Eliminà a linea in Microsoft Excel

Mentre u travagliu cù Excel, hè spessu necessariu ricusà à a procedura di eliminazione di righe. Questu prucessu pò esse sia singulu sia gruppu, dipende da e attività. Di particulare interessu à stu riguardu hè a rimozione di a situazione. Dai un ochju à e varie opzioni per sta procedura.

Processo di cancellazione di stringhe

L'eliminazione di linee pò esse fatta in modi completamente diversi. A scelta di una soluzione specifica dipende da quali impegni l'utente hà stabilitu. Cunsiderà varie opzioni, chì và da u più simplici è finisce cù metudi relativamente complessi.

Metudu 1: una sola eliminazione cù u menù contestuale

U modu più faciule per cancellà e linie hè una versione unica di sta procedura. Pudete lanciari cun un menù contestuale.

  1. Facendu cliccate à diritti-ruvine nantu à una qualsiasi di e cellule di a linea da supprimà. In u menu di cuntestu chì si vene, selezziunate l'elemento "Elimina ...".
  2. Una piccola finestra si apre in cui avete bisognu di specificà ciò chì necessariamente deve esse eliminatu. Move u switch à a posizione "String".

    Dopu à quì, l'elemento specificatu sarà cancellatu.

    Pudete ancu cliccà nantu à u bottinu sinu di u mouse nantu à u numeru di linea in u pannellu di coordinate verticale. Dopu avete da cliccà nant'à a selezzione cù u cliccatu dirittu di u mouse In u menu attivatu, selezziunate l'elemento "Elimina".

    In questu casu, a procedura di eliminazione avvene immediatamente è ùn ci hè bisognu di fà azzioni addizionali in a finestra per selezziunate un oghju di trasfurmentazione.

Metudu 2: Rimozione unica cù l'uttroni di nastro

Inoltre, questu prugramma pò esse eseguita aduprendu l'uterni nantu à a nastro, chì sò messi in a tabulazione "Casa".

  1. Fate una selezzione in ogni locu nantu à a linea chì volete rimuovere. Vai à la tabulazione "Casa". Cliccate nantu à l'icona in forma di un triangulu chjucu situatu à a destra di l'icona "Elimina" in u blocu di l'utili "Cells". Appa un elencu in cui avete bisognu di sceglie un articulu. "Rimuova e righe da u fogliu".
  2. A linea sarà eliminata immediatamente.

Pudete ancu selezziunate una linea in generale, cliccanu nantu à u bottinu sinu di u mouse nantu à u so numeru nantu à u pannellu verticale di e coordinate. Dopu à stà in sta tab "Casa"cliccate nantu à l'icona "Elimina"ponu in un blocu di strumentu "Cells".

Metudu 3: Cancellazione Bulk

Per fà un gruppu elimine e linee, prima di tuttu, avete bisognu di fà a selezzione di l'elementi necessarii.

  1. Per eliminà parechje linee adiacenti, pudete sceglie e cellule adiacenti di queste righe chì si trovanu in a stessa colonna. Per fà quessa, tenite premutu u bottinu sinu di u mouse è trascina u cursore nantu à sti elementi.

    Se u spaziu hè grande, allora pudete selezziunà a cella più alta, cliccanu annantu à ella cù u bottinu sinu di u mouse. Poi tene a chjave Shift è cliccate nantu à a cella più bassa di u intervallu chì vulete rimuovere. Tutti l'elementi tra i dui sò selezionati.

    In casu ch'ellu sia necessariu rimuovere gamme di linee situate à una distanza da l'altru, per selezziunate, cliccate nantu à una di e cellule in esse cù u bottinu sinu di u mouse mentre tenendu simultanea a tonalità Ctrl. Tutti l'elementi selezionati saranu marcati.

  2. Per fà una procedura diretta di a cancellazione di linee, chjamemu à u menù contestuale o andemu nantu à l'utuli di u nastro, è dopu seguitimu e raccomandazioni ch'elli eranu in descrizzione di u primu è di u secondu metudi di stu manuale.

Pudete ancu selezziunate l'elementi desiderati attraversu u pannellu di coordinate verticale. In questu casu, ùn sò micca cunsumate l'individui, ma e linee completamente.

  1. Per selezziunu un gruppu di littanu vicinu, tenite u pulsu di u cliccatore sinistro del mouse è trascinate u cursore nant'à u pannellu di coordinate verticali da l'elemento di primu righjunu da cancellà in u fondu.

