Aprite u formatu CHM

CHM (Compressed HTML Help) hè un set di file HTML-packed in l'archiviu LZX, u più spessu legatu da links. Inizialmente, u scopu di creà un formatu era di aduprà ancu cume una documentazione di riferimento per i prugrammi (in particulare, per l'aiutu di Windows) cù a capacità di seguitu ipertestu, ma poi u formatu hè ancu utatu per creà libri elettronici è altri documenti di testu.

Applicazioni à aprite CHM

I schedari cù l'estensione CHM pò rivelà entrambe applicazioni specializzate per travaglià cun elli, cum'è certi "lettori", è ancu spettatori universali.

Metudu 1: FBReader

A prima applicazione, nantu à l'esempiu di chì cunsiderà l'apertura di i file d'aiutu, hè u popularu "lettore" di FBReader.

Scaricate FBReader gratuitamente

  1. Run FBReader. Cliccate nantu à l'icona "Add file to library" in forma di pittogramma "+" in u pannellu induve sò e attrezzi.
  2. Poi in a finestra chì si apre, naviga à u cartulare induve u CHM target è situatu. Selezziunu e cliccate "OK".
  3. Una piccola finestra si apre. "Informazione di u Book", in cui avete bisognu di specificà a lingua è a codifica di u testu in u documentu chì hè aperto. A maggior parte di i casi, questi parametri sò determinati automaticamente. Ma, se “krakozyabry” apparisce nant'à u schermu dopu l'aprintu di u documentu, u schedariu duverà esse riaviatu, è in a finestra "Informazione di u Book" specificate altre opzioni di codifica. Dopu i parametri sò specificati, cliccate "OK".
  4. U documentu CHM sarà apertu in u prugramma FBReader.

Metudu 2: CoolReader

Un altru lettore chì pò aprite u furmatu CHM hè CoolReader.

Scaricate CoolReader gratuitamente

  1. In blocu "Open File" Fate un clic nantu à u nome di u discu duve si trova u documentu di destinazione.
  2. A lista di cartulari apri. Navigendu per elli, hè necessariu ghjunghje à u situ di l'URL CHM. Dopu cliccate nantu à l'elemento chjamatu cù u bottinu sinu di u mouse (Pittura).
  3. U schedariu CHM hè aperto in CoolReader.

Tuttavia, quandu pruvate à lanciare un documentu di un grande formatu di un formatu chjamatu, un errore pò apparì in CoolReader.

Metru 3: ICE Book Reader

Tra l'utili di software cù i quali si pò visualizzare i file CHM, include un software per leggere i libri cu l'abilità di creà a libreria ICE Book Reader.

Scaricate ICE Book Reader

  1. Dopu avè lanciatu BookReader, cliccate nantu à l'icona. "Biblioteca"chì hà una vista di cartella è situata in a barra di strumenti.
  2. Una finestra piccola di gestione di biblioteca si aprite. Cliccate nantu à l'icona in forma di segno plus ("Importà testu da u schedariu").

    Pudete cliccà nantu à u listessu numhje in a lista chì si aprite dopu cliccatu nantu à u nome. "File".

  3. Una di queste due manipolazioni inizia l'apertura di a finestra d'importazione di file. In questu, navigate finu à u cartulare induve si trova l'oggetto CHM. Dopu avè fattu a so selezione, cliccate "OK".
  4. Dopu, u prucessu di l'importazione principia, dopu allora chì l'oggetto di testo currente hè aghjuntu à a lista di biblioteche cù l'estensione IBK. Per aprite un documentu importatu, cliccate solu Enter dopu à a so designazione o dopu cliccate annantu Pittura.

    Pudete ancu, avendu designatu un oggettu, cliccate nantu à l'icona "Leggi un libru"rappresentatu da una freccia.

    A terza opzione hè l'apertura di u documentu per mezu di u menu. Cliccate "File"è selezziunate "Leggi un libru".

