Crea applicazioni Android in linea


Ci sò i soluzioni per tutti i gusti in u marcatu per e applicazioni Android, ma u prugrammu esistente ùn pò tene à quelli o à l'altri utilizatori. Inoltre, parechje imprese da a sfera cummercialismu si basanu nantu à e tecnulugia di Internet è spessu necessitanu applicazioni clientele per i so siti. A megliu soluzione per e dui categorie hè di creà a vostra propria applicazione. Vulemu parlà di i servizii in linea per risolve questi prublemi.

Cumu fà una applicazione in Android

Ci hè parechji servizii Internet chì offrenu u serviziu di creazione di applicazioni sottu à u "robot verde". E dispiacenti, ma a maiò parte di l'accessu hè difficiule, perchè necessitanu una abbonamentu pagatu. Se a soluzione ùn s'hè ghjustu - ci sò prugrammi per creà applicazioni per Android.

Leggi più: I migliori programmi per creà applicazioni Android

Fortunatamente, trà e solu soluzioni in linea ci sò ancu opzioni libere, istruzzioni per travaglià cù chì presentemu qui sotto.

AppsGeyser

Unu di i pochi cuncepitori di applicazioni completamente liberi. U searme hè abbastanza simpaticu - fate u seguitu:

Andate à u situ di AppsGeyser

  1. Usa u ligame di sopra. Per creà una applicazione bisogna registà - per questo cliccate nant'à u liguardu "Autorizazione" in alto a destra.

    Allora andate in tab "Registrazione" e selezziunu una di e opzioni di iscrizione proposta.
  2. Dopu à a procedura di creazione di un account è di loging in u, cliccate nantu à "Crea per liberu".
  3. Dopu avete à sceglie un mudellu basatu annantu à u quale l'applicazione sarà creata. I tipi dispunibili sò ordenati per una varietà di categorie, ponu nantu à vari tabs. A ricerca funziona, ma solu per a lingua inglese. Per esempiu, selezziunu a scheda "Contenutu" è u mudellu "Guida".
  4. A creazione di u prugramma hè automatizata - in sta tappa devi leggere u missaghju di benvenuta è cliccate nantu à "Prossimu".

    Se ùn capite micca l'inglese, à i vostri siti di traduzione di u vostru serviziu per i navigatori Chrome, Opera è Firefox.
  5. Prima di tuttu, avete bisognu di adattà u schema di culore di u futuru applicativu-tutorial è u tippu di u manualu postatu. Benintesa, per altri mudelli, sta tappa hè diversa, ma implementata in modo esattamente.

    A seguitu, introduce u corpu di u manuale: u titulu è u testu. La formattazione minima hè supportata, oltre à l'aggiunzione di iperlinks è di file multimediali.

    Per difettu, solu 2 voci sò dispunibuli - cliccate "Add più" per aghjunghje un unicu campu di editor. Ripetite a procedura per aghjunghje parechji.

    Per cuntinuà, cliccate "Prossimu".
  6. In stu stadiu, metti l'infurmazione nantu à l'applicazione. Prima inserite u nome è premete "Prossimu".

    Dopu scrite a descrizione appropriata è scrivetela in u campu pertinente.
  7. Ora vi vole à sceglie l'icona di l'applicazione. Posizione di cambiamentu "Standard" lascia l'icona per difettu, chì pò esse leggermente editatu (pulsante "Editor" sotto l'immagine).


    Opzione "Unique" permette di carregà a vostra immagine ¬ (furmati JPG, PNG è BMP in a risoluzione di 512x512 pixel).

  8. Dopu avè inseritu tutte e informazioni, cliccate nantu à "Crea".

    Serà trasferitu à l'infurmazioni di u vostru contu, induve l'applicazione pò esse publicata nantu à u Google Play Market o parechji altri app stores. Ci vole à avvisu chì, senza publicazione, l'applicazione sarà cancellata dopu à 29 ore da u mumentu di a so creazione. Hè, ùn ci sò altre opzioni per ottene un file APK, trà a publicazione.

U serviziu AppsGeyser hè una di e soluzioni più user-friendly, in modo da pudete accettà l'inconvenienti in a forma di scarsa localizazione in russo è a vita limitata di u prugramma.

Mobincube

Un serviziu avanzatu chì ti permette di creà applicazioni per Android è iOS. A differenza di a soluzione di prima, hè pagatu, ma e caratteristiche fondamentali di a creazione di prugrammi sò dispunibili senza depositu di soldi. Si posiziona cum'è una di e soluzioni più facili.

Per creà un prugramma per Mobinkube, fate u seguitu:

Andate in a home page di Mobincube

  1. Per travaglià cù stu serviziu, ancu bisognu à registru - cliccate nantu à u bottinu. "Avà avà" per andà à a finestra d'entrata di dati.

