Aumenta a dimensione di u font in Photoshop

Non ogni presentazione pò fà senza una tavula. In particulare, s'ella hè una dimostrazione informativa, chì mostra statistiche o indicatori vari in vari settori. PowerPoint supporta diversi modi per creà sti elementi.

Vede ancu: Cumu inserisce una tavula da MS Word in una presentazione

Metudu 1: Incucendu in a zona di testu

U formatu più faciule per creà una tavula in a nova diapositiva.

  1. Bisogna creà una nova combinazione di diapositive "Ctrl"+"M".
  2. In a zona per u testu principali, per difettu, 6 icone saranu visualizati per inserisce vari elementi. U primu standard hè appena inserì una tavula.
  3. Resta solu à cliccà nantu à sta icona. Apparirà una finestra separata induve pudete definisce i parametri necessarii per u cumpunente in creazione - u numeru di righe è colonne. Nantu à a pressione di un bottinu "OK" un elementu cù i parametri specificati sarà creatu in luogo di a zona di entrata di testu.

U metudu hè abbastanza semplici è versatile. Un altru prublemu hè chì, dopu manipulazione di a zona per u testu, l'iconi puderebbenu sparire è ùn tornanu mai. Inoltre, ùn si pò micca dire chì questu approcciu elimina u spaziu per u testu, è duverà di creà lu in altri modi.

Metudu 2: creazione visuale

Ci hè un modu semplificatu per creà e tabelle, per chì l'utente ne fà piccole compresse cù una dimensione massima di 10 di 8.

  1. Per fà quessa, andate in tab "Inserisci" in l'intestazione di u prugramma. Eccu un bottinu nantu à a sinistra "Tavula". Cliccatu nantu à elli, aprirà un menu particulare cù possibili metodi di creazione.
  2. A cosa più impurtante à vede hè un campu di 10 per 8 scatule. Qui l'usu pò selezionà un segnu futuru. Quandu avete u scossu hà a pittura nantu à e cellule in a parte superiore sinistra. Dunque l'utente hà a scelta di a dimensione di l'oggiu ch'ellu vole creà - per esempio, 3 quadrati nantu à 4 creanu una matrice di dimensioni adatta.
  3. Dopu cliccatu nant'à stu campu, quandu u dimensu desideratu hè selezionatu, si cunderà u cumportantu necessariu di u tippu currente. Se necessariu, e colonne o righe pò esse facilmente sparghjate o restringe.

A scelta hè estremamente semplice è bona, ma hè solu adatta per a creazione di piccole matrici tabulari.

Metudu 3: Metudu Classic

U modu classicu di passà da una versione di PowerPoint à l'altru nel corso di l'anni.

  1. Tuttu u listessu in la tabulazione "Inserisci" necessità di sceglie "Tavula". Qui ci vole à cliccà nantu à l'opzione "Insert Table".
  2. Una finestra standard si aprite induve hè necessariu specificà u numeru di righe è colonne per a futura componente di a tavula.
  3. Nantu à a pressione di un bottinu "OK" Un oggettu cù i parametri specificati sarà creatu.

A scelta migliore se ci vole à creà una tavola ordinaria di ogni dimensione. L'oggetti di a diapositiva stessa ùn soffre micca di sta.

Metudu 4: Incolla da Excel

S'ellu ci hè una tavula già creata in Microsoft Excel, allora pò esse trasferitu à u scivolu di presentazione.

  1. Per fà quessa, avete bisognu di selezziunà l'elemento desideratu in Excel è copia. Dopu basta inserisce in a presentazione di diapositiva desiderata. Si pò fà cum'è una cumminazione. "Ctrl"+"V", è cù u bottinu direttu.
  2. Ma vale a dì ricunniscà chì, in u secondu casu, l'utente ùn veda micca a versione standard. Incolla in u menu popup. In e nuove versioni, ci hè una scelta di parechje opzioni d'inserzione, ùn sò micca tutti utili. Solamente trè opzioni sò necessarie.

    • "Usa stili di u fragmentu finale" - a prima icona à a sinistra. Introduce a tavula, ottimizendu per PowerPoint, ma mantene u formatariu iniziale cumpletu. À spessu, in apparenza, un inseme in inseme sarà u più vicinu di a forma originale.
    • "Incastu" - u terzu da l'opzione di sinistra. Questu metudu mette a fonti quì, mantendu solu a taglia di e cellule è u testu in esse. U stile di a cunfusione è u fondu sarà ripresentatu (u fondu sarà trasparente). In sta forma d'incarnazione, pudete riconfigurà facilmente a tavula cum'è necessità. Pure ancu questu metudu permette di evità varianti negativi di distorsioni di u formatu.
    • "Disegnà" - a quarta opzione di a sinistra. Inserisce una tavula cum'è a versione precedente, ma in un formatu di foto. Stu metudu ùn hè micca suppurtatu à formattà è cambiate l'apparenza, ma a versione originale hè più faciule da cambià in e dimensioni è incastite in a diapositiva trà l'altri elementi.

Inoltre, nunda ùn impedisce micca di inserisce una tavula cù Microsoft Excel.

Path hè vechju - tab "Inserisci"dopu "Tavula". Questu richiederà l'ultimu articulu - Excel Spreadsheet.