  5. Qualsiasi di queste azioni assicura u lanceu di u documentu per l'interfaccia BookRider.

Metudu 4: Caliber

Un altru lettore multi-funzionale chì pò aprire oggetti di u furmatu studiatu hè Caliber. Come in u prugettu di l'applicazione precedente, prima di leggere direttamente u documentu, prima ci vole a aghjunghje à a biblioteca di l'applicazione.

Scaricare Caliber Free

  1. Dopu avè principiatu u prugramma, cliccate nantu à l'icona. "Add Books".
  2. U lancimentu di a finestra di selezzione di libru hè eseguita. Naviga versu u situ di u documentu chì vulete vede hè situatu. Dopu chè hè verificatu, cliccate "Apertu".
  3. Dopu, dopu, u libru, è in u nostru casu u documentu CHM, hè importatu in Caliber. Sè cliccavanu nantu à u titulu aghjuntu Pittura, u documentu si aprirà cù l'aiutu di u pruduttu software, chì hè definitu per difettu per u so lanciu in u sistema operativu (spesso si tratta di u visualizzatore interno di Windows). Se vulete aprirla cun l'aiutu di u navigatore Calibre (E-book viewer), cliccate nantu à u nome di u libru destinatariu cù u bottinu guru di u mouse. In u menu chì si apre, selezziunu "Vede". Dopu in a nova lista, andate in a didicazione "Vede cun u visore di e-libbra di calibre".
  4. Dopu à a messa in opera, l'oggiu sarà apertu cù u spettatore interno Caliber - E-book viewer.

Metudu 5: SumatraPDF

A prossima applicazione in a quale cunsideremu l'apertura di documenti in u furmatu CHM hè u visualizzatore multifunzione di documenti SumatraPDF.

Scarumari SumatraPDF gratuitamente

  1. Dopu avè lanciatu SumatraPDF, cliccate "File". Next nant'à a lista, naviga attraverso "Apertu ...".

    Pudete cliccà nantu à l'icona in forma di cartella, chjamata dinò "Apertu"o fà avvantaggiu Ctrl + O.

    Hè pussibile lanciare a finestra di libru aperta cliccando Pittura in u centru di a finestra di SumatraPDF "Apertu u Documentu ...".

  2. In a finestra d'inaugurazione, devi navigà à u cartulare in cui hè truccatu u documentu d'aiutu destinatu à l'apertura. Dopo l'oggiu hè marcatu, cliccate "Apertu".
  3. Dopu, dopu, u documentu hè lanciatu in SumatraPDF.

Metru 6: Lettore PDF di Hamster

Un altru visualizzatore di documenti cù cui pudete leggere i file d'aiutu hè u Hamster Lettore PDF.

Scaricare Hamster PDF Reader

  1. Fighjate stu prugramma. Utilizza una interfaccia di nastro cume Microsoft Office. Cliccate nantu à la scheda "File". In a lista chì si apre, cliccate "Apertu ...".

    Pudete cliccà nantu à l'icona. "Apertu ..."ponu nantu à a tabbetta di u nastro "Casa" in un gruppu "Strumenti"o applicate Ctrl + O.

    A terza opzione consiste in cliccà nantu à l'icona "Apertu" in forma di catalogu in u pannellu di accessu rapidu.

    Infine, pudete cliccà nantu à a didicazione "Apertu ..."situatu in a parte centrali di a finestra.

  2. Una qualsiasi di sti azzioni porta à l'apertura di a finestra di lanciaghju di l'oggiu. Dopu, avemu da andà à u cartulare induve u documentu hè situatu. Dopu avè selezionatu u, assicuratevi di cliccà "Apertu".
  3. Dopu, dopu, u documentu hè dispunibule per a visione in Hamster Reader PDF.

Pudete ancu vede u schedariu tràtanu da Esplora Windows in a finestra Hamster Reader PDF, tenendu puru u bottinu sinu di u mouse.

