Cosa fà se Hamachi ùn inizia micca, ma l'auto-diagnosi si trova

I file di fogli di calculu Excel pò esse danneggiati. Questu pò accadere per ragioni cumplettamente diversi: mancanza d'alimentazione brusca durante u funziunamentu, risparmiazione errata di documenti, virus informatici, etc. Benintesa, hè assai sgraduu per perde l'informazioni scritte in i libri di Excel. Fortunatamente, ci sò opzioni effettive per a so ripresa. Amparemu esattamente cumu pudete recuperà i file danneggiati.

Procedura di recuperu

Ci hè parechje maniere di riparà un libru Excel induve. A scelta di un metudu particulare dipende da u livellu di perdita di dati.

Metodo 1: Fogli di copia

Se a cartula Excel hè dannata, ma, tuttavia, hè aperta, allora u metodo di ricuperazione più veloce è più praticente sarà chjamatu quì sottu.

  1. Fate un clic u cliccavu nantu à u mouse dirittu nantu à u nome di ogni foglia sopra u statutu. In u menù contestuale, selezziunate l'elemento "Selezzi tutte e lenzuie".
  2. Di novu in u listessu modu, attivemu u menù contestuale. Sta volta, selezziunate l'elemento "Sposta o copia".
  3. A finestra si movi e si copia. Aprite u campu "Sposta i fogli eletti à riservà" è selezziunate u parametru "Nuu Libru". Pone una marcata davanti à u parametru "Crea una copia" in fondo à a finestra. Dopu, cliccate nantu à u bottinu "OK".

Dunque, un novu libru cù una struttura intatta hè creatu, chì cuntene e dati da u schedariu di prublema.

Metudu 2: Riformatu

Stu metudu hè solu adupratu se u libru dannatu hè aperto.

  1. Aprite u cartulare in Excel. Cliccate nantu à la scheda "File".
  2. A parte sinistra di a finestra chì si apre, cliccate nantu à l'elemento "Salvà cum'è ...".
  3. A finestra di salvu si apre. Sceglite qualunque directory in cui u libru sarà salva. Tuttavia, pudete lasciate u postu chì specifica u prugramma per difettu. A cosa principale in stu passu hè chì in u parametru "File Type" bisognu à sceglie un articulu "Pagina Web". Assicuratevi di verificà chì u salvatore sia in posizione. "U tuttu"è micca "Selected: Sheet". Dopu chì a scelta hè fatta, cliccate nantu à u bottinu. "Salvà".
  4. Chiudite u prugramma Excel.
  5. Trova u schedariu salvatu in u furmatu html in u cartulare induve avemu salvatu prima. Facemu clicchì nantu à u cù u cliccate dirittu di u mouse è in u menù contestuale selezziunate l'elementu "Aprite cù". Se in a lista di u menu in più ci hè un articulu "Microsoft Excel"Pù vene trà.

    In u casu contrariu, cliccate nantu à l'elemento "Selezziunu un prugramma ...".

  6. A finestra di selezzione di programma si apre. Ancu una volta, se truverete in a lista di prugrammi "Microsoft Excel" selezziunate questu articulu è premete u pulsante "OK".

    Altrimenti, cliccate nantu à u bottinu. "Revisione ...".

  7. A finestra Explorer si aprite in u cartulare di i prugrammi installati. Duvete andà à u mudellu di indirizzu seguente:

    C: Archivi prugrammi Microsoft Office

    In stu mudellu invece di un simbulu "№" Duvete sostitu u numeru di u vostru pacchetto Microsoft Office.

    In a finestra aperta selezziunu u schedariu Excel. Pressu u pulsante "Apertu".

