Risolvendu u prublema di scarica veloce di a batteria in Android


E battaglie circa a vita di i utilizatori d'Android vicinu à l'usciu, purtroppu, in certi casi, anu una base vera. Oghje vulemu dì chì pudete allargà a vita di a batteria di u dispositivo.

Fixing u consumu elevatu di batteria in u dispositivo Android.

Ci sò ancu parechje ragioni per u cunsumu troppu altu di un telefuninu o di un tablet. Considerà i principali, oltre à e scelte per eliminà tali prublemi.

Metudu 1: Disattivà i Sensori è i Servi senza necessità

Un dispositiu mudernu nantu à Android hè un prucessu molto sofisticatu cun un sensu di parechji sensori. Per impostazione predefinita, sò attivati ​​in totu tempu, è in risu di quissa, cunsumendu energia. Questi sensori includenu, per esempio, GPS.

  1. Andà à e preferenze di a periferica è truvà l'elemento trà i parametri di cumunicazione "Geodata" o "Locu" (dipende da a versione di Android è di u firmware di u vostru dispositivo).
  2. Spegneru u trasferimentu di geodati spostendu u cursore in curta à sinistra.

  3. Finitu - u sensore hè spentu, l'energia ùn sarà micca cunsumata, è l'applicazioni cunnesse à u so usu (tutti i navigatori è mappe) andanu à dormi. Una opzione alternativa à disattivà: cliccate nantu à u bottinu correspondente in u sipariu di u dispositivo (dipende ancu da u firmware è a versione di l'OS).

In più di u GPS, pudete ancu spegnere Bluetooth, NFC, Internet mobile è Wi-Fi, è cambiate cumu necessità. Tuttavia, una nuance hè pussibule in Internet - l'usu di una batteria cù Internet disattivata pò ancu aumentà s'ellu ci hè applicazioni per a cumunicazione o l'usu attivu di a rete nantu à u vostru dispositivo. Tale applicazioni portanu sempre u dispositiu fora di u dorme, aspittendu per una cunnessione Internet.

Metudu 2: Cambia a modalità di cumunicazione di u dispositivo

U dispositiu mudernu sustene u più spessu 3 standard di cumunicazione cellulare GSM (2G), 3G (cum'è CDMA), è ancu LTE (4G). Naturalmente, micca tutti l'operatori supportanu tutti e trè standard è micca tutti avianu bisognu di tempu per arricupà l'attrezzatura. U modulu di cumunicazione, cambia in costumu tra i modi di operazione, crea un consumu di energia più altu, accussì chì in e zone di ricezione instabili vale a pena di cambià a modalità di cunnessione.

  1. Andate à e impostazioni di u telefunu è in u sottogruppo di i parametri di cumunicazione chì circate per un articulu chì si pone à e rete mobile. U so nome, ancu di più, dipende di u dispositiu è di u firmware - per esempiu, nantu à i telefuni Samsung cù Android 5.0, sti regolazioni si trovanu nantu à u caminu "Altre Rete"-"Rete mobili".
  2. Dentri stu menu hè un articulu "Modu di cumunicazione". Tocca nantu à ella una volta, avemu una finestra pop-up cù a scelta di u modu di funziunamentu di u modulu di cumunicazione.

  3. Sceglite u diritta (per esempio, "GSM solu"). E impostazioni cambieranu automaticamente. A seconda opzione di accede à sta rùbbrica hè un toccu longu nantu à u passaghju di dati mobili in a barra di stato di a macchina. L'utenti avanzati pò automatizà u prucessu cù applicazioni cum'è Tasker o Llama. In più, in e zone cun comunicazione cellulare instabile (l'indicatore di rete hè menu di una divisione, o ancu nant'à tutta l'indicazione di l'assenza di un segnale), vale a servita per attivà a modalità volo (hè ancu una manera autonumica). Questu pò esse fattu ancu cun impostazioni di cunnessione o un cambiamentu in a barra di stato.

Metudu 3: cambia a luminosità di a schermata

E schermi di telefoni o pasticchi sò i principali consumatori di a vita di a batteria di u dispositivo. Pudete limità u cunsumendu cambendu a luminosità di u schermu.

  1. In l'impostazioni di u telefunu, cercamu un elementu assuciatu cù un scherzu è una schermata (in a maggior parte di i casi in un subset di cunnessioni di dispositivi).

