Qualchì l'usanti sò davanti à a perdita o l'eliminazione accidentale di i file necessari. Quandu si presenta una situazione, ùn ci hè nunda di fà, cum'è pruvate à ripristinà tuttu cù l'aiutu di utillioni specializati. Esploranu e partizioni di u discu duru, trovanu oghji oggetti danneggiati o cancellati in precedenza è tentanu di rializzarli. Una tale operazione ùn hè micca sempre riesce da una frammentazione o da una completa perdita di informazioni, ma hè sicuramente esse avutu da pruvà.
Recuperate i file eliminati in Ubuntu
Oghje piacerebbe parlà di solu soluzioni per u sistema operativu di Ubuntu, chì si supera u kernel Linux. Hè cusì, i metudi considerati sò adatti per tutte e distribuzioni basate nantu à Ubuntu o Debian. Ciascuna utilità funziona diversamente, cusì se u primu ùn hà micca portatu alcun effettu, devi sicuramente provà a seconda, è a nostra volta, presenteremo i manuali più dettagliati nantu à stu tema.
Metudu 1: TestDisk
TestDisk, cum'è l'utile prufessiunale, hè un attrezzu per console, ma micca u tuttu di u prucessu hè fattu inserendu cumanduli, qualchì implementazione di l'interfaccia grafica hè sempre presente. Principiamu cù l'installazione:
- Vai à u menù è currite "Terminal". Questu pò esse fattu ancu premendu u tastu d'accurtatu. Ctrl + Alt + T.
- Iscriviti a squadra
sudo apt install testdisk
avà da fà l'installazione. - Dopu avete bisognu à cunfirmà u vostru contu inserendu una password. Per piacè, avà a nota chì i caratteri entrati ùn sò micca visualizzati.
- Aspettate u download è u disimballu di tutti i pacchetti necessarii.
- Dopu à l'apparenza di u novu campu, puderete esegui l'uternità stessa per nome di u superusu, è questu hè fattu per u cumandatu
sudo testdisk
. - Avà vi uttenite in una qualchì esempiu di implementazione di GUI da a console. U cuntrollu hè fattu cù frecce è chiavi. Enter. Inizià da creà un novu file di log per chì pudete esse cuscente di ciò chì azzioni sò state eseguite à un certu momentu.
- Quandu sceglite tutte e unità dispunibili, avete da selezziunà quella chì avia in riparazione i lima perduta.
- Selezziunu a tavula attuale di partizioni. Se ùn pudete micca fà una scelta, leghjite i consigli di u sviluppatore.
- Pudete andà à u menu di azzione, u ritornu di l'oggetti si verifica à traversu a sezione "Avanzate".
- Ùn si ferma più cù l'aiutu di e frecce Up è Sù identifichi a sezione di interesse è usendu A diritta è A sinistra specificate l'operazione desiderata, in u nostru casu hè "Lista".
- Dopu una breve scansione, un elencu di lima nantu à a partizione apparirà. Le linee marcate in rossu indichi chì l'oggiu hè statu dannegatu o eliminatu. Avete ghjustu à spostà a linea di selezione in u schedariu di interesse è cliccate nantu à Cùcopia in u cartulare desideratu.
A funzionalità di l'utile consideratu hè solu stupendu, perchè pò recuperà micca i file, ma ancu una partizione sana, è interagisce dinò cù NTFS, sistemi di file FAT è cù tutte e versioni di Ext. Inoltre, l'utellu ùn hà micca solu restituisce i dati, ma esegue dinò a correzione di l'errori trovata, chì permette di evità futuri prublemi cù u drive.
Metudu 2: Scalpel
Per un utilizatore principiante, sarà un pocu più difficiule trattà cù l'usu di Scalpel, perchè quì ogni azzione hè attivata inserendu u cumandamentu appropriatu, ma ùn avete da preoccupà, perchè scrivemu ogni passu in dettaglio. Quanto à a funziunità di stu prugramma, ùn hè micca legata à alcun sistema di file è funziona u so bè per tutti i so tipi, è supporta tutti i formati di dati popolari.
- Tutte e librerie necessarie sò scaricate da u repository ufficiale via
sudo apt-get install scalpel
. - Dopu avete bisognu di inserite a password per u vostru contu.
- Dopu à sti, aspettate u cumplimentu di l'aggiunta di nuovi pacchetti finu chì a linea d'entrata vene.
- Avà da configurà u schedariu di configurazione da l'apertura cù un editor di testu. Usatu per fà sta linea:
sudo gedit /etc/scalpel/scalpel.conf
. - U fattu hè chì, per difettu, l'utilità ùn funzeghja micca cù i formati di file - esse esse cunnessi da uncommenting linee. Per fà quessa, ghjustu davanti à u furmatu desideratu, rimuovere e griglie, è dopu a fine di i parametri, salvà e cambiamenti. Dopu avè fattu sti passi, u Bisturellu riprisenta di solitu i tipi specificati. Questu deve esse fattu per chì u scansione pigghia u quantu tempu pussibule.
- Avete solu bisognu di determinà a partizione di u discu duru dove a analisi sarà effettuata. Per fà quessa, aprite una nova. "Terminal" è scrivite u comando
lsblk
. In a lista, truvate a designazione di l'unità desiderata. - Cumprà a ripresa cù u cumandamentu
sudo scalpel / dev / sda0 -o / home / user / Folder / output /
dove sda0 - u numeru di a sezione desiderata, usatore - u nome di a cartella di l'utente, è Cartella - u nome di a nova cartella in cui tutti i dati recuperati sò piazzati. - Quandu hè finitu, andate in u Gestore di file (
sudo nautilus
) e familiarizàvvi cù l'oggetti trovati.
Comu pudete vede, ùn hè micca una cosa da scopre di u Scalpelu, e dopu di cunnosce u gestione, l'attivazione di azzioni per mezu di e squadre ùn sembra micca più complicata. Benintesa, nisunu di i strumenti sopra riportati ùn garantisce micca u recuperu di tutti i dati perduti, ma à u mumentu uni fate devianu esse restituiti da ogni utilità.