  8. U ritornu à a finestra di selezione di prugramma per aprite un documentu, selezziunà a posizione "Microsoft Excel" è cliccate nantu à u pulsante "OK".
  9. Dopu chì u documentu hè aperto, andate dinò à u tab "File". Sceglite un articulu "Salvà cum'è ...".
  10. In a finestra chì si apre, setate u cartulare induve u librariu aghjuntu sarà salvatu. In u campu "File Type" Installate unu di i formati Excel, a seconda di quale extensione hà una fonte dannata:
    • Libreria Excel (xlsx);
    • Excel 97-2003 (xls);
    • Libretto Excel con supporto macro, etc.

    Dopu, cliccate nantu à u bottinu "Salvà".

Allora avemu riformattatu u schedariu dannatu per mezu di u furmatu. html e salvà l'infurmazioni in un novu libru.

Usendu u listessu algoritmu, hè pussibule di utilizà micca solu htmlma dinò xml è Sylk.

Attentu! Stu metudu ùn hè micca sempre capace di salvà tutti i dati senza perdita. Hè soprattuttu veru di i file cun formule e tabulazioni cumplette.

Metudu 3: Rinvenite un libru chì ùn hè aperta

Se ùn pudete micca aprà un libru in modu standard, allora ci hè una opzione separata per ripristinà un tale file.

  1. Run Excel. In la scheda "File", cliccate nantu à l'elemento. "Apertu".
  2. A finestra di documentu aperta si aprirà. Passà per questu à u cartulare induve u file dannatu hè situatu. Ùn ne micca a vista. Cliccate nantu à l'icona di un triangulu invertitu vicinu à u bottinu. "Apertu". In u listinu in goccia, selezziunu "Apertu è Riparazione".
  3. A finestra s'hè aperta in cui dichiara chì u prugrammu analizzerà i danni è pruvate à recuperà i dati. Pressu u pulsante "Ripristinare".
  4. Se a riparazione hà successu, un missaghju pò apparisce. Pressu u pulsante "Chiudi".
  5. Se u schedariu restituisce fallitu, allora torna à a finestra precedente. Pressu u pulsante "Estraggiri i dati".
  6. Poi apre una finestra di dialogo in cui l'utente hà da fà una scelta: prova di ripristinà tutte e formule o ripristinà solu i valori visualizzati. In u primu casu, u prugrammu hà pruvatu à trasmette tutte e formule dispunibili in u schedariu, ma alcune di elli saranu perse per a natura di u mutivu. In u secondu casu, a funzione stessa ùn hè micca recuperata, ma u valore in a cella chì si vene. Fà una scelta.

Dopu, i dati sò aperti in un novu file, in cui a parola "[ripristinata]" sarà aghjunta à u nome originale in u nomu.

Metudu 4: recuperu in casi particulari di difficoltà

In più, sò volte chì nisunu di sti metodi hà aiutatu à ripristinà u schedariu. Ciò significa chì a struttura di u libru hè danneggiata seriu o qualcosa interferisce cun a restaurazione. Pudete pruvà à ripristinà da parte di eseguendu passi supplementari. Se u passu anteriori ùn aiutassi, allora andate à u prossimu:

  • Fighjate cumplettamente Excel è ripartite u prugramma;
  • Rinviate u computer;
  • Eliminà u cuntenutu di u cartulare Temp, chì si trova in u cartulare "Windows" nant'à u discu sistema, poi riavvià u PC;
  • Verificate u vostru computer per i virus è, s'ellu si trova, eliminali;
  • Copiate u schedariu dannatu in un antru cartulare, è da quì cerca di ripristinarlo cù unu di i metudi descritti sopra;
  • Pruvate à aprite u libru dannatu in una versione più recente di Excel, se avete installatu micca l'ultima opzione. E nuove versioni di u prugramma anu più opportunità di riparazione di i danni.

Comu pudete vede, i danni à una cartulina Excel ùn sò micca una ragione per disperassi. Ci hè una serie di opzioni cù chì pudete recuperà i dati. Alcuni di elli funzionanu ancu se u schedariu ùn apru micca à tutti. A cosa maiò hè di micca rinunciare è se fallite, pruvate à correggere a situazione cù l'aiutu di un'altra opzione.