Impostà e abilità di u modu di dorme in Windows 10

Avemu tutti e cose chì daveru a scurdà. Vivendu in un mondu pienu d'infurmazioni, sperniamu spessu da u principale cose - ciò chì stremu è e ciò chì vulemu fà. I ricordi aumentanu micca solu a produttività, ma à volte restanu u solu supportu in u caosu ghjornuu di attività, riunioni, è impegni. Pudete creà ricordi per Android in diversi modi, ancu cù l'applicazioni, u megliu di a quali discutemu in l'articolo d'ogni ghjornu.

Todoist

Hè piuttostu un attrezzu per l'elaborazione di una lista di e cose da fà che un ricordu; Eppuru, sarà un aiutante impurtante per e persone occupate. L'applicazione vince l'utenti cù a so interfaccia elegante è a funzionalità. Funziona bè è, in più, si sincronizza cù un PC via una estensione Chrome o una applicazione Windows individuale. In u stessu tempu, pudete ancu travaglià offline.

Quì vi truverete tutte e funzioni standard per mantene una lista di e cose da fà. U solu fattu di difettu hè chì a funzione di ricordamentu stessu, purtroppu, hè inclusu solu in u pacchetto pagatu. Include inoltre a creazione di scorciari, l'aggiunta di cumercii, u carregamentu di file, a sincronizazione cù u calendariu, a registrazione di i file audio è l'archiviu. Vista a fattu chì e stesse funzioni ponu esse utiutu gratuitamente in altre applicazioni, pò ùn cunnosce micca u sensu di pagà per un abbonamentu di un annu, a menu chì ùn hè micca cumpletamente è irreversibilmente affucate da u design impeccable di l'applicazione.

Scaricate Todoist

Any.do

In parechje maniere simili à u Tuduist, cumincendu da a registrazione è finisce per e funzioni premium. Tuttavia, ci sò e differenze fundamentali. Prima di tuttu, questu hè l'interfaccia di l'utente è cumu interagisce cù l'applicazione. A cuntrastu di Todoist, in a finestra principale vi truverà assai più funzioni, in più di un segnu più grande in u angulu inferiore di dirittu. In Eni.du tutti l'eventi sò visualizzati: oghje, dumane, prontu è senza date. Allora vedite subitu u ritrattu di ciò chì deve esse fattu.

Dopu à a fine di u travagliu, ghjustu scorrà u vostru dente nantu à u schermu - mentre ùn sparisce micca, si pò apparisce in strapazzatu, chì ti permetterà à a fine di ghjornu o di settimana per valutà u vostru livellu di produttività. Any.do ùn hè micca limitatu à u fattu di i ricordi, anzi - hè un attrezziunale da gestisce a lista di cose da fassi, perciò pudete dà di preferenza sì ùn avete timore di a funzionalità espansa. A versione pagata hè assai più conveniente chè Tuduist, è u periodu di prova di 7 ghjorni permette di valutà e funzionalità di primu per liberu.

Scaricate Any.do

Da Fà Reminder cun Alarma

Applicazione strettamente diretta disignata apposta per creà ricordi. E funzioni più utili: l'inputu vocale di Google, a capacità di configurà un promemoria qualchì tempu davanti à l'eventi, aghjunghje automaticamente cumpleazioni di amici da i profili Facebook, account di posta elettronica è contatti, creana ricordi per l'altri invendendu versu a posta o à l'applicazione (se installatu à u destinatariu).

E funzioni addizionali includenu a capacità di sceglie trà un tema chiaru è scuru, configurà un segnale di avvertenza, accende u promemoria per ogni minutu, ora, ghjornu, settimana, mese è ancu un annu (per esempiu, pagà bollette una volta u mese), è creà un backup. L'applicazione hè libera, si applica una tariffa modesta per sguassà annunci. U svantaggiu principale: a mancanza di traduzione in russe.

Scaricate per fà a ricordata cun alarma

Google tene

Una di e migliori applicazioni per a creazione di note è di ricordi. Come altre attrezzi create da Google, Kip hè alleata à u vostru contu. E note sò scritte in una varietà di modi (probabilmente, questu hè l'applicazione più creativa per a registrazione): dettate, aghjuntu registrazioni audio, foto, disegni. Ogni nota pò esse assignata à un culore individuale. U risultatu hè un tippu di nastro da ciò chì accade in a vostra vita. Di listessa manera, pudete tene un diario persunale, condivide i registri cù i vostri amici, archivi, creà ricordi indichi u locu (in altre applicazioni considerate, parechje di queste funzioni sò dispunibule solu in a versione pagata).

Dopu à a fine di u travagliu, ghjustu sguillà u dirittu cù un dittu da u schermu, è caderà automaticamente in l'archive. A cosa principali hè di ùn si implicà micca in a creazione di note di culore è ùn passate micca troppu tempu in ellu. L'applicazione hè cumpletamente libellu, senza annunci.

