Cumu cambià a faccia in Photoshop

Microsoft Outlook hè unu di i migliori clienti di e-mail, ma ùn pudete per piacè tutti l'utenti, è certi utenti chì anu pruvucutu stu software aghjenu una scelta in favore di analoghi. In questu casu, ùn hà sensu chì l'applicazione di Microsoft Outlook inutilmente rimarrà in u statu installatu, occupendu spaziu discu è usando risorse di sistema. U prublema diventa a rimozione di u prugramma. Inoltre, a necessità di rimuovere Microsoft Outlook appare in u prucessu di u reinstallazione di questu app, a necessità di chì pò esse publicata da un malfunzionamentu o da un prublemu. Amparemu cumu rimuovere Microsoft Outlook da un computer in vari modi.

Eliminazione standard

Prima di tutti, cunsiderate a prucedura standard per a rimucinà Microsoft Outlook cù l'utili di Windows incorporati.

Vai à u Pannule di Cuntrollu di Windows via u menu di Start.

In a finestra chì si apre, in u blocu "Programmi", selezziunate a sottopuntura "Uninstall un programma".

Davanti à noi apre u asistente per gestisce è cambiate i prugrammi. In a lista di applicazioni installate, truvemu l'entrata di Microsoft Outlook, è cliccate nantu à u, per fà una selezzione. Poi, cliccate nantu à u bottinu "Elimina" situatu in u pannellu di cuntrollu di u mizisyen di cambiamentu di prugramma.

Dopu à quessa, u disinstallatore standard di Microsoft Office hè lanciatu. Prima di tutti, in a finestra di dialogu, dumandà se l'utente quessa veramente di sguassà u prugramma. Se l'usu uninstalls deliberatamente, è micca ghjustu accucatu un disinstallatore, avete bisognu cliccà nantu à u "Si".

A procedura di rimozione di Microsoft Outlook principia. Cum'è u prugramma hè abbastanza voluminoso, stu prucessu pò occupà una quantità significativa di tempu, in particulare nantu à i computer di poca potenza.

Dopu u prucedimentu di rimozione hè cumpletatu, una finestra si aprirà dicendoti. L'utente duverà cliccà solu nantu à u bottinu "Chiudi".

A desinstalazione cù prugrammi di terze parti

Malgradu u fattu chì Outlook hè un prugramma da Microsoft, chì hè dinò un produttore di u sistema operativu di Windows, è cusì a disinstallazione di sta applicazione hè u più correzuta possibile, anzi l'utente preferisce sbaglià. Utilizanu utilità di terze parti per disinstallà i prugrammi. Queste utilità, dopu a rimucinà l'applicazione cù un disinstallatore standard, scansenu u spaziu di u discu di u computer, è quandu si capiscenu i luggeri residui, i cartelli è e voci di u registru restanti da u prugramma remotu, puliziate queste "code". Una di e migliori applicazioni di stu tipu hè u Strumentu Uninstall di programma. Considerà l'algitimu per rimuovere Microsoft Outlook cù questu utilità.

Dopu avè principiatu l'Utile Uninstall, apre una finestra in cui hè presentata una lista di tutti i prugrammi dispunibili in u computer. Cercamu una entrata cù Microsoft Outlook. Selezziunà sta entrata, è cliccate nantu à u bottinu "Uninstall" situatu in a parte superiore di u blocu di sinistra di a finestra di Uninstall Tool.

Hè lanciatu un Uninstaller di Microsoft Office standard, a procedura di rimozione di Outlook in cui avemu rivisitu in dettaglio sopra. Ripetite tutte e stesse azzioni chì sò state eseguite in u disinstallatore quandu avete disinstallatu Outlook cù l'utili di Windows.

Dopu à a fine di l'eliminazione di Microsoft Outlook usando un disinstallatore, l'Utilizzatore Uninstallu scansiona automaticamente u computer per i restanti file, cartelle e entrate di registru di l'applicazione remota.

Dopu avè fattu sta procedura, in casu di rivelazione d'elementi micca eliminati, un elencu di quelli hè aperto à l'utente. Per pulìghjate si cumpletamente u computer, cliccate nantu à u pulsante "Elimina".

A procedura per l'eliminazione di sti schedari, cartulari è altri elementi.

Quandu u prucessu hè finitu, un messaggio apparisce chì Microsoft Outlook hè statu disinstallatu. Per fini di travaglià cun a stu missione, tuttu u restu hè di cliccà nantu à u bottinu "Chiudi".

Comu pudete vede, ci sò dui modi per rimuovere Microsoft Outlook: a versione standard è aduprà applicazioni di terze parti. Di regula, per a disinstallazione normale ci sò abbastanza strumenti forniti da u sistema operativu Windows, ma se si decide di fà sicure, aduprendu ancu e capacità di utilità di terze parti, questu hè certamente micca superfluu. L'unica nota impurtante: avete bisognu di aduprà solu applicazioni di disinstallazione dimostrate.