In certi casi, l'usu hè avutu in u travagliu di ritornà in a cellula target da un'altra cellula un certu numaru di caratteri, cumincendu cù u segnu indicatu nantu à u contu à a sinistra. A funzione hè fatta bè cù sta attività. PSTR. A so funzionalità aumenta ancu di più, se altri operatori sò aduprati cù questu cumpressu, per esempiu RICERCHE o TROVA. Fighjà una veduta più vicina a ciò chì e caratteristiche sò di a funzione. PSTR è vede cumu funziona cun esempi specifici.
Usendu PSTR
U compitu principale di l'operatore PSTR consiste di estrà da l'elemento specificatu di u strettu un certu numaru di caratteri stampati, inclusi spazi, da u caratteru indicatu à a sinistra di u simbulu. Questa funzione appartene à a categoria di operatori di testu. A so sintassi hè cumpratta:
= PSTR (testu; posizione_iniziale; numero di caratteri)
Comu pudete vede, sta formula cuntene di trè argumenti. Tutti sò richiesti.
Argumentu "Text" contiene l'indirizzu di l'elemento di u struperu chì cuntene l'espressione di u testu cù i caratteri estratti.
Argumentu "Posizione di partenza" presentatu in forma di un numeru, chì indica da chì segnu in cuntu, da a sinistra, hè necessariu estrà. U primu caratteru conta cum'è "1"seconda per "2" etc. Ancu i spazi sò contati in u calculu.
Argumentu "Numero di caratteri" contiene un indice numericu di u numaru di caratteri, da a postu iniziale da sparghje à a cella target. In u calculu uguale cum'è in l'argumentu precedente, spazii sò pigliati in considerazione.
Esempiu 1: una sola estrazione
Descrivite esempi di l'usu di a funzione. PSTR Cominciamo cù u casu più semplu quandu avete bisognu estrà una sola espressione. Benintesa, tali opzioni in pratica sò raramente aduprate, perchè daghemu stu esempiu solu cum'è una introduzione à i principii di funziunamentu di l'operatore specificatu.
Dunque, avemu una tavula di impiegati. A prima colonna cuntene i nomi di i salariati. Avemu bisognu di aduprà l'operatore PSTR sceva solu u cognome di a prima persona da a lista di Petru Ivanovici Nikolajev in a cella specifica.
- Selezziunu l'elementu di u fogliu in cui hè fatta l'estrazione. Cliccate nantu à u bottinu "Inserisci funzione"chì hè situatu vicinu à a barra di formula.
- A finestra s'avvia. Maestri di funzioni. Vai à categoria "Text". Selezziunu u nomu "PSTR" è cliccate nantu à u pulsante "OK".
- A finestra d'argumentu di l'operatore hè lanciata. "PSTR". Comu pudete vede, in sta finestra a numeru di campi rispetta u quantu di argumenti di sta funzione.
In u campu "Text" inserite e coordinate di a cella, chì cuntene u nomu di i travagliadori. Per ùn volete micca cunducà l'indirizzu manualmente, basta mettere u cursore in u campu è cliccate nantu à u bottinu sinu di u mouse nantu à l'elemento in fogliu, chì cuntene i dati chì avemu bisognu.
In u campu "Posizione di partenza" devi specificà u numeru di simbulu, contu da a sinistra, da chì inizia u cognome di l'impiegato. Cunnosce ancu spazi in calculu. Lettera "H", cù chì u cognome di l'impiegu Nikolaevia principia, hè u quindicesimu simbulu. Allora, in u campu mettite u numeru "15".
In u campu "Numero di caratteri" Duvete specificà u numeru di caratteri chì formanu u cognome. Si tratta di 8 caratteri. Ma tenendu chì dopu à u nomu ùn ci sò più caratteri in a cella, putemu indicà un numeru più grande di caratteri. Hè cusì, in u nostru casu, pudete mettere ogni numeru chì hè uguale a o più di 8. Putemu ponemu, per esempiu, u numeru "10". Ma s'ellu dopu u cognome in a cella ci era più paroli, numeri o altri caratteri, allora avemu da fà solu u numaru esattu di caratteri ("8").
Quandu tutti i dati sò entrati, cliccate nantu à u bottinu "OK".
- Comu pudete vede, dopu à sta azzione, u nomu di l'impiegu hè statu messu in u mittente ind'è u primu puntu. Esempiu 1 cella
Lezione: Statu di assistente di Excel
Esempiu 2: l'estrazione di gruppu
Ma, naturalmente, per scopi pratici, hè più faciule d'introduzione manualmente di un solu surghjulu chè d'usu una formula per quessa. Ma per trasferisce u gruppu di dati cù a funzione hè adupratu.