Scaricate Google Keep

Ticktick

Prima di tutti, hè un strumentu per tene una lista di e cose da fà, è ancu parechje altre applicazioni discusse sopra. Tuttavia, ciò ùn significa micca chì ùn puderanu micca aduprà per definisce ricordi. Di regula, l'applicazioni di stu tipu sò convenientemente aduprate per e scopi diversi, evendu l'installazione di una folla di strumenti altamente specializati. TikTik prugramatu per quelli chì cercanu di aumentà a produttività. Oltre à l'elaborazione di una lista di attività è di ricordi, ci hè una funzione speciale per u travagliu di a tecnica Pomodoro.

Com'è a maiò parte di sti applicazioni, l'entrata vocale hè dispunibuli, ma hè molto più pratticu di aduprà: a attività dettata compare automaticamente in a lista di cose da fà per oghje. Per analogia cù To Do Reminder, e note ponu esse inviate à amichi per mezu di rete sociali o per mail. I ricordi ponu esse ordinati dendu loro un diversu livello di priorità. Medendu l'acquistu di un abbonamentu pagatu, pudete approfittà di funzionalità primu, cume: visualizà e attività in u calendariu per i mesi, i widget aggiuntivi, impostà a durata di e attività, etc.

Scaricate TickTick

Elenco di attività

Una applicazione pratica per tene una lista di e cose da fà cù ricordi. A differenza di TikTik, ùn ci hè micca a pussibilità di prioritizà, ma tutte e vostre attività sò raggruppate in base à l'elenchi: travagliu, personale, cumpetimentu, etc. In l'impostazioni, pudete specificà quantu ghjornu prima di l'iniziu di a missione vi piacerebbe riceve un ricordu. Per a notificazione, pudete cunnesse un avviso di voce (sintetizzatore di parola), vibrazioni, selezziunu u segnale.

Come in To Do Reminder, pudete abilità a ripetizione automatica di una attività dopu un certu tempu (per esempio, ogni mese). Purtroppu, ùn ci hè micca a pussibilità di aghjunghje infurmazioni in più è materiali à a missione, cume si faci in Google Keep. In generale, l'applicazione ùn hè micca male è hè perfetta per e travaglie semplici è di ricordi. Libera, ma ci hè pubblicità.

Scaricate l'elenco di attività

Ricordu

Ùn molto micca diversamente da a Lista d'attività - e stesse attività semplici senza a possibilità di aghjunghje informazioni addizionale più sincronizazione cù un account Google. Tuttavia, ci sò e differenze. Ùn ci hè micca elenchi quì, ma i travaglii ponu esse aghjunti à i favoriti. E funzioni di assignà un marcatore di culore è di sceglie una notificazione in forma di un breve allarme acusticu o di sveglia sò ancu dispunibili.

Inoltre, pudete cambià u tema di culore di l'interfaccia è adattate a dimensione di u font, fate un backup, è selezziunate u periodu chì ùn vulete riceve notifiche. A differenza di Google Kip, hè pussibile includere un ricordu di ricordu à l'ora. L'applicazione hè libera, ci hè una stretta stretta di publicità sottu.

Scaricate Reminder

Ricordu Bz

Come in a maiò parte di l'applicazioni di sta serie, i sviluppatori anu presu a basa di u mudellu di simplificà design da Google cù un grande segno di più rossa in u angulu in dirittu inferiore. Tuttavia, questu strumentu ùn hè micca semplici cume pare à prima vista. Attenzione à i dettagli hè ciò chì li distingue di a competizione. Addendu una missione o un ricordu, ùn pudete micca inserisce un nomu (per via di a vucazione o cù a tastiera), assignà una data, selezziunu un indicatore di culore, ma ancu attaccà un contu o inserisci un numaru di telefono.

Ci hè un pulsante speciale per passà da a tastiera è u modalità di impostazione di notificazioni, chì hè assai più praticciu di pressà u pulsante "Indietro" di u vostru smartphone ogni volta. Inclusiva inoltre a capacità di mandà un ricordu à un altru destinatariu, aghjunghje i ghjorni di annali è visualizà e attività in u calendario. A disabilitazione di a publicità, a sincronizazione cù altri dispositivi è l'impostazioni avanzate sò dispunibili dopu avè acquistatu a versione pagata.

Scaricate BZ Reminder

U passu di l'applicazioni di ricordu ùn hè micca difficiule - hè più difficiule abituvi a voglia di passà un pocu tempu à a mattina per prughjettà u ghjornu chì va, allora hè in tempo è niente hè micca dimenticatu. Per quessa, per questo scopu, un attrezzu pratice e faciule adatta chì vi piaccia micca solu cuncepisce, ma dinò u travagliu senza prublemi. À propositu, creanduli i ricordi, ùn vi scurdate di guardà e impostazioni di risparmi d'energia in u vostru smartphone è aghjunghjite l'applicazione à a lista di eccezioni.