Risolvendu u prublema cù una rete ùn hè micca identificata senza accesso à Internet in Windows 7

Un di i prublemi più cumuni chì gli utenti si scontrananu quandu si cunniscenu in a World Wide Web hè un fallimentu, caratterizatu da duie allerte: a mancanza di accessu à Internet è a presenza di una rete non identificata. U primu di elli hè visualizatu quandu avete puntatu u cursore nantu à l'icona di a rete in u cassu è a seconda - quandu andate "Centru di cuntrollu". Scopri cumu risolve u prublema in termini di travagliu cù Windows 7.

Vede ancu: Configurazione di Internet dopu a reinstallazione di Windows 7

Soluzioni à u prublema

Ci sò diverse cause possibili di a situazione sopra ripresentata:

  • Problemi laterali di l'operatore;
  • Configurazione sbagliata di u router;
  • Fallimenti hardware;
  • Problemi in u OS.

In casu di prublemi di parte di l'operatore, di regula, bisognu aspettà finu ch'ellu recuperi a prestazione di a rete, o megliu, chjamà è chiarisci a causa di u malfunzionamento è u tempu di u risolve.

Se e parti hardware, sì un router, un modem, un cavu, una scheda di rete, un adattatore Wi-Fi, avete bisognu di riparà i cumpunenti difettosi o semplicemente di rimpiazzalli.

I prublemi di a configurazione di i router sò coperti in articuli separati.

Lezione:
Configurazione di u router TP-LINK TL-WR702N
Configurate u router TP-Link TL-WR740n
Configurazione di u router D-link DIR 615

In st'articulu ci ponemu propiu di eliminà errori "Rete identificata"causatu da impostazioni o errori improprie in Windows 7.

Metudu 1: Impostazioni di l'adattatore

Una di e ragioni di quest'errore hè micca entrata i parametri in a configurazione di l'adattatore.

  1. Cliccate "Start" è andate à "Pannello di cuntrollu".
  2. Aprite "Rete è Internet".
  3. Move to "Centru di cuntrollu ...".
  4. In u shell aperto in a zona di manca, cliccate "Modificà i parametri ...".
  5. A finestra cù a lista di cunnessioni hè attivata. Selezziunate a cunnessione attiva chì funziona cù l'errore di sopra, cliccà annantu èPKM) è in a lista chì compare, selezziunate "Pruprietà".
  6. In a finestra aperta in u blocu cù a lista di elementi, selezziunate a quarta versione di u protocollo Internet è cliccate nantu à u bottinu "Pruprietà".
  7. A finestra di parametri di u protocolu si aprirà. Spostà i dui tasti radio à posizioni "Ricuperi ..." è cliccate "OK". Questu vi permetterà di assignà automaticamente un indirizzu IP è un indirizzu di server DNS.

    Purtroppu, ancu oghje ùn tutti i fornitori supportanu l'impostazioni automatiche. Allora, sì l'uppunzione sopra ùn funziunassi, bisognu cuntattà u vostru fornitore è scopre e impostazioni attuali per indirizzu IP è DNS. Dopu, metti i dui pulsanti radio in a posizione "Usu ..." e riunite i campi attivi cù i dati furniti da l'operatore Internet. Avendu fattu sta, cliccate "OK".

  8. Dopu avà eseguitu una di e dui opzioni listate in u passu precedente, vi restituerete à a finestra principale di e proprietà di cunnessione. Quì, senza mancanza, cliccate nantu à u bottinu "OK"sì u cambiamentu anzituttu introduttu ùn hà effettu.
  9. Dopu, a cunnessione sarà identificata è cusì u prublema di a rete micca identificata si risolverà.