    Pudete ancu aduprà l'opzione cù a chjave Shift. Fate un clic col bottinu sinu di u mouse in u primu numeru di a prima riga di u intervallu chì deve esse eliminatu. Poi tenite premutu a chjave Shift è cliccate nantu à l'ultimu numeru di a zona specifica. L'intera gamma di linee trà questi numeri hè messa in evidenziata.

    Se e linee sguassate sò sparse per tutta a folla è ùn cunfirmanu micca l'altru, allora in stu casu, avete bisognu cliccà u bottinu sinu di u mouse nantu à tutti i numeri di sti righe nantu à u pannellu di coordinate cù a chiave tenuta Ctrl.

  2. Per rimuovere e righe selezionate, cliccate nantu à una selezzione selettiva cù u cliccatu dirittu di u mouse. In u menù cuntestu, fermemu à l'elemento "Elimina".

    L'operazione per cancellà tutti l'ogni selezionati sarà effettuata.

Lezione: Cumu fà una selezzione in Excel

Metudu 4: Rimuova l'oggetti vuoti

Talvolta a tavula pò cuntene linee vuote, i dati da i quali sò stati eliminati in precedenza. Tali elementi sò megliu rimossi da u struzu à tutti. S'elli sò situati unu accantu à l'altru, allora hè pussibule di utilizà unu di i metudi chì sò stati descritti sopra. Ma chì sì s'ellu ci hè parechje linee vuote è si sparguvanu per tuttu u spaziu di un grande tavulu? Dopu tuttu, a prucedura per a so ricercazione è a rimozione pò piglià tantu tempu. Per aghjurnà a risoluzione di stu prublema, pudete applicà u algoritmu seguente.

  1. Vai à la tabulazione "Casa". Sò l'utile di u nastro cliccate nantu à l'icona "Truvate è evidenziate". Si trova in un gruppu U editing. In a lista chì si apre cliccate nantu à l'elemento "Selezzione di un gruppu di cellule".
  2. Una piccula finestra per selezziunu un gruppu di cellule principia. Mette un cambiamentu in a posizione "Celle vuote". Dopu, cliccate nantu à u bottinu "OK".
  3. Comu pudete vede, dopu avè applicatu questa azzione, tutti l'elementi vuoti sò selezionati. Ora pudete aduprà qualcunu di i metudi discusu sopra per rimuoverli. Per esempiu, pudete cliccà nantu à u pulsante "Elimina"chì hè situatu nantu à u nastro in a stissa scheda "Casa"dunque aghjenu travagliu.

    Comu pudete vede, tutte e voci di tabelle vuote sò state eliminate.

Fate attenzione! Quandu aduprate stu metudu, a linea deve esse assolutamente vuota. Se a tabella hà elementi vuoti situati in una riga chì cuntenenu qualchi dati, cum'è in l'imagine sottu, questu metudu ùn pò esse adupratu. U so usu pò suppurtà un cambiamentu di elementi è una violazione di a struttura di a tavula.

Lezione: Cumu rimuovere e righe bianche in Excel

Metudu 5: Usendu Sort

Per eliminà e righe per una situazione specifica, pudete aduprà l'ordinazione. Avendu riassemblatu l'elementi secondu u criteriu stabilitu, puderemu riunire tutte e linee chì soddisfenu a condizione assai cum'è sparite in tutta a tavula, è caccià subitu.

  1. Selezziunate l'intera area di a tavula in cui ordinà, o una di e so cellule. Vai à la tabulazione "Casa" è cliccate nantu à l'icona "Ordina è filtra"chì hè situatu in u gruppu U editing. In a lista di opzioni chì si aprenu, selezziunate l'elemento "Scelu personalizatu".

    Pudete ancu fà azzioni alternative chì cunduce ancu à l'apertura di una finestra d'ordine personalizzata. Dopu avè selezionatu un elementu di a tavula, andate in tab "Dati". Ci in u gruppu di impostazioni "Ordina è filtra" preme u pulsante "Sort".