Metudu 7: Universale di Visualizatore

Inoltre, u furmatu CHM pò aprà una serie intera di navigatori universali chì travaglianu simultaneamente cù formati di direzzioni vari (musica, immagini, video, ecc.). Un di i prugrammi ben stabiliti di stu tipu hè Universal Viewer.

  1. Run u Universal Viewer. Cliccate nantu à l'icona "Apertu" in forma di catalogu.

    Per aprite a finestra di selezzione di file, pudete applicà Ctrl + O o alterna cliccate nantu à "File" è "Apertu ..." in u menù.

  2. Finestra "Apertu" in corsu Naviga à a posizione di l'elemento desideratu nantu à u discu. Dopu avè selezionatu u, cliccate nantu à "Apertu".
  3. Dopu e manipulazioni sopra menzionate, un oggettu in u furmatu CHM hè apertu in u Universale Viewer.

Ci hè un'altra opzione per aprite un documentu in stu prugramma. Naviga versu u cartulare di situazione di file da i Esplora Windows. Poi, tenendu u bottinu sinu di u mouse, trascina l'oggettu da Cunduttrice In finestra Universal Viewer. U documentu CHM si aprirà.

Metudu 8: Windows Viewer integratu

Inoltre, u cuntenutu di u documentu CHM pò esse visualizatu cù u visualizzatore integratu di Windows. Ùn ci hè nunda di stranu in stu, postu chì stu furmatu hè stata creata apposta per assicurà u funziunamentu di l'aiutu di stu sistema operativu.

Se ùn avete micca fattu cambiamenti à e impostazioni predefinite per a visione di CHM, ancu da installendu applicazioni addizionali, allora elementi cù l'estensione marcata sò aperti automaticamente da u visualizzatore integratu di Windows dopu cliccendu dopu cliccendu nantu à elli cù u pulsante sinistro di u mouse Cunduttrice. L'evidenza chì CHM hè associata à u visualizzatore integratu hè un'icona cù un fogliu di carta è un punto d'interrogazione (un suggerimento chì l'oggetto hè un file d'aiutu).

Quandu un'altra applicazione hè già staccata in u sistema per impostazione predefinita per l'apertura di CHM, a so icona sarà visualizata in l'Esploratore intornu à u file d'aiutu corrispondente. Tuttavia, se vulete, pudete aprà facilmente questu oghju cù l'aiutu di u Viewer integratu di Windows.

  1. Naviga finu à u schedariu sceltu in Esploratore è cliccate nantu à u cù u dirittu di u mousePKM). In a lista in esecuzione, selezziunate "Aprite cù". In u listinu supplementare, cliccate "Aiutatore Microsoft HTML esecutible".
  2. U cuntenutu sarà visualizatu cù u strumentu standard di Windows.

Metudu 9: Htm2Chm

Un altru prugramma chì travaglia cun CHM hè Htm2Chm. A differenza di i metudi presentati in sopra, a variante chì utilizza l'applicazione nominata ùn permette micca di visualizzare u cuntenutu testu di un oggettu, ma cù a soiutazione pudete creà stessi documenti CHM da parechji file HTML è altri elementi, è scrappi u file d'aiutu finitu. Cumu implementà l'ultima procedura, guardamu a pratica.

Scaricate Htm2Chm

Poiché u prugramma originale in inglese, chì parechji utenti ùn cunnoscenu, prima di tutti, considerate a procedura per a stallà.

