Cumu rimuovere e applicazioni consigliate in u menù di inizio è disattivà a reinstallazione di e applicazioni dopu a disinstallazione in Windows 10

L'utenti di Windows 10 pò avè a notazione chì, in u menu di Start, annunci di l'applicazioni consigliate si presentanu di volta in volta, sia da u latu di sinistra, sia da u latu di diritta cù e piastrelle. Applicazioni cume Candy Crush Soda Saga, Bubble Witch 3 Saga, Autodesk Sketchbook è ancu altre sò installate automaticamente sempre. È dopu ch'elli sò cancellati, l'installazione torna à fà. Questu "opzione" hè apparutu dopu à unu di i primi aggiornamenti principali di Windows 10, è funziona in a caratteristica di l'Experience à u Cunsurore Microsoft.

In questu guida ghjè cum'è per disattivà e applicazioni raccomandate in u menu Start, è ancu assicuratevi chì Candy Crush Soda Saga, Bubble Witch 3 Saga è altri spazzioni ùn sòbbenu torna installati dopu a disinstallazione in Windows 10.

Disattivà e raccomandazioni di u menu Start in i parametri

Disattivà e applicazioni raccomandate (cume a screenshot) hè relativamente simplici - utilizendu e opzioni di personalizazione adatti in u menu Start. A prucedura hè quì seguitu.

  1. Vai a Paràmetri - a personalizazione - Avvia.
  2. Disattivazione di l'opzione A volte spettate raccomandazioni in u menù Start è chiudete e impostazioni.

Dopu a cambiamenti di l'impostazioni specificate, l'elementu "Raccomandatu" nantu à a parte sinistra di u menu Start hè ùn serà più visualizzato. Tuttavia, i suggestioni in forma di piastrelle à a parte destra di u menù saranu sempre visualizzati. Per sbarazzà di ciò, avete a necessità di disattivà completamente l'upportatu "Aghjetti di Consumatore di Microsoft".

Cume disattivà a reinstallazione automatica di Candy Crush Soda Saga, Bubble Witch 3 Saga è altre applicazioni inutili in u menu Start

Disattivà l'installazione automatica di applicazioni senza necessità ancu dopu a so culla è cusì difficiule, ma hè ancu pussibule. Per fà ciò, avete bisognu di spegne a Microsoft Consumer Experience in Windows 10.

Disattivazione di l'Experienza di u Cunsulatore di Microsoft in Windows 10

Pudete disattivà e funzioni di Microsoft Consumer Experience (Microsoft Consumer Experience) chì sò pruvate à trasmettite offerte promozionali per voi in l'interfaccia di Windows 10 cù l'editor di Windows 10.

  1. Premete e chjate Vince + R è digite regedit è poi premete Investe (o digià regedit in a ricerca di Windows 10 è fate da quì).
  2. In u editore di u registru, andate in a sezione (cartulari à manca)
    HKEY_LOCAL_MACHINE SOFTWARE Politiche Microsoft
    è dopu cliccate cù u cliccatu nantu à a sezione "Windows" è selezziunate "Crea" - "Sezione" in u menù contestuale. Specifichi u nome di a sezione "CloudContent" (senza virguli).
  3. In a parte diritta di l'editor di u registru cù a sezione CloudContent selezionata, fate un clic destro è selezziunate u New - Parametro DWORD (32 bit, ancu per un OS di 64 bit) da u menù è setate u nome di u parametru DisableWindowsConsumerFeatures dopu cliccate dopu nantu ad ellu è specificate u valore 1 per u parametru. Ancu creà un parametru DisableSoftLanding è ponu ancu u valore à 1 per essu. Cusì, tuttu deve ghjunghje cum'è in a screenshot.
  4. Vai à a chjave di registru HKEY_CURRENT_USER Software Microsoft Windows Windows CurrentVersion ContentDeliveryManager è crea un parametru DWORD32 cù u nomu SilentInstalledAppsEnabled è setizà u valore 0 per questu.
  5. Chiudite l'editor di registru è sia riavvi Explorer o riavvià u computer per chì i cambiamenti entreranu in vigore.

Nota importante:dopu un riavvi, applicazioni senza necessità in u menu di avvicinamentu pò esse installatu à novu (s'è u so addizione ci fu inizializzato da u sistema prima di fà a cambiamentu à e impostazioni). Aspettate finu ch'elli sò "Downloaded" è li elimini (in u menu cliccate dirittu ci hè un articulu per questo) - dopu à chì ùn allora micca più di più.

Tuttu quellu descrittu sopra pò esse fattu creando è eseguendu un simu file batch cunu cuntenutu (vede Cumu creà un file bat in Windows):

reg add "HKEY_LOCAL_MACHINE SOFTWARE Politiche Microsoft Cloud CloudContent" / v "DisableWindowsConsumerFeatures" / t reg__dword / d 1 / f reg_dword / d 1 / f reg aggiungi "HKEY_CURRENT_USER Software Microsoft" Windows CurrentVersion. ContentDeliveryManager "/ v" SilentInstalledAppsEnabled "/ t reg_dword / d 0 / f

Inoltre, se avete Windows 10 Pro è altru, pudete aduprà l'editor di e regule di gruppu locale per disattivà e caratteristiche di u consumatore.

  1. Cliccate Vince + R è entrate gpedit.msc di lanciari l'editor di e regule di gruppu locale.
  2. Vai a Configurazione Computer - Modelli Administrativi - Componenti di Windows - Cuntenutu Cloud.
  3. In u pannellu di destra, dopu cliccate nantu à l'opzione "Disattivà e capacità di u consumatore Microsoft" è ponu "Enabled" per u parametru specificatu.

Dopu à quessa, ripartemu dinò u computer o l'esploratore. In futuro (se Microsoft ùn implementa micca qualcosa di novu), l'applicazioni raccomandate in u menu di avvicinanza di Windows 10 ùn avè micca da bisognu di disturbassi.

Aggiornamentu à 2017: u listessu pò esse fattu micca manualmente, ma cun l'aiutu di prugrammi di terze parti, per esempiu, in Winaero Tweaker (a scelta hè situata in a sezione di Comportamentu).