Cumu fà un gruppu VKontakte


Quasi ogni utilizatore di Instagram vole à fà u so account più attraente. Per fà una pagina veramente creativa di u postu di hosting di foto più popularu, i pruprietarii di i conti publicanu spessu mosaici. Sembra chì per una tale opera d'arte ci vole un bellu tempu, ma in realtà ùn hè micca. Questu articulu furnisce e opzioni per escevule sta missione.

A creazione di un mosaicu per Instagram

Diversi editori di immagine, cume Photoshop è GIMP, aiutanu à dividere a immagine. Usendu un serviziu web specializatu, questu hè pussibule senza preinstallà i prugrammi nantu à u discu duru. U prucessu passo-passu di ognunu di i metudi implica un'empessione nantu à i vari parametri di l'immagine o di e so opzioni.

Metodo 1: Photoshop

Ùn hè micca sorprendente chì un edittore di grafica professionale Photoshop pò cumplimentà l'attività. I parametri di u prugramma ti permettenu di ridimensionare puzzle da veru precisione di pixel. Inoltre, se i puzzle si ponenu troppu grandi, pudete specificà a so divisione per un numeru specificu in a linea rispettiva. In generale, questu metudu hè più adinu per l'utenti avanzati è quessi chì ùn sò micca a prima volta chì utilizanu u editor.

  1. Prima ci vole à aghjunghje a foto stessa à u spaziu di travagliu.
  2. In u menù contestuale in a sezione U editing deve selezzione "Impostazioni", è in a so direzzione "Guide, maglie, è frammenti ...". Vedete una finestra in cui pudete cambià certi parametri.
  3. In blocu "Grid" a sistemazione di e linee è a so distanza da l'altru in centimetri o pixel cambiamentu. Avendu determinatu a distanza, pudete aghjunghje o rimesse le righe. I valori, naturalmente, dipende da a qualità di a foto è di i vostri desideri.
  4. Dopu, avete bisognu di sceglie ogni fragmentu tagliatu manualmente è copiatelu in un novu stratu.
  5. Rite l'immagine, vulete salvà lu cum'è un schedariu separatu. È cusì hè necessariu di fà cun tutti i frammenti.

Metudu 2: GIMP

L'editor di foto GIMP pò gestisce ancu facilmente questu travagliu. Opzioni ti permettenu di regule pienu a posizione di a rete in l'immagine per a successiva divisione in un mosaicu. I vantaghji sò i seguenti: sì chì a griglia tracciata in l'illustrazione si trova inequalmente, allora pò esse corretu per u parametru "Intervalli". A finestra piccola di impostazioni ti permette di vede u risultatu di e cambiamenti applicate.

  1. Trascina l'immagine chì avete bisognu à u centru di u spaziu di travagliu di l'applicazione.
  2. Dopu avete bisognu di mette un tick in a sezione "Vede" in opzioni cum'è Mostra Grid è "Attenta à a rete".
  3. Per aprite a finestra cù i parametri, bisogna cliccà nantu à a sezione "Image"è dopu sceglite "Personalizà a griglia ...".
  4. A sta tappa ci hè una occasione di cambià opzioni addizionali, cume u culore di e linee, u so spessu è l'altru.
  5. Dopu avè fattu tutti i cambiamenti, avete bisognu di inquadrà ogni puzzle in successione per salvarli in un schedariu separatu nantu à u vostru discu rigiu, cum'è in a versione precedente.

Metudu 3: Servizio GriddRawingTool

U serviziu web hè specificamente prughjettu per e sughjuli stretti quali a creazione di a mosaica. A scelta hè perfetta per e persone chì ùn cunniscenu micca i redattori grafichi. U tutorial step-by-step offrirà dinò à correggere a maghjina, a trimà, se ci vole. L'editor di foto in linea hè assai pratice perchè elimina l'installazione di software particulare nant'à un computer.

Vai à GriddRawingTool

  1. Pudete aghjunghje una immagine cliccendu nantu à u bottinu. "Sceglite un file"
  2. Avveremu à u prossimu tappa.
  3. Quì u wizard vi dumandà di flip l'immagine s'ellu ci vole.
  4. Potresti avè bisognu di ritagliu una foto, stu passu hè per questo.
  5. Sarà ancu pruposta per correggere a maghjina.
  6. In l'ultimu passu, u serviziu furnisce e impostazioni per i puzzle. Hè pussibule di specificà a larghezza di a griglia in pixel, u so culore è u numaru di fotogrammi in una riga. Pulsante "Applica Grid" applica tutte e rettifiche di l'imagine fatte.
  7. Quandu tutte l'azione sò finite, resta à cliccà "Download" per scaricà.

Cum'è si pò vede in pratica, creà un mosaicu ùn hè micca difficiule, seguite l'infurmazioni passo à passo. Inoltre, voi determini chì prugramma o serviziu sia più pratice da fà. L'opinioni date in l'articolo aiutanu à dà creatività à u vostru contu di Instagram è mostra à i vostri amichi.