Metudu 2: Installa i Driver

U prublema discussu in questu articulu pò esse ancu causatu da l'installazione errata di i driver o da l'installazione di i piloti micca da u produttore di a scheda di rete o di l'adattatore. In questu casu, avete bisognu di reinstallarli, senza mancà aduprà solu quelli chì sò ufficialmente forniti da u sviluppatore di dispositivi. Dopu, tenemu cunsideratu parechje opzioni per ghjunghje stu scopu. Per principiu ci ordenanu una reinizizazione semplice.

  1. Andà à "Pannello di cuntrollu"cù i stessi passi chì in u metudu precedente. Andate in a sezione "Sistema è Sicurezza".
  2. Cliccate nantu à u nome di l'utunile. "Manager di dispositivi" in blocu "Sistema".
  3. L'interfaccia hè aperta. "Manager di dispositivi". Cliccate nantu à u nome di u blocu "Adattatori di rete".
  4. A lista di adattatori di rete cunnessi à stu PC aprirà. Truvà in u nome di l'adattatore o di a scheda di rete attraverso chì voi state pruvendu à entrà in u World Wide Web. Cliccate nantu à questu articulu. PKM e selezziunu da a lista "Elimina".
  5. Dopu à quessa, una finestra si aprirà, duvete dì cliccà "OK"per confermà l'azione.
  6. A procedura si mette in scena, durante a quale u dispositiu sarà eliminatu.
  7. Avà avete bisognu di riconnettallu, da quessa reinstallà u driver, cum'è necessariu. Per fà quessa, cliccate "Azzione" è selezziunate "Aggiorna configurazione ...".
  8. A configurazione hardware sarà attualizata, a scheda di rete o l'adattatore si riunisce, u driver sarà reinstallatu, chì, in fine, aiutera à risolve u prublema cù a rete micca identificata.

Ci sò i casi cù i prublemi di i piloti, quandu l'algitimu di l'azione di sopra ùn aiutassi. Dopu avete bisognu di rimuovere i driver attuali è installà un analogu da u pruduttore di a scheda di rete. Ma prima di caccià, assicuratevi chì avete i piloti diritti. Devenu esse salvate nantu à u discu d'installazione chì hà cum'è a carta di rete o l'adattatore. Se ùn avete micca un tale discu, u software necessariu pò esse scaricatu da u situ ufficiale di u custruente.

Attentu! Se andate à scaricà i driver da u situ ufficiale di u custruu, bisognu fà quellu prima prima di principià a procedura per rimuovere quiddi chì sò attuali. Ciò hè da u fattu chì, dopu a disinstallazione, ùn pudete micca andà à u World Wide Web, è cusì scaricà l'oggetti necessarii.

  1. Vai à la sezione "Adattatori di rete" Gestore di dispositivi. Selezziunate l'elementu per mezu chì u cunnessione à l'internet hè fatta, è cliccate nantu à ellu.
  2. In a finestra di pruprietà di l'adattatore, andate in a sezione "Driver".
  3. Per rimuovere u driver, cliccate "Elimina".
  4. In a finestra di dialogu chì si apre, selezziunate a casella accanto à "Rimuova i prugrammi ..." e cunfirmi cliccendu "OK".
  5. Dopu à quessa, a prucedioni di rimucinazione di u driver hè eseguita. Poi inserisci u CD d'installazione cù i piloti o esegui l'installatore, in precedenza scaricatu da u situ ufficiale di u fabbricante di hardware. Dopu à ciò, seguite tutte e raccomandazioni chì si vedenu in a finestra attuale. U driver hè installatu in u computer, è a cunnessione di rete hè prubabilmente risturata.

Ci hè parechje opzioni per un errore cun una rete ùn hè micca identificata in Windows 7 quandu cerca di cunnessu à Internet. A soluzione à un prublema dipende da a so causa radice specifica. Se u prublema era causata da un qualchì mumentu di malfunzionamentu o d'impegni di sistema, allora in a maiò parte di i casi pò esse risoltu sia cun configurazione di l'adattatore cun l'interfaccia di l'OS, o da reinstallà i driver.