Dopu avè sceglie sta opzione, a matrice di Excel 2 standard hè aghjuntu da 2. Si pò allargà, rinnoverà, etc. Quandu i processi di modifiche di e dimensioni è di u formatu internu sò finiti, l'editor Excel si ferma è l'oggiu assume a forma definita da u stile di formattazione di a presentazione. Solu testu, dimensione è altre funzioni rimarranno. Questu metudu hè utile à quelli chì sò più abituati à creà tabelle in Excel.

Hè impurtante notà chì cù questu ultimu metudu, u sistema pò dà un errore se l'utente cerca di creà una tale tavula quandu Excel hè aperto. S'ellu accade, basta chjude u prugramma chì interferisce, è riprovà.

Metudu 5: Crea a manu

Ùn hè micca sempre pussibule di vene cù strumenti solu di creazione standard. Tipi cumpletivi di tabelle pò esse necessarie. Talu pudete trascinaru solu.

  1. Avete bisognu di aprite u pulsante "Tavula" in a tabulazione "Inserisci" e sceglite una opzione quì "Disegnà una tavola".
  2. Dopu à quellu, l'utente riceverà un strumentu per tracciare una area rettangulale nantu à a diapositiva. Dopu avè tracciatu a dimensione dell'oggetto richiestu, i bordi di l'ambiente di a cornice sò creati. Avà avà, pudete tracciare nant'à qualcosa ind'u l'usu di e funzioni adatte.
  3. In linea di più, in questo casu si apre "Costruttore". Circa à più crale sarà discusu in seguitu. Incù l'aiutu di sta sezione l'oggetto necessariu sarà creatu.

Stu metudu hè abbastanza cumplicatu, postu chì ùn hè micca sempre pussibile fà trà a tavula voluta. Tuttavia, cù u bonu livello di abilità è di sperienza, a creazione manuali permette di creà assolutamente tutti i generi è furmati.

Table Designer

A tabulazione basica di nascita di l'intestazione, chì si vede quandu sceglite una tavula di ogni tipu - ancu u standard, ancu se manuale.

Quì pudete messe in evidenziu e seguite e zone importanti è elementi.

  1. "Opzioni di stile di a tavula" permettenu di marcà sezioni specifiche, per esempiu, una stringa di totali, intestazioni, e sì. Inoltre ti permette di assignà un stile visuale unicu a dipartimenti specifici.
  2. "Stili di tavulu" avè duie parti. U primu offre una scelta di parechji progetti di basa postu per sti elementi. A scelta hè abbastanza grande, raramente quandu avete inventatu qualcosa di novu.
  3. A seconda parte hè a zona di formattazione manuale, chì ti permette di personalizà effetti effetti externi, è ancu e celle di piri di culore.
  4. "Stili di WordArt" consentenu di aghjunghje iscrizioni speciali in u furmatu di immagine cù un design unicu è apparenza. In e tabelle professionali quasi mai aduprate.
  5. "Attraversate i confini" - Un editori separatu chì permette di aghjunghje manualmente nuove cellule, espansioni i limiti è via.

Layout

Tuttu di quì sopra furnisce una larga gamma di funzionalità per personalizà l'aspettu. Quantu à u cuntenutu specificu, quì bisogna andà à a scheda successiva - "Layout".

  1. E prime trè e zone ponu esse cumunalmente cumunate, postu chì sò generalmente destinate à espansa a dimensione di u cumpunente, creà nuove righe, colonne, e sì. Quì pudete travaglià cun cellule è tabelle in generale.
  2. A prossima parte hè "Dimensione di a cella" - Permette di formattà e dimensioni di ogni cella individuale, creendu elementi supplementari di a dimensione desiderata.
  3. "Alignment" è "Tavola di taglia" Offre opportunità per l'ottimizazione - per esempio, pudete ancu tutte le cellule sporgenti fora di i bordi esterni, allinea i bordi, imposta certi parametri per u testu in u, e così via. A "Disposizione" furnisce ancu a capacità di riorganizà certi elementi di a tavula relativu à l'altri componenti di u scurrimentu. Per esempiu, pudete spostà stu elementu nant'à u frontali davanti.

Cusì, cù tutte queste funzioni, l'usu hè capace di creà una tavula di assolutamente ogni prucessità di cumplicità per vari scopi.

Cunsiglii di travagliu

  • Sapete chì ùn hè micca raccomandatu applicà animazioni à e tabelle in PowerPoint. Pò dàformarli, è dinò puru ùn simu micca belli. A eccezione pò esse fatta solu per i casi di effetti simuli di entrata, uscita o selezzione.
  • Ùn hè micca annunziatu à fà tavuli voluminosi cun una quantità enorme di dati. Da solu, eccettu quandu hè necessariu. Devi esse ricordatu chì per a maiò parte di a presentazione ùn hè micca una portatrice di informazioni, ma hè destinata solu a dimostrà qualcosa sopra u discursu di l'altore.
  • Come in altri casi, e reguli di basa per a registrazione sò ancu applicate quì. Ùn ci vole micca un "arcobalenu" in u duminiu - i culori di e diverse cellule, righe è colonne sò perfettamente cunbinati cun l'altru, ùn tagliocanu micca l'ochji. E megliu ad aduprà i stili di cuncepimentu specificati.

Sintendu vale, vale a dì chì in Microsoft Office ci sarà sempre un arsenale cumpletu di varie funzioni per qualsiasi cosa. U listessu vale per e tabelle in PowerPoint. Benchè, in a maggior parte di i casi, e varietà standard sò abbastanza cù l'adattamentu di a larghezza di righe è colonne, hè spessu bisognu di ricorrà à a creazione di oggetti cumplessi. È quì si pò fà senza prublemi.