U formatu ODG hè una immagine vectoriale creata in Draw è OpenOffice Draw, analoghi gratuiti di l'editor graficu CorelDRAW. Vedemu quale prugrami pò aduprà per aprite e immagini ODG.
Metodi di scuperta ODG
In Windows, pudete aprire i file ODG solu cù l'aiutu di editori grafichi nuttati in i set di liberi di ufficiali LibreOffice è OpenOffice.
Metudu 1: Apache OpenOffice
U pacchettu Open Office hà un editor di grafica vettoriale chjamatu Draw. Chì questu applicazione hè una di e fonti di luggerii ODG, pò fà apertura senza difficoltà.
Scaricate Apache OpenOffice
- Run u prugramma è aduprà e voci di menu "File" - "Apertu".
- Sceglite a "Esploratore" cartulella cù u file .odg, andate nantu à esse, selezziunate a maghjina desiderata cù un clicu di mouse è cliccate "Apertu".
- Dopu avè a carica di a maghjina, l'ullamentu OpenOffice Draw lancia, chì aprirà ODG.
In Apache OpenOffice, ùn ci sò micca casi freni, ma u prezzu per questu hè diventatu requisiti di sistema relativamente alti.
Metudu 2: LibreOffice
U pacchetto Libre Office, chì hè una furculazione di un pruduttu Apache simile, hà ancu a so propria versione di un prugramma per u travagliu cù ODG, è chjamatu dinò Draw.
Scaricate LibreOffice
- Run u prugramma è cliccate nantu à u bottinu. "Open File".
- In "Esploratore" navigate à a posizione di l'ODG che desiderate aprire, selezziunu e cliccate "Apertu".
- Dopu avè scaricatu u schedariu, l'apicazione Draw si principia, in u quale si aprirà u schedariu da diventà dispunibule sia per visione, sia per edizioni.
U solu inconveniente di LibreOffice pò esse cunsideratu cum'è un'interfaccia leggermente scomodo per u principiante è rallentu nantu à macchine fragili.
Conclusione
Sintendu, ponemu in mente chì per facilità, ODG pò esse salvatu cum'è una immagine raster, aduprendu i redattori grafichi sopra citati.