Avemu una lista di smartphone. Prima u nomu di ogni mudellu hè a parola "Smartphone". Avemu bisognu di mette in una colonna separata solu i nomi di i mudelli senza sta parola.
- Selezziunu u primu elementu di colonna vuota induve u risultu sarà visualizatu, è chjamà a finestra d'argumentazione di l'operatore PSTR in listessu modu cum'è in l'esempiu precedente.
In u campu "Text" specificate l'indirizzu di u primu elementu di a colonna cù i dati originali.
In u campu "Posizione di partenza" avemu bisognu di specificà u numeru di simbulu da cui i dati saranu estratti. In u nostru casu, in ogni cellula davanti à u nome di u mudellu hè a parola "Smartphone" è spaziu. Dunque, a frase chì vulete mettere in una cella separata, inghjustanu da tuttu u principiu di u decimu carattere. Piazzà u numeru "10" in stu campu.
In u campu "Numero di caratteri" avete bisognu di definisce u numeru di caratteri chì cuntene a frase visualizzata. Comu pudete vede, in nome di ogni mudellu hè un numeru di caratteri diversu. Ma u fattu chì dopu à u nomu di u mudellu, u testu in e cellule finisce hè salvà a situazione. Dunque, pudemu mettere in stu campu quantunque u numeru uguale o superiore à u numeru di caratteri cu lu nomu più lungu in sta lista. Piazzà un numeru arbitrariu di caratteri. "50". U nome di tutti i telefuni elencati ùn supera 50 caratteri, allora questa opzione ti piacere.
Dopu l'entrata di i dati, cliccate nantu à u bottinu "OK".
- Dopu, u nome di u primu mudellu di u smartphone hè messu in mostra in una cella di tavulu pre-specificata.
- Per avè ùn inserisce micca a formula in ogni cella di una colonna separatamente, facemu a so copia per mezu di un marker di riempimentu. Per fà quessa, metti u cursore in u angulu in dirittu inferiore di a cella cù a formula. U cursore hè cunvertitu in un marcatore di riempimento in forma di una piccula croce. Frenate u bottinu sinu di u mouse è trascinarlo finu à a fine di a colonna.
- Comu pudete vede, a colonna sana dopu questu sarà piena di i dati chì avemu bisognu. U segreto hè chì l'argumentu "Text" hè una riferenza relativa è cambia ancu cum'è a posizione di e cellule di destinazione cambia.
- Ma u prublema hè chì, s'è un novu, decidemu di cambià o cancellà una colonna cù i dati originali, i dati in a colonna di u destinu ùn saranu micca visualizati correttamente, in quantu si sò relativi l'una l'altru da a formula
Per "scatena" u risultatu da a colonna originale, fà le manipolazioni seguenti. Selezzi a colonna chì cuntene a formula. Dopu, andate in tab "Casa" è cliccate nantu à l'icona "Copia"situatu in un blocu "Appunti" nant'à u tape.
Come un'azione alternativa, pudete preme a combinazione di tasti dopu a selezzione Ctrl + C.
- Poi, senza rimproverà a selezzione, fate un clic destro nantu à a colonna. U menu contestuale si apre. In blocu "Opzioni d'inserzione" cliccate nantu à l'icona "Valuri".
- Dopu à quellu, invece di formule, i valori sò inseriti in a colonna selezionata. Ora pudete cambià di sicuru o cancellà a colonna originale. Ùn puderà micca affettà u risultatu in alcun modu.
Esempiu 3: cù una combinazione di operatori
Eppuru, l'esempiu di sopra hè limitatu da u fattu chì a prima parola in tutte e cellule di sorgenti deve avè un quantità uguale di caratteri. Usate cù a funzione PSTR operatori RICERCHE o TROVA amplerà significativamente e possibilità di aduprà a formula.
Operatori di testu RICERCHE è TROVA rende a posizione di u carattere specificatu in u testu chì si vede.
Sintassi di funzioni RICERCHE prossimu:
= RICERCE (search_text; text_for_search; initial_position)
Sintassi operatore TROVA parve questu:
= FIND (ricerca_text; view_text; begin_position)
Di largu, l'argumentazioni di sti dui funzioni sò identiche. A so principale differenza hè chì l'operatore RICERCHE quandu prattiche di dati ùn tenanu micca in contu u casu di e lettere, è TROVA - tene in considerazione.
Vedemu cumu aduprà l'operatore RICERCHE combinatu cù a funzione PSTR. Avemu una tavula in a quali sò pigliati i nomi di i vari mudelli di l'apparecchiatura informatica cù un nome generalizatu. Com'è l'ultima volta, avemu bisognu di recuperà u nome di i mudelli senza un nome genericu. A difficoltà hè chì se in l'esempiu precedente u nome genericu per tutte e posti era uguale ("smartphone"), allora in sta lista hè differente ("computer", "monitor", "altanti", etc.) cù un numeru diversu di caratteri. Per risolve u prublema, avemu bisognu di l'operatore RICERCHEchì aghjunghiamo in una funzione PSTR.
