Scaricà i driver per Logitech Driving Force GT

Ogni ghjornu una quantità enorme di cambiamenti di struttura di file sorse in u sistema operativu. In u prucessu d'usu di un computer, i file sò creati, cancellati è mossi da u sistema è da l'utente. Tuttavia, tali cambiamenti ùn accade micca sempre per u benefiziu di l'utente, sò spessu fruttu di software maliziu, chì u scopu hè di danneghju a integrità di u sistema di file PC piazzendu l'eliminazione o la crittografia di elementi importanti.

Ma Microsoft hà prudente pensatu è perfettamente implementatu un attrezziu per cuntramentà i cambiamenti indipendenti in u sistema operativu di Windows. Strumentu chjamatu "Sicurezza di u sistema Windows" ricordati di u statu attuale di u computer è, se hè necessariu, torna tutte e modifiche à l'ultimu puntu di riparazione senza cambià i dati di l'utente nantu à tutti i dischi connessi.

Cume salvà u statu attuale di u sistema operativu Windows 7

U schema di u strumentu hè abbastanza semplici: archivia l'elementi critichi di u sistema in un univu file largu, chjamatu u puntu di recuperu. Hà un pesu abbastanza grande (qualchì volta fino à parechji gigabyte), chì garantisce u ritornu più accuratu à u statu precedente.

Per creà un puntu di ripristinamentu, l'utenti cumuni ùn necessitanu micca di ricorrerà à l'usu di software di terze parti, pudete affrontà e capacità capaci di u sistema. L'unicu requisitu chì deve esse cunsideratu prima di procedere cù l'istruzione hè chì l'utente debba da esse un amministratore di u sistema operativu o avè diritti sufficienti per accede à e risorse di sistema.

  1. Una volta avè bisognu di clicà à sinistra sul pulsante Start (per impostazione predefinita, hè nantu à u schermu in fondu à sinistra), dopu chì una piccola finestra cù u nomu apri.
  2. À u fondu in a barra di ricerca, avete bisognu à scrive a frase "Creazione di un puntu di riparazione" (Pude copia è incolla). In cima di u menu Start, hè visualizatu un risultatu, avete bisognu di clicà annantu una volta.
  3. Dopu cliccatu nantu à l'elementu in a ricerca, u menu Start si chjude, è invece una finestra chjuca apparirà cun u titulu "Prupietà di u sistema". Per difettu, a tabulazione ci vole hè attivata. "Prutezzione di u sistema".
  4. À u fondu di a finestra ci vole à truvà l'iscrizzione "Crea un puntu di ripristinamentu per i drive cun a protezione di sistema", à fiancu à esse sarà un bottinu "Crea", cliccate nant'à una volta.
  5. Appare una finestra di dialogo chì vi chiede di sceglie un nome per u puntu di riparazione in modo chì, se hè necessariu, pudete truvà facilmente in a lista.
  6. Vogliu inserisce un nome chì cuntene u nome di u mumentu di cuntrollu davanti à u quale hè statu fattu. Per esempiu - "Installazione di u navigatore Opera". L'ora è a data di a creazione sò aghjunta automaticamente.

  7. Dopu chì u nome di u puntu di riparazione sia specificatu, in a stessa finestra, cliccate u pulsante "Crea". Dopu, l'inizianzamentu di i dati critichi di sistema principia, chì, dipindendu da e prestazioni di l'ordinatore, pò necessariu da 1 à 10 minuti, qualchì volta.
  8. A propositu di a fine di l'operazione, u sistema hà da avvisà cù una notificazione sonora standard è a inscrizzione corrispondente in a finestra di travagliu.

In a lista di punti dispunibili in u computer, u novu creatu hà un nome specificatu per l'utente, chì cuntene anche a data è l'ora esatta. Questu permetterà, s'ellu hè necessariu, d'indicarli immediatamente è rimborsà à u statu precedente.

Quandu si restaura da un backup, u sistema operativu restituisce i file di sistema chì sò stati modificati da un utente senza esperienza o un prugramma dannosa, è restituisce dinò u statu originali di u registro. Punto di riparazione si consiglia di creà prima di installà l'aggiornamenti critichi di u sistema operativu è prima di stallà un prugrammu sconosciutu. Inoltre, almenu una volta à a settimana, pudete creà un backup per a prevenza. Ricordate - a creazione regula di un puntu di ripristinamentu aiutera à evità a perdita di dati impurtanti è a destabilizazione di u statu operativu di u sistema operativu.