  2. A finestra d'ordine persunalizata inizia. Assicuratevi di spuntà a casella se manca "I miei dati cuntenenu testate"sì chì a vostra tavula hà un intestu. In u campu "Ordina per" avete bisognu di sceglie u nome di a colonna, chì sarà a selezzione di i valori per a rimozione. In u campu "Sort" avete bisognu di specificà chì parametru sarà adupratu per a selezzione:
    • Valori;
    • Colour di cella;
    • Fontu di culore;
    • Icona di cella

    Tuttu dipende da e circustanze specifiche, ma in a maggior parte di i casi, u criteriu hè adeguatu. "Valuri". Benchè in u futuru parleremo di aduprà una situazione diversa.

    In u campu "Ordine" avete bisognu di specificà in chì ordine i dati seranu ordinati. A selezzione di criterii in stu campu dipende da u furmatu di dati di a colonna evidenziata. Per esempiu, per i dati di testu, l'ordine hè "Da A a Z" o "Z à A"è per a data "Da u vechju à u novu" o "Da novu in vechju". A realtà, l'ordine stessu ùn importa micca tantu, postu chì, in ogni casu, i valori di u nostru interessu saranu situati insieme.
    Dopu chì a messa in sta finestra hè fattu, cliccate nantu à u bottinu "OK".

  3. Tutti i dati di a colonna selezionata saranu ordinati per i criteri specificati. Ora pudemu sceltu di l'elezioni vicinu per qualunqui di sti opzioni chì sò stati discusti quandu consideravanu i metudi precedenti, è li smetti.

À propiu sì, u listessu metudu pò esse adupratu per raggruppare è eliminà a massa di linee vuote.

Attentu! Va rimarcatu chì quandu si esegue stu tippu di ordinamentu, dopu rimuovere i celli vuoti, a posizione di e righe serà differente da l'originale. In certi casi, ùn hè micca impurtante. Ma, se avete bisognu di restituisce a posizione originale, allora davanti à l'ordinazione deve custruisce una colonna addizionale è numera tutte e righe in essa, cumincendu da u primu. Dopo che l'elementi nuttati sò rimossi, pudete rieghjittassi da a colonna in cui sta numerazione da u più chjucu à u più grande. In questu casu, a tavula acquerrà l'ordine originale, naturalmente minus l'elementi eliminati.

Lezione: Ordinà i dati in Excel

Metru 6: Usa Filtrazione

Pudete ancu aduprà un strumentu cum'è filtrazione per rimuovere le righe chì cuntenenu valori specifici. U vantaghju di stu metanu hè chì se mai avete bisognu di queste linee di nuovo, pudete sempre restituete li.

  1. Selezziunate tutta a tavula o l'intestazione cù u cursore sferzatu cù u pulsante sinistro di u mouse. Cliccate nantu à u bottu chì avete già cunnisciutu. "Ordina è filtra"chì si trova in a tabulazione "Casa". Ma sta volta, da a lista chì si apre, selezziunà a posizione "Filtrà".

    Com'è u prucedimentu di nanzu, u prublema pò esse risoltu ancu cù e tab "Dati". Per fà quellu, essendu in essa, avete bisognu di cliccà nantu à u bottinu "Filtrà"chì hè situatu in u blocu di l'utile "Ordina è filtra".

  2. Dopu avè eseguitu una qualsiasi di e azzioni di sopra, un simbulu di filtru apparirà in forma di triangulu cù un angulu discendente vicinu à u cunversu dirittu di ogni cella di l'intestimentu. Fate un clic nantu à stu simbulu in a colonna in cui u situ hè situatu, per mezu chì da rimuovere a linea.
  3. U menu di filtru si apre. Eliminiamo a marcata da i valori in e linee chì vulemu rimuà. Dopu, avete da suppurtà u pulsante "OK".

Dunque, e linee chì cuntenenu i valori da i quali hai eliminatu i marchi di spuntà saranu nascosti. Tuttavia, ponu esse sempre risturmatu da rimuà u filtrazione.

Lezione: Applicà un filtru in excel

Metudu 7: formattazione condizionata

Pudete ancu più precisamente definire i parametri per selezzione di righe, se si utilizanu attrezze di formattazione cumpressive assemi cù ordinamentu o filtrazione. Ci sò assai opzioni per entrà e condizioni in questu casu, cusì guarderemo un esempiu specificu per chì capisci u meccanismo di aduprà sta funzione. Avemu bisognu di sguassà e righe in u tavulu per i quali a quantità di fatturazione hè menu di 11.000 rubli.