  1. Dopu avè scaricatu u installatore di Htm2Chm, devi installà u prugramma chì a prucedina si principia dopu cliccanu annantu à ella. Accende una finestra chì dice: "Questu hà da stallà htm2chm. Volete continuà" ("Htm2chm sarà installatu. Vuoi cuntinuà?"). Cliccate "Sì".
  2. Dopu, a finestra di benvenuta di l'installatore si apre. Pressu "Prossimu" ("Prossimu").
  3. In a prossima finestra, devi aghjunghje à l'accordu di licenza, ponendu u switch à "Sò accettatu l'accordu". Facemu clic "Prossimu".
  4. A finestra hè aperta quandu u directory in cui hè installata l'applicazione hè specificata. U difettu hè "File di programma" nantu à u discu C. Hè cunsigliatu di ùn cambiate micca sta impostazione, ma cliccate solu "Prossimu".
  5. In a prossima finestra, selezziunate u cartulare di u menu di avvicinamentu, cliccate ancu "Prossimu"senza fà altra cosa.
  6. In a nova finestra da verificà o deselezionà i caselli "Icona di u desktop" è "Icona di Lancia Veloce" Pudete determinà se installà o micca e icone di prugramma nantu à u desktop è in a barra di avvale rapida. Cliccate "Prossimu".
  7. Dopu si apre una finestra in cui tutte e informazioni basiche inviate in e finestre precedenti sò raccolte. Per lanciare l'installazione di l'applicazione direttamente, cliccate "Install".
  8. Dopu à quessa, a prucedura di stallazione sarà fatta. Una volta finita, una finestra sarà lanciata, informandoti di a stallazione chì hè statu piazzata. Se vulete u prugramma da esse lanciatu immediatamente, allora assicuratevi chì oppositu u parametru "Avvia u htm2chm" era cunsultatu. Per uscire da a finestra di installatore, cliccate "Finish".
  9. A finestra Htm2Chm inizia. Ci sò 5 attrezzi di basa cù i quali pudete edità è convertite HTLM in CHM è in ritornu. Ma, sicuru chì avemu u compitu di unarchiving l'oggetto finitu, noi scelemu a funzione "Decompiler".
  10. A finestra s'hè aperta "Decompiler". In u campu "File" devi specificà l'indirizzu di l'oggiu da spaccà. Pudete registrà manualmente, ma hè più faciule per fà da a una finestra speciale. Cliccate nantu à l'icona in forma di catalogu à destra di u campu.
  11. A finestra di selezzione di l'oggetto d'aiutu si aprite. Vai à u cartulare induve si trova, marca, clicca "Apertu".
  12. Ritorna à a finestra "Decompiler". In u campu "File" U caminu à l'oggiu hè adupratu. In u campu "Cartella" Mostra l'indirizzu di u cartulare da spaccà. Per difettu, questu hè u listessu cartulare cum'è l'oggiu originale. Se vulete cambià u parcorsu di spacchiatura, cliccate nantu à l'icona à a destra di u campu.
  13. L'utunu apre "Sfoglia cartelle". Selezziunu in ellu u cartulare in cui vulemu fà a procedura di sfruttate. Facemu clic "OK".
  14. Dopu à u prossimu ritornu à a finestra "Decompiler" dopu chì tutti i sentieri sò specificati, per attivà a disinfezione cliccate "Start".
  15. A finestra successiva dice chì l'archiviu hè spacchiatu è chiede à l'utente chì vogliono andà à u cartulare induve ci hè stata a muzzina. Pressu "Sì".
  16. Dopu à chì si apre Esploratore in u cartulare duve sò stati spacchjati i elementi di l'archiviu.
  17. Ora, se vulete, questi elementi ponu esse visualizati in u prugramma chì supporta l'apertura di u furmatu currispondente. Per esempiu, l'ogni HTM pò esse visualizatu cù qualchì browser.

Comu pudete vede, pudete vede u formatu CHM cù una lista intera di prugrammi di vari orientamenti: "lettori", spettatori, l'utili di Windows incorporatu. Per esempiu, "lettori" sò più aduprati per a visione di libri in elettronica cù a prumuzione appostata. Pudete unzippà l'oggetti specificati cù Htm2Chm, è solu vede l'elementi individui chì sò contenuti in l'archiviu.