    Ci andemu.
  2. Item "Brightness"Ùn ne di regula, hè situatu prima, perchè truvà hè facile.

    Quandu u trovu, tocca una volta.
  3. In a finestra pop-up o in una tabulazione separata, un cursore di regolazione apparirà, annantu à quale noi ponemu un livellu confortevule è cliccate "OK".

  4. Pudete ancu mette a regolazione automatica, ma in questo casu u sensore di luce hè attivatu, chì cunsume ancu a batteria. In e versioni di Android 5.0 è più recente, pudete aduprà a luminosità di u visu direttamente da a sipura.

Per i pruprietarii di dispositivi cu schermi AMOLED, una piccula percentuale di energia sarà salvata da un tema scuru o da un wallpaper scuro - i pixel neri in schermi organici ùn ne ne consumanu energia.

Metudu 4: Disattivazione o rimozione di applicazioni inutili

Un altru motivu per u cunsumu elevatu di a batteria pò esse configuratu in modo agguatu o applicazioni pocu ottimificate. Pudete verificà u cuncepimentu usando l'uttrenu di Android integrati, in paragrafo "Statistiche" impegni di potenza.

S'ellu ci hè una applicazione nantu à i primi posti di u graficu chì ùn hè micca una componente di u sistema operativo, allora hè una ragione per pensà a rimozione o a disattivazione di tale prugramma. Naturalmente, hè necessariu tene in considerazione l'usu di u dispositiu per u periodu di travagliu - s'è ghjucatu un ghjocu pesanti o si guardanu video in YouTube, allora hè logicu chì sti applicazioni saranu in i primi posti di consumu. Pudete scurdà o fermà u prugramma cumprintu.

  1. In l'impostazioni di u telefonu presente "Manager di applicazioni" - a so situazione è u so nome dipende da a versione di l'OS è da a versione di l'installatore.
  2. Sì entratu, l'utente pò vede un elencu di tutti i cumpunenti di software installati nantu à u dispositivo. Cercemu chì u unu chì manghja a batteria, tocca nantu à ella una volta.
  3. Adducemu in u menu di e proprietà di l'applicazione. In a nostra scelta di sequenziale "Stop"-"Elimina", o, in u casu di applicazioni incastite in u firmware, "Stop"-"Spegni".
  4. Fattu - ora questu applicazione ùn vi sarà più cunsumere di a batteria. Ci sò ancu spariteggiatori di applicazioni alternativi chì ti permettenu di fà ancu di più - per esempiu, u Backup di Titanium, ma per a maghjine anu avè accesso di root.

Metudu 5: Calibra a batteria

In certi casi (dopu aghjurnazione di u firmware, per esempiu), u regolatore di potenza pò determinà in manera erronea i valori di a carica di a batteria, ciò chì ne face chì si capisci ch'ella hè rapidamente scaricata. U controller di potenza pò esse calibrattu: ci sò diversi modi per calibrà.

Leggi più: Calibra a batteria nantu à Android

Metru 6: Sostitu di a pila o pussibule di putenza

Sì nessunu di i metodi sopra ripusuti ti hà aiutatu, allora, prubabilmente, u mutivu di u grandi consumu di energia di a batteria hè di u so malfunzionamentu fisicu. Prima di tutti, vale a pena verificà se a batteria ùn hè micca umfusa - cusì, pudete fà solu daveru solu nantu à dispositivi cun una batteria amovibile. Benintessu, se avete certi abilità, pudete ancu smuntà u dispositiu cun fissi, ma per i dispositivi chì sò in u periodu di garanzia, stu significanu una perdita di garanzia.

A megliu soluzione in sta situazione hè di cuntattà u centru di serviziu. Da una parte, vi risparmia da spese inutili (per esempio, a rimpiazzamentu di a batteria ùn aiuta micca in casu d'una disfunzione di un regolatore di potenza), è d'altra parte, ùn invalidà micca a vostra garanzia se un difettu di fabbrica causò prublemi.

I motivi per i quali anomalie di u cunsumenza energetica da un dispositiu Android sò osservabili. Ci sò dinò opzioni abbastanza fantastichi, ma l'usu media, per a maiò parte, pò scuntrà solu à quì.