Fissà l'errore di cunnessione cù u servitore Apple ID

Scaricà i file via a tecnulugia di u torrent hè u modu più veloce per guadagnà un schedariu in un brevi tempu. A cumincià da un album di MP3 modesti è finendu cù i filmu in qualità FullHD - ogni utilizatore pò fà facilmente fà tuttu ciò senza perde assai tempu aspittendu.

Vuze hè un tracker di torrent chì utilizza u protocolu BitTorrent è hà alcune funzioni addizionali. Hè prupostu chì affine u clientela è l'accessu multiperu.

Ricerca integrata

Un di i principali vantaghji di i sviluppatori di View hè u posizionamentu di un motore di ricerca integratu in u clientu. Permette di cercà in dui modi:

• Ricerca in Internet. U motore di ricerca di Yahoo hè integratu in u prugramma, è pudete ricercà u file torrent desideratu ghjustu, senza lancià u navigatore;

• Meta-ricerca. A ricerca hè effettuata nantu à a richiesta di l'utente pruvista file torrent.

Sò interessante è seducente, ma in realtà ùn hè micca cum'è quessa. A ricerca web pò sembra inconvenente, da chì in Russia Yahoo hè unu di i motori di ricerca più impopulari. A velocità di ricerca in un navigatore standard hè parechje volte superiore. A metanu ricercata hè troppu povera, è se pudete ricercà qualchi schedari tecnichi, allora ùn duvete micca dinò sognà un cuntenutu di intrattenimentu novu. In generale, l'impressione di a ricerca da u puntu di vista di l'utente media hè per cume negativu.

Abbonamenti

Se u mutore di ricerca integratu hè sempre interessante, allora a funzione di l'abbonamenti sarà utile. Per arrugà, avete bisognu di entrà una query di ricerca, cambia in meta-ricerca è cliccate nantu à u pulsante di abbonamentu. Dopu, dopu, in a finestra di clientela principale, in a parte di sinistra, puderete tracciatu l'aggiornamenti nantu à l'argomenti sottoscrittu.

Interfaccia personalizabile

In generali, l'interfaccia di u prugramma ùn hè micca assai differente da ciò chì l'utenti avianu abituate à vede in altri clienti di torrent. A curiosità, tutti puderanu personalizà a usabilità scegliendu un principiante, un utilizatore sperimentatu, o un modu prufessiunale. Questa caratteristica hè pertinente per quiddi utenti chì sò abituati à personalizà u gestore di boot per se soi, è viceversa per quelli chì anu appena bisognu à scaricà è nunda di più.

HD player and sync

I video scaricati sò visibili direttamente in a veduta di u lettore. Supporta a riproduzione video ancu in u formatu Full HD. In più, si pò ghjucà tutti i formati famosi è micca assai.

Una caratteristica interessante hè chì se si usa Vuze nantu à parechji dispositivi fora di u PC, pudete trascinà u video scaricatu nantu à u vostru dispositivo. Inoltre, a visione video in linea hè disponibile. Se era scaricatu in un formatu video chì ùn hè micca supportatu da u dispositiu, allora View si converte u lima. Quandu ripresenta u video (per esempiu, dopu à chjusu u lettore), a ripruduzione partirà da u listessu locu.

Telecomandi

U prugramma hà una funzione chjamata Vuze Remote. Permette di aduprà l'accessu à distanza da i download da un browser o un dispositivo mobile. Funziona assai semplicemente: un utilizatore appena hà bisognu di andà à u situ indichiatu in a screenshot, è allora inserisci u codice in u campu pertinente. U codice in sè pò esse ottenutu da a vista di clientela. Per fà quessa, andate in Strumenti> Coppie esterne.

Avantaghji:

1. Cliente incrudestratu chì si pò fà pè Windows, Android, iOS, Xbox, Samsung TV, TiVo;
2. Funzione speciale di accelerazione di a carica;
3. cambia manualmente a velocità di download è e priorità quandu si scarica parechji torrenti à tempu;
4. A capacità di cifrà u trafficu, chì permette di sceveru e rete P2P bloccate;
5. Interfaccia in russo;
6. A presenza di plug-in chì ti permettenu di allargà a funzionalità di u prugramma;
7. Capacità di brucia DVD.

Inconvenienti:

1. Ricerca incastunata per u passu;
2. Pubblicità in a versione free;
3. Apparizione obsoleta;
4. Maghiarissimu a traduzione sbagliata di e funzioni.

Vede ancu: Altri prugrammi per scaricà filmu in u vostru computer

Vuze hè un tipu di clientella BitTorrent chì hè dispunibule per i utilizatori di vari lingui è paesi. Pudete cuntrullà una visione non solu da un PC, ma dinò da dispositivi mobili è ancu da un TV. U clientu hè u praticu di utrà per principianti è prufessiunali. Tuttavia, per u primu gruppu di utenti, parechje funzioni ponu parire superfluu, mentre per l'utenti attivi ponu esse assai utili.

Scaricate e versione di prova di Vuze

Scaricate l'ultima versione di u prugramma da u situ ufficiale

Bittorrent qBittorrent uTorrent Bitspirit

Share l'articolo in reti sociali:
Vuze hè un client torrent originale cù supportu per i discusioni multi-threaded. U prugramma pò esse cuntrullatu non solu da un computer, ma ancu da un smartphone o Smart-TV.
Sistema: Windows 7, 8, 8.1, 10, XP, Vista
Categoria: Clienti di Torrent di Windows
Sviluppatore: Azureus Software
Costu: $ 30
Dimensioni: 13 MB
Lingua: russo
Versione: 5.7.6.0