- Facemu a selezzione di a prima cella di a colonna in cui i dati seranu saluti, è in a manera usuale chjamate a finestra di argumenti di funzioni PSTR.
In u campu "Text"cum'è usu, specificu a prima cella di a colonna cù i dati originali. Hè tuttu intattu.
- Ma u valore di u campu "Posizione di partenza" hà stabilitu l'argumentu chì a funzione forma RICERCHE. Comu pudete vede, tutti i dati in listessa sò uniti da u fattu chì ci hè un spaziu prima u nomu di u mudellu. Perciò, l'operatore RICERCHE ricercerà u primu spaziu in a cella di l'ampie di a sorgente è riportarà u numeru di stu simbulu di funzione PSTR.
Per aprite a finestra d'argumentu di l'operatore RICERCHE, imposta u cursore in u campu "Posizione di partenza". Dopu, fate un clic nantu à l'icona in forma di triangulu, dirigitu in direzione di sferza. Questa icona si trova nantu à u listessu livello orizzontale di a finestra in cui si trova u bottinu. "Inserisci funzione" è a formula barra, ma à a manca di elli. A lista di l'ultimi operatori usati si apre. Siccome ùn ci hè nisunu nomu in mezu à elli "RICERCA", poi cliccate nantu à l'elemento "Altre funzioni ...".
- A finestra s'hè aperta Maestri di funzioni. In a categoria "Text" selezziunate u nome "RICERCA" è cliccate nantu à u pulsante "OK".
- A finestra d'argumentu di l'operatore inizia. RICERCHE. Chì ceremu un spaziu, allora in u campu "Ricerca di u testu" ponu un spaziu ponendu u cursore quì è premendu a chjave corrispondente nantu à a tastiera.
In u campu "Ricerca di u testu" specificate u ligame per a prima cella di a colonna cù i dati originali. Questu ligame hè identicu à quelli chì eranu in precedenza indicati in u campu "Text" in a finestra d'argumentu di l'operatore PSTR.
Argumentu di campu "Posizione di partenza" ùn hè micca necessaria. In u nostru casu, ùn hè micca necessariu riempe, o pudete piazzà u numeru "1". Per una di sti opzioni, a ricerca sarà fatta da u principiu di u testu.
Quandu i dati sò entrati, ùn affruntassi micca à preme u pulsante "OK"da a funzione RICERCHE hè annidata. Cliccate nantu à u nome PSTR in a barra di formula.
- Dopu l'esecuzione di l'ultima azzione specificata, tornemu automaticamente à a finestra di l'argumentu di l'operatore. PSTR. Comu pudete vede, u campu "Posizione di partenza" già riempitu cù a formula RICERCHE. Ma sta formula indica un spaziu, è avemu bisognu di u prossimu caratteru dopu u spaziu, da chì u nomu di u mudellu accumincia. Perciò, à i dati esistenti in u campu "Posizione di partenza" avemu finitu espressione "+1" senza quotazione.
In u campu "Numero di caratteri"Come in l'esempiu precedente, scrivite ogni numeru chì hè più grande o uguale a u numeru di caratteri in a più lunga espressione di a colonna originale. Per esempiu, metti u numeru "50". In u nostru casu, questu hè abbastanza.
Dopu tutte e manipulazioni specificate, cliccate nantu à u bottinu "OK" in fondo à a finestra.
- Comu pudete vede, dopu adu, u nome di u mudellu di a periferica hè statu messu in una cella separata.
- Ora, aduprendu u Assistentu riempitu, cum'è u metudu precedente, copia a formula in e cellule chì si trovanu sottu in sta colonna.
- I nomi di tutti i mudelli di dispositivi sò visualizzati in e cellule target. Ora, s'ellu hè necessariu, pudete rompere u ligame in sti elementi cù a colonna di dati sorgenti, cum'è a volta precedente, applicendu in modo sequenziale a copia è u copierà i valori. Tuttavia, questu micca azzione ùn hè sempre necessariu.
Funzione TROVA assai cunnessu cù a formula PSTR nant'à u principiu di l'operatore RICERCHE.
Comu pudete vede, a funzione PSTR Hè un strumentu assai praticu per a mostra i dati necessarii in una cella pre-specificata. U fattu chì ùn hè tantu populare trà l'utenti hè spiegu per u fattu chì parechji utenti, aduprendu Excel, anu occupatu di funzioni matematiche, anu di testuali. Quandu aduprà sta formula in combinazione cù l'altri operatori, a so funzionalità aumenta ancu di più.