Installà una seconda copia di Windows in un PC

Una di e impostazioni di u BIOS hè a scelta "Modu SATA" o "On-Chip SATA Mode". Si usa per adattà i parametri di a scheda madre SATA controller. Dopu, analizzu micca perchè puderei avè bisognu di cambià i modi è chì si adatta à l'anziani è novi configurazioni di PC.

U principiu di SATA Mode

In tutte e motherboards relativamente moderni, ci hè un controller chì fornisce dischi rigidi cù l'interfaccia SATA (Serial ATA). Ma micca solu i discu SATA sò aduprati da l'utenti: a cunnessione IDE hè sempre pertinente (hè chjamata ATA o PATA). À st'ambiu, u cuntrollu di u sistemu di l'ospite hà bisognu di supportu per u travagliu cù u mode obsoleto.

U BIOS permette à l'utente di configurà u metudu di u funziunamentu di u controllore in cunfurmazione cù l'apparecchiatura è u sistema operativu in parte. A seconda di a versione di i valori di u BIOS "Modu SATA" pò esse sia basica, sia avanzata. Sottu, esamineremo entrambi.

Valori possibili Modu SATA

Ora, à menu spessu, puderete accustà u BIOS cù e opzioni di funzionalità estesi. "Modu SATA". A ragione di ciò hè spiegata un pocu dopu, ma per ora analizzeremu i valori di basi chì sò in una variazione. "Modu SATA".

  • IDE - Modu di compatibilità cù discu duru obsessu è Windows. U passatu à sta manera, si ottiene tutte e funzioni di u controllore IDE di a scheda madre. In generale, questu affettu di a prestazione di u HDD, ridendu a so velocità. L'utente ùn hà bisognu di stallà altri driver, in quantu sò già incorporati in u sistema operativu.
  • AHCI - Modu mudernu, chì dà à l'utente una maggiore velocità cù u discu rigiu (da quessa, tuttu u sistema operativo), a capacità di cunnesse SSD, tecnulugia "Hot Swap" ("accumu scegliu" senza fermà u sistema). Per u so travagliu, pudete avete bisognu di un driver SATA, chì hè scaricatu nant'à u situ di u custruatore di a scheda madre.
  • Vede ancu: Installazione di i driver per a scheda madre

  • Modu leggermente menu frequente RAID - solu i pruprietari di schede madri chì supportanu a creazione di disci duri RAID-arrays cunnessi à u controllore IDE / SATA dispunenu. Questu modu hè pensatu per accelerà u travagliu di e unità, u computer in sè è di aumentà a fiducia di l'archiviazione di l'infurmazioni. Per selezzià stu modu, un minimu di 2 HDDs devanu esse cunnessi à u PC, preferibilmente cumplettamente identichi à l'altru, cum'è a versione di firmware.

Altri 3 modi sò menu popolari. Sò in un certi BIOS (sò in "Configurazione SATA") per eliminà ogni prublema quandu usu u vecchia OS:

  • Modu miglioratu (Nativu) - attiva a modalità avanzata di u cuntrollu di CAT. Cù questu, diventa pussibule di cunnessu HDD in una quantità equale à u numaru di connettori corrispondenti nantu à a scheda madre. Questu opzione ùn hè micca supportata da i sistemi operativi Windows ME o sottu, è hè destinatu per e versioni più o menu moderne di sta linea di OS.
  • Modu compatibile (Cumulatu) - Modu compatibile cun restrizioni. Quandu hè attivatu, fino à quattru unità vene diventate. Hè adupratu in casi cù Windows 95/98 / ME, chì ùn sà micca cumu interagisce cù u HDD di e duie interfacce in un totale di più di dui. Includendu sta manera, vedi u sistema operativu per vede una di e seguenti opzioni:
    • duie connessioni IDE cumuni;
    • Un IDE è un pseudo-IDE chì consistenu in dui dischi SATA;
    • duie pseudo-IDEs chì sò fatte di quattru cunnessioni SATA (sta opzione impone una scelta di a modalità "Non-Combinatu"s'ellu ci hè unu in u BIOS.)
  • Vede ancu: Cunnessione di u secondu discu duru à u computer

    Un modi compatibile pò esse attivatu ancu per Windows 2000, XP, Vista, se, per esempio, u secondu sistema operativu hè Windows 95/98 / ME. Questu permette a vede a cunnessione SATA in entrambi Windows.

    Abilitu AHCI in BIOS

    In alcuni computer, a modalità IDE pò esse stabilita per difettu, chì, cum'è capitu avete capitu, hà da longu da moralmente è fisicamente ùn hè più pertinente. Di solitu, questu succede nant'à i computer antichi, induve i fabbricanti stessi cunvertenu l'ide per evitare possibili prublemi di compatibilità hardware è software. Così, una SATA più moderna travaglerà in una IDE lente perfettamente curretta, ma a cambiazione inversa quandu un OS hè già installatu causa difficoltà, ancu in forma di BSOD.

    Vede dinò: Accende u modalità AHCI in BIOS

    Stu articulu ghjunghje finisce. Speremu chì avete riesciutu à capisce le opzioni "Modu SATA" è vi puderete personalizà u BIOS per a vostra configurazione di u PC è u sistema operativu installatu.

    Vede ancu: Cumu accelerà u discu dur