a cunnessione ùn hè micca sovraccaricata. Sì u computer scala numerosi file nant'à tempu cù assai pesu, a qualità di a rete pò subisce assai e u ghjocu ùn pò micca cunnesse cun server.
  4. Cache di congestione. Tutti i dati ricevuti da Internet sò cache da u sistema per facilità l'accessu più tardi. Dunque, a qualità di a rete pò soffre s'è u volume di cache diventa veramente grande. Dunque, avete da cancellà a cache DNS:
  5. Avete bisognu di aprite a console. In Windows 10, pudete esse fattu cliccendu destro nantu "Start" è sceglie in u menu chì si vene selezziunate l'elemento "Linea di urdinatore (Amministratore)". In e versioni precedenti, avete bisognu di preme una combinazione. "Win" + "R" e inserisci u cumandamentu in a finestra apertacmd.

    Quì avete bisognu di entrà i cumandamenti chì seguenti in ordine, premendu u tastu dopu à ognuna "Enter":

    ipconfig / flushdns
    ipconfig / registerdns
    ipconfig / release
    ipconfig / renew
    netsh winsock reset
    netsh winsock reset catalogu
    L'interfaccia netsh restaura tutti
    netsh firewall reset

    Ora pudete fermà a finestra di a console è ripartite u computer. Sta prucedura cancelli u cache è riavene l'adattatore di rete.

  6. Proxy. In certi casi, a cunnessione cù u server pò interferisce cun a cunnessione à a rete cù un proxy. Allora avete bisognu di scelle.

Reason 7: Problemi di sicurezza

U lancio di i cumpunenti di u ghjocu pò esse ostacatu da l'impostazioni di a sicurezza informatica. Hè vale a verifica attentamente.

  1. Sarà impiegata à aghjunghjje à tempu u ghjocu è u clientu Origine à e listi di esclusioni di antivirus.

    Per di più: cumu aghjunghje un prugramma à a lista di esclusioni di antivirus

  2. Duvete ancu controllà u firewall di u computer è pruvate à disattivà lu.

    Leggi più: Cumu per disattivà u firewall

  3. In più, ùn sarà micca superfluente per esegui una scansione completa di u sistema per i virus. Puddu ancu indirettamente o indirettamente interferisce cun u travagliu di i cumpunenti di ghjocu.

    Per di più: cumu si verifica u computer per virus

Reason 8: Problems Technical

À a fine, vale a verità se u computer in sè ellu funziende correttamente.

  1. Prima ci vole à assicurassi chì a configurazione di l'ordinatore rispetta i requisiti minimi di u ghjocu Battlefield 3.
  2. Bisognu à ottimizà u sistema. Per fà quessa, vale a pena chiusa tutti i prugrami è attività inutili, uscite da altri ghjochi, è ancu pulisce detriti.

    Per sapè di più: cume pulì u computer da u ciambellu usendu

  3. Duvete ancu aumentà a quantità di scambiu di memoria per i computer chì anu menu 3 GB di RAM. Per i sistemi chì questu indicatore hè più grande o uguale a 8 GB, deve esse disattivu, anzi U scambio deve esse postu nantu à u più grande, discu non-radice - per esempiu, in D.

    Leggi più: Cumu cambià u schedariu di paginazione in Windows

Se u prublema era veramente in u computer, queste misure devianu esse abbastanza per fà una differenza.

Reason 9: Servitori senza travagliu

Sì nessunu di quelli sopra cusciuta, allora u prublema si trova in i servitori di ghjocu. Sò o sovraccarichi o anu da distrugge intenzionalmente da i sviluppatori. In sta situazione, reste solu aspettà chì u sistema torna à travaglià cum'è deve.

Conclusione

Cumu si pudete vede, u prublema cù u lasciu di Battlefield 3 hè abbastanza à più spezie. Nantu à a maggior parte di i casi, u mutivu hè l'inoperabilità di i servitori di ghjocu, ma avete da ùn pruvate micca di verificà d'altri prublemi possibili. E i casi sò boni chì DICE ùn hè micca tantu di culpisce, è pudete ghjucà u vostru ghjocu preferitu assai prestu - dopu à solu solu u prublemu.