Cume formattà una unità flash USB in FAT32

Circa a metà puntu ago aghju scrittu un articulu nantu à u sistema di file per sceltu per un drive flash o un discu duru esternu - FAT32 o NTFS. Ora - un pocu insegnamentu nantu à cumu formatisce una unità flash USB in FAT32. U travagliu ùn hè micca difficiule, ma perchè cuminciamo subitu. Veda ancu: cumu formatificà una unità flash USB o un discu esternu in FAT32, se Windows dice chì u drive hè troppu largu per stu sistema di lìbbule.

In sta guida, vedemu cume fà ciò in Windows, Mac OS X, è Ubuntu Linux. Pò esse utule: chì fà se Windows ùn pò finì di formattà una unità flash o una scheda di memoria.

Formattà una unità flash in FAT32 Windows

Connettu l'unità flash USB à u computer è aprite "My Computer". A propositu, pudete fà più veloce se premete i tasti Win + E (Latin E).

Fate un clic destro in un drive USB desideratu è selezziunate u menù contestuale "Formatu".

Per impostazione predefinita, u sistema di file FAT32 hè già specificatu, è tuttu u restu à fà è cliccà nantu à u pulsante "Avvia", rispondite "OK" à l'invertimentu chì tutti i dati nantu à u discu saranu distrutti, è allora aspettate chì u sistema riferisca chì a formattazione hè completa. Se scrive "Tom hè troppu grande per FAT32", cerca a soluzione quì.

Formattà una unità flash in FAT32 cù a linea di cumannu

Se per una ragione perchè u sistema di file FAT32 ùn hè micca visualizzato in a finestra di dialogo di furmazione, fate u seguitu: premete i pulsanti Win + R, entri CMD è premete Invescia. In a finestra di cumandamentu chì si apre, inserite u comando:

format / FS: FAT32 E: / q

Où E hè a lettera di u vostru drive flash. Dopu à quessa, per cunfirmà l'azione è formattà l'unità flash USB in FAT32, duverete preme Y

Insegnamentu video nantu à cume formatisce un disc USB in Windows

Se dopu u testu sopra qualcosa rimane chiaru, quì ci hè un video in u quale l'unità flash è formattava in FAT32 in dui modi diversi.

Cume formattà una unità flash USB in FAT32 in Mac OS X

Di recente, in u nostru paese, ci sò sempre più proprietarii di iMac d'Apple è di i computer MacBook cun sistema operativu Mac OS X (Io avissi à cumprà, ma ùn anu micca soldi). È cusì vale a scrittura nantu à a formattazione di un drive flash in FAT32 in stu OS:

  • Open Disk Utility (Run Finder - Applications - Disk Utility)
  • Selezziunu l'unità flash USB per formattà è cliccate "Cancella"
  • In a lista di sistemi di file, selezziunate FAT32 è premete Cancellà, attendete finu à a procedura hè finita. Ùn discusciate micca u drive USB à stu tempu da u computer.

Cume formattà un discu USB in FAT32 in Ubuntu

Per formattà e unità flash in FAT32 in Ubuntu, cerca "Dischje" o "Utilità di Dischi" in a ricerca di l'applicazione se usate l'interfaccia di lingua Inglese. A finestra di prugramma si aprirà. A parte manca, selezziunate l'unità flash USB cunnessa, allora cù l'aiutu di u bottinu cù l'icona "impostazioni", pudete formattà l'unità flash USB in u formatu chì avete bisognu, ancu in FAT32.

Mi pari avè dettu di tutte l'inglese prubabile durante a procedura di formattazione. Speru chì qualchissia trova questu articulu bravu.