VkOpt: novu funzioni per u social network Vkontakte

Sembra chì sia difficiule da rimuovere u navigatore usuale. A maiò parte di i utilizatori anu amparatu da u principiu à fà. Perchè dedicà un articulu interu à un tema simile?

Amigo browser, malgradu tutte e so caratteristiche positive, si cumporta cume un tipicu malware. Cusì, spazza i pussibbili lontani da sè stessi. Hè installatu cù quasi tutte le applicazioni da fonti suspette. È quandu si tratta di rimozione, vari difficoltà cumparanu à nascente. Vedemu cume si smetta Amigo da u computer. Windows 7 Starter hè statu piazzatu cum'è una basa per risolve u prublema.

Remove Amigo Browser with tools standard Windows

1. Per rimuovere Amigo è tutti i so componenti, andate à "Pannello di cuntrollu", "Uninstall Programs". Truvate u nostru navigatore è cliccate à dìccia "Elimina".

2. Assicurà a cancellazione. Tutte e icone Amigo vanu à sparisce da u desktop è da a barra di scelta rapida. Ora verificate "Pannello di cuntrollu".

3. Aghju andatu tutti. Rinvià u computer. Dopu avè riaviatu, a schermata mostra un missaghju. "Permetti à un prugramma di fà cambià". Questu MailRuUpdater hè un prugrammu chì ripone u navigatore Amigo è altri prudutti di Mail.Ru. Si siede in a nostra messa in marcia è accumula automaticamente à l'iniziu di u sistema. Una volta permessu i cambiamenti, u prublema tornerà di novu.

4. Per disattivà u autocassatore MailRuUpdater, avemu bisognu di andà à u menù "Cerca". Entrate in squadra "Msconfig".

5. Vai a tabulazione "Startup". Quì cercemu l'elemento autorun MailRuUpdater, deselezzu u cliccate "Applicà".

6. Allora cancellemu u Mailloader in modu standard, da "Pannello di cuntrollu".

7. Rinvià. Aghju andatu tutti. Ci hè solu una icona inattiva in u startup.

Scaricate u utilità AdwСleaner

1. Per rimuovere u navigatore di Amigo da u computer pienu o infine assicurà chì u prublema hà scomparitu, avemu bisognu di scaricà l'utilità Adwcleaner. Hà capiscitu cù a rimozione di Mail.Ru invadenti è i prugrammi Yandex. Scaricate è scaricatee.

2. Fate clic Scansione. In a ultima tappa di testu, vedemu un mucchio di code, chì Amigo è Mail.Ru lasciavanu ind'i tempi. Avemu pulitu tuttu è riavure torna.

Ora a nostra pulizia hè cumpleta. Pensu chì parechji da d'accordu cun mè chì quellu cumpurtamentu di i pruduttori scunifichi completamente l'installazione di u so software. Per prutezzione di a penetrazione accidentale di tali prugrammi in u sistema, hè necessariu leggere tuttu di noi chì ci scrivenu durante l'installazione di u prossimu prugramma, perchè spessu semu adu aduprà d'installà componenti addiziunali.

In generale, aduprà l'utilità AdwCleaner è basta per risolve u prublema. Avemu consideratu pulizia manuali per vede cumu si cumporta u navigatore di Amigo quandu eliminassi è ciò chì pudè esse l'impurtanti.