  1. Selezzi a colonna "A quantità di redditi"A chì vulemu applicà una formattazione condizionata. Esiste in a tabulazione "Casa", cliccate nantu à l'icona "Formattazione condizionata"chì hè situatu nantu à a nastro in blocu "Stili". Dopu à quessa, una lista di azzioni si apre. Sceglite una posizione quì "Regole per a selezzione di cella". Poi vene più un menu. Hè necessaria di sceglie specificamente l'essenza di a regula. Ùn ci vole micca esse una scelta basata nantu à u prublema veramente. In u nostru casu particulare, avete bisognu di sceglie una posizione. "Menu ...".
  2. Finestra di formattazione condizionata inizia. In u campu di sinistra, ponu u valore 11000. Tutti i valori chì sò menu di u formariu. In u campu di diritta pudete sceglie qualsiasi formattatu di culore, ancu se pudete lasciate u valore predefinitu quì. Dopu avè fattu i parametri, cliccate nantu à u bottinu "OK".
  3. Comu pudete vede, tutte e cellule in i quali sò i valori di fatturazione inferiori à 11 000 rubli, sò stati dipintu in u culore selezzione. Se ci vole à salvà l'ordine originale, dopu cancellà e righe, fà numerazione supplementare in a colonna à fiancu à a tavula. Avviciniamo a finestra di generazione di colonna, chì ci hè dì cunnisciutu "A quantità di redditi" qualcunu di i metudi discuvi sopra.
  4. A finestra di ordinamentu si aprite. Com'è sempre, attenti à circa l'articolo "I miei dati cuntenenu testate" ci era un zuccheru. In u campu "Ordina per" selezionemu una colonna "A quantità di redditi". In u campu "Sort" setatu u valore Colour Cell. In u prossimu campu, selezziunu u culore, e linee cù cui vulete cancellà, secondu a formattazione condizionata. In u nostru casu hè rosa. In u campu "Ordine" scegliete da u luggeru di i frammenti marcati: sopra o sottu. Tuttavia, ùn importa. Hè ancu da sapè chì u nome "Ordine" pò esse spostatu à a sinistra di u campu sè. Dopu chì tutti i parametri sopra cullati sò stati fatti, cliccate nantu à u bottinu. "OK".
  5. Comu pudete vede, tutte e righe in cui esiste una cella selezzione da a situazione sò raggruppate nant'à. Sarà situatu in cima o in u fondu di a tavula, dipende da ciò chì parametri l'utente hà fattu specificà in a finestra di ordinamentu. Ora si seleziona semplicemente sti righe per u metodo chì preferiamo, è li eliminiamo cù u menù contestuale o u bottinu nantu à u nastro.
  6. Poi puderete ordinà i valori per colonna cù numerazione per chì a nostra tavula adotta l'ordine precedente. Una colonna inutile cù numeri pò esse eliminata selezendu e cliccanu nantu à u pulsante chì cunnoscemu "Elimina" nant'à u tape.

U travagliu per a condizione specifica hè cunduttu.

In più, pudete fà una operazione simile cù furmazione cuniziale, ma solu dopu chì pudete filtrà i dati.

  1. Dunque, applica una formattazione condizionata à una colonna. "A quantità di redditi" per un scenariu assai simile. Permettite di filtra in a tavula in unu di sti modi chì sò digià stati supra.
  2. Una volta in l'intestazione ci sò icone chì simboleganu u filtru, cliccate nantu à quella chì si trova in a colonna "A quantità di redditi". In u menu chì si apre, selezziunate l'elemento "Filtrà per culore". In u blocu di parametri "Filtrà per culore di a cellula" sceglite u valore "No Fill".
  3. Comu pudete vede, dopu à sta azzione, tutte e linee chì sò state piene di culore cù formattage à u casu scomparsi. Sò nascosti da u filtru, ma sì rimuete u filtrazione, in stu casu, i elementi specificati torna à apparèri in u documentu.

Lezione: Formattazione condizionata in Excel

Comu pudete vede, ci hè un assai numeru di modi per rimuovere e linee indescevuli. Quale opzione à usà dipende da a missione è da u numeru di elementi da cancellà. Per esempiu, per rimuovere una o duie linee hè pussibule di fà cun l'uttrassi standard per una sola eliminazione. Ma per selezziunate molte righe, cellule vuote o elementi secondu una situazione data, ci sò algoritmi di azzione chì ponenu a missione assai più faciule per l'uterni è salvà u so tempu. Tali strumenti includenu una finestra per selezziunu un gruppu di cellule, ordinà, filtrà, formattazione condizionata, etc.