    U prucedimentu di a creazione di un account hè semplice: basta registru u nome di l'utente, creà una password è entrà duie volte, dopu specificà a cassetta postale, selezziunate a casella nantu à i termini d'usu è cliccate nantu à "Registrazione".
  2. Dopo a creazione di un account, pudete procedere à a creazione di applicazioni. In a finestra di account, cliccate "Crea una nova applicazione".
  3. Ci hè dui opzioni per a creazione di un prugramma Android - completamente da zero o usando mudelli. L'utenti nantu à una basa libera solu u secondu hè aperta. Per cuntinuà, hè necessariu inserisce u nome di a futura applicazione è cliccate "Chiudi" in puntu "Windows" (Costi di localizazione povera).
  4. Prima, inserisci u nome di l'applicazione desiderata, se ùn l'avete micca fattu in passu precedente. Dopu, in u menù drop-down, truvà a categoria di mudelli da a quale vulete selezziunu un spaziu vacante per u prugramma.

    A ricerca manuale hè dinò disponibile, ma per questu avete bisognu di cunnosce u nomu esatta di unu o di un altru campione ch'è vo vulete entrà. À esempiu, sceglite una categoria "Educazione" è u mudellu "Catalogo di base (Chocolate)". Per cumincià à travaglià cun ellu, cliccate nantu à "Crea".
  5. Successivamente vedemu una finestra d'editore di applicazioni. Un tutorial chjucu hè visualizatu sopra (purtroppu, solu in inglese).

    Per difettu, l'arburu di pagina dell'applicazione si aprite à a destra Per ogni mudellu, sò diversi, ma combina questu cuntrollu cù l'abilità di passà prestu à una finestra specifica per a mudificazione. Pudete chjude a finestra cliccendu nantu à l'elemento rossu cù l'icona di lista.
  6. Avviemu oghje a creazione diretta di l'applicazione. Ciascuna di e Windows hè editata separatamente, cunsiderate e possibilità di aghjunghje elementi è funzioni. Prima di tutti, ponemu in mente chì l'upportu di dispunibule dipende da u mudellu sceltu è di u tipu di finestra per esse cambiatu, cusì continueremu à seguità l'esempiu per u catalogu di esempiu. L'elementi visibili personalizabili includenu imagini di background, informazione di testu (entrambe introdotte manualmente è da una risorsa arbitraria in Internet), separatori, tabelle e ancu videoclips. Per aghjunghje un elementu, fate un doppiu cliccanu nantu à u LMB.
  7. U editazione di parti di l'applicazione avvene cù a cursa di u cursore - un'iscrizzione vi scurrà "Edit", cliccate nantu à ellu.

    Pudete cambià u background, a situazione è a larghezza di u persunalizatu, è ancu aghjunghje certi azioni: per esempiu, andate nantu à u situ internet specificatu, aprite un'altra finestra, inizià o smette di ghjucà u schedariu multimedia
  8. E impostazioni specifiche per una parte specifica di l'interfaccia includenu:
    • "Image" - Scaricate è installate una immagine arbitraria;
    • "Text" - inserite l'infurmazione di testu cù a pussibilità di una furmazione semplice;
    • "Campu" - Nome di a cunnessione è u formatu di a data (nota l'attenziale in fondo à a finestra di edizione);
    • "Separator" - selezziunu u stile di a linea di divisione;
    • "Tavula" - stabilisce u numeru di cellule in a tavula di i bottoni, è l'impostazioni di l'iconi;
    • "Testo in linea" - inserite un ligame cù l'infurmazioni di u testu desideratu;
    • "Video" - Caricà un clip o clip, è ancu una azzione da cliccà nantu à questu articulu.
  9. U menù laterale, visibile à destra, cuntene strumenti per l'editing avanzatu di l'applicazione. Item "Pruprietà di l'applicazione" cuntene opzioni per u design generale di l'applicazione è i so elementi, è gestenti di risorse è di database.

    Item "Pruprietà di a finestra" contiene e impostazioni per l'immagine, u sfondo, stili, è dinò vi permette di definisce un timer di mostra è / o un puntu di ancu per tornà da l'azione.

    Opzione "Vede e Proprietà" bloccatu per conti liberi, è l'ultimu elementu genera una previsione interattiva di l'applicazione (ùn funziona micca in tutti i navigatori).
  10. Per ottene una versione demo di l'applicazione creata, truvà a barra di strumentu in cima di a finestra è andate in la tabulazione "Anteprima". In sta tab, cliccate "Richiesta" in a sezione "Vede nantu à Android".

    Aspettate un tempu finu chì u serviziu generi un schedariu APK di stallazione, allora aduprate unu di i metudi di scaricamentu suggeriti.
  11. Due altre tabulette di barra di l'uttonu permettenu di publicà u prugramma risultatu in una di l'architettura app è attivare alcune funzionalità addizionali (per esempio, monetization).

Comu pudete vede, Mobincube hè un serviziu più cumpletu è avanzatu per a creazione di applicazioni Android. Permette di aghjunghje più funzioni à u prugramma, ma à u costu di stu scopu hè scarsu localizazione è limitazioni di un account gratuitu.

Conclusione

Avemu guardatu cumu creà una applicazione Android in linea cù l'esempiu di dui risorse differenti. Comu pudete vede, entrambe e solu sò compromette - sò più faciule da fà i so propri prugrammi chè in Android Studio, ma ùn offrenu micca una libertà creativa cum'è ambiente di sviluppu ufficiali.