Cume per aumentà a cache in u navigatore Opera


Una di i più importanti attrezze di ogni browser hè i segnalibri. Hè per mezu di elli chì avete a possibilità di salvà e pagine web richieste è accede immediatamente à elli. Oghje parlemu quì i marcatori di u navigatore web Google Chrome sò salvati.

Quasi tutti i utilizatori di u navigatore Google Chrome crea segnalibri in u prucessu di travagliu chì vi permettenu di riaprire a pagina web salvata in qualunque tempu. Sì avete bisognu di cunnosce a situazione di i segnalibri da trasferisce in un antru navigatore, allora li raccomandemu chì esporta in u vostru computer in un file HTML.

Vede ancu: Cumu esportà i segnalatori da u navigatore Google Chrome

Induve sò i favoriti di Google Chrome?

Dunque, in u navigatore Google Chrome, tutti i segnalibri pò esse visualizzati di a siguente manera: in u angulu in alto à destra, cliccate nantu à u bottinu nantu à u menu di u navigatore è in a lista chì vene, andate in Segnalibri - Gestore di Bookmark.

A schermata visualizzerà a finestra di gestione di segnalibri, in a rughja di manca di chì cartelli cù segnalibri sò situate, è à diritta, rispettivamente, u cuntenutu di u cartulare sceltu.

Sì avete bisognu di scopra induve sò stati memorizzati i segnalatori di u navigatore web Google Chrome in u vostru computer, allora avete bisognu di aprire l'Esplora di Windows è inserisce u ligame in a barra di indirizzi:

C: Documenti è Impostazioni U nome d'u settori Impostazioni Locali Dati di l'applicazione Google Chrome Dati Utenti

o

C: Utenti Nome dâ € ™ AppData Locale Google Chrome Dati Utenti

Induve "Username" deve esse rimpiazzatu secondu u vostru username in u computer.

Dopu avè inseritu u ligame, tuttu avete a fatica hè di pressà a chiave Intro, dopu chì duverete andà immediatamente à u cartulare desideratu.

Qui vi truverete u schedariu "Segnalibri"senza prorsu. Pudete aprì stu schedariu, cum'è tutti i schedari senza una prumenda, cù un prugramma standard. Notepad. Solu puru cliccate à dirittu aghjustà nantu à u schedariu è fate una scelta per l'elemento. "Aprite cù". Dopu à quì, basta à sceglie da a lista di prugrammi prugrammi Notepad.

Speremu chì questu articulu sia statu utile per voi, è ora sapete induve le tracce di u navigatore web Google Chrome.