Parole di navigatore di l'opéra: situ di l'archiviazione

Una caratteristica assai pratica di l'Opera hè di memorizà e password quandu sò inserite. Se attivate sta caratteristica, ùn avete micca bisognu di ricordà e inserisci a password in u furmatu ogni volta chì vulete entrà in un certu situ. Tuttu farà u navigatore per voi. Ma cumu si vedenu i password salvati in Opera, è duve sò immubiliati fisici in u hard disk? Scurdà e risposte à queste domande.

Guarda le password salvate

Prima di tuttu, truvamu nantu à u metudu di visualizà e password in Opera in u navigatore. Per questo, avemu bisognu di andà à l'impostazioni di navigatore. Andate in u menu principale di l'Opera, è selezziunate "Impostazioni". Oppure chjamate Alt + P.

Allora andate in a sezione di configurazione "Sicurezza".

Cercemu u bottu "Gestisci e Parole Salvate" in a sottosezione "Parole", è cliccate nantu à sta.

Appare una finestra in u listinu chì cuntene i nomi di i siti, i logins per elli, è e password criptate.

Per esse capace di vede a password, truvamu u mouse sopra u nomu di u situ, è cliccate nantu à u bottinu "Mostra" chì vene.

Comu pudete vede, dopu, a password hè mostra, ma torna essa criptografata cliccendu nantu à u "Nuttare".

Conservendu e password in u discu duru

Ora vene sapè induve e password sò immagazzinate fisicamente in Opera. Sò in u schedariu Dati di Login, chì, per quessa, si trova in a cartula di u profilu di u navigatore Opera. A situazione di questa cartella per ogni sistema individualmente. Depende di u sistema operativu, di a versione browser è di l'impostazioni.

Per vede a situazione di un profilu di navigatore particulare, avete bisognu di andà à u so menu, è cliccate nantu à l'elemento "Circu".

In a pagina chì si apre, trà l'infurmazioni nantu à u navigatore, cerca a sezione "Sentieri". Quì, oppositu à u valore "Profilu", è hè identificatu u parcorsu chì ci vole.

Copia u peghju in a barra di indirizzu di l'Esploratore di Windows.

Dopu avè cambiatu in a directory, hè facile truvà u schedariu di dati di login chì avemu bisognu, in u quali le parolle visualizzate in l'Opera sò salvate.

Puderemu ancu andà à stu cartulare cù qualchì altro gestore di file.

Pudete ancu aprire stu schedariu cù un editor di testu, cume u Blocco note di Windows standard, ma questu ùn portera micca assai benefici, cume i dati rapprisentanu una tabella SQL codificata.

Tuttavia, se si elimina fisicamente i dati di Accessu, tutti i password conservati in Opera saranu distrutti.

Avemu calculatu cumu si vedenu passwords da i siti chì Opera stà in l'interfaccia di navigatore, è duveru induve u schedariu di password aghjustatu. Devi ricordà chì a conservazione di parolle hè un strumentu molto praticu, ma tali metudi di conservazione di dati cunfidenziali ponu un certu periculu in termini di sicurezza di l'infurmazioni da intrusi.