Siti aperti quandu u browser si mette in scena

Se à u lancio di u navigatore un qualcunu di situ o siti web aprenu automaticamente (è ùn avete micca fattu nisunu specificu per quessa), allora sta guida spieghjarà cume smarrisce u situ di l'apertura è metti a pagina iniziale necessaria. Esempii daranu per Google Chrome è i navigatori Opera, ma u listessu vale per Mozilla Firefox. Nota: se una finestra di pop-up cun contenutu publicitarie hè aperta à l'apertura di i siti o in un clic, allora avete bisognu di un altru articulu: Cumu sbarazzarsi di annunci pop-up in u navigatore. Inoltre, una insegnamentu separatu nantu à ciò chì fà se sente a smartinf.ru (o funday24.ru è 2inf.net) quandu accendi u computer o accede à u navigatore.

I siti chì si aprenu quand'ellu accende u navigatore pò apparire per motivi diversi: à volte succede quandu si installanu vari prugrammi da Internet chì cambiano impostazioni perchè anu dimenticatu di rifiutassi, a volte si tratta di software malintenzionatu, in questu casu appariscenu windows with ads. Considerà tutte e opzioni. E solu sò adatte per Windows 10, 8.1 è Windows 7 è, in principiu, per tutti i navigatori principali (ùn sò micca sicuru di Microsoft Edge).

Nota: à a fine di u 2016 - à l'iniziu di u 2017, questu prublema apparisciu: una nova apertura di a finestra di navigatore hè registrata in u Task Scheduler di Windows è aprite ancu quandu u navigatore ùn hè micca in marche. Come rectificà a situazione - in dettaglio in a sezione riguardu a rimuceravuli annunci manualmente in l'articolo In u navigatore, un annunzzu apparisce (si apre in una nova tabulazione). Ma ùn affrettà micca a chjappà è st'articulu, forse l'infurmazioni in questu hè ancu utili - hè ancu pertinente.

In primu di risolvimentu u prublema di l'apertura di i siti in u navigatore (aggiornamentu 2015-2016)

Da quellu articulu hè statu scrittu, u malware hà statu miglioratu, novi modi di distribuzione è di funziunamentu sò apparutu, è cusì hè statu decisu di aghjunghje l'infurmazioni seguenti per risparmiari tempu è aiutà à risolve u prublema in i so vari varianti truvatu oghje.

Se quandu entrate in Windows, un navigatore cun un situ aprirà subitu da ellu, cum'è smartinf.ru, 2inf.net, goinf.ru, funday24.ru, è à parechji simule un'apertura rapida di un altru situ, è dopu dirittu à unu di i indettu o simile, aghju scrittu sta istruzzione (ci hè un video in u stallu locu) chì aiutera (spero) a sfrutterà un situ di l'apertura - è vi prupone di iniziare cù una variante chì descrive l'azione cù l'editor di u registru.

U secondu casu cumunu hè chì si metti in furmazione u navigatore, fà qualcosa in esse, è chì una nova finestra di u navigatore pò aprire spontaneamente cun annunci è siti chjamati cumu cliccate nant'à qualsiasi situ, o semplicemente quandu aprite u browser, u novu apri automaticamente. In sta situazione, vi pruponi di procedere cum'è seguitu: prima disattivà tutte le estensioni di u navigatore (ancu cù a quale cunfidite 100), ripartilo, se ùn aiuta micca, esegui i verifiche AdwCleaner è / o Malwarebytes Antimalware (ancu se avete un bon antivirus. Su i prugrammi è duve pudere scaricà quì), è s'ellu ùn hà micca aiutatu, allora una guida più dettagliata hè dispunibule quì.

Sugà ancu a lettura di i commenti à l'articuli pertinenti, cuntenenu informazioni utili nantu à chì è e chì azzione (qualchì volta ùn hè micca descritta direttamente da mè) aiutatu à sbarazzà di u prublema. Iè, è aghju sè pruvà à fà l'aggiornamenti cum'è novu infurmazione si pò fà per a correzione di sti cose. Ebbè, spartite e vostre scoperte ancu, ponu aiutà qualchissia altru.

Cume sete rimproverà i siti d'apertura quandu apri un navigatore automaticamente (opzione 1)

A prima opzione hè adatta in casu chì nisunu dannoso, tutti i virus o qualcosa di simile anu apparutu nant'à u computer, è l'apertura di i siti di sinistra hè cunnessa cù u fattu chì e impostazioni di u navigatore sò state cambiate (si pò fà da u prugramu usuali). Di norma, in tali casi, vedi siti cume Ask.com, mail.ru o simili chì ùn presentanu micca una minaccia. U nostru scopu hè di fà ritornà a pagina iniziale desiderata.

Fissà u prublema in Google Chrome

In Google Chrome, cliccate nantu à u bottinu di e configurazione in u dirittu in alto à destra è selezziunate "Impostazioni" in u menù. Prestu attenta à l'elemento "Gruppo iniziale".

Se a sferenza "prossima" hè selezionata, allora cliccate "Add" è una finestra si aprà cun un listinu di siti chì aprono. Pudete cancellareli da quì, mettite u vostru situ web o in u Gruppu iniziale dopu eliminà, selezziunate a "Pagina di Accessu Veloce" per aprite u navigatore Chrome per mostrà a pagine chì visitate più spessu.

In ogni casu, vi pruponi dinò per ricreameru una scorcia ancu di u navigatore per quessa: eliminà u ciambbellu anticu da a barra di task, da u desktop o da qualchì altru. Andate in a cartula Archivi prugrammi (x86) Applicazione Google Chrome, cliccate nantu à chrome.exe cù u bottinu dirittu di u mouse è selezziunate "Create shortcut", se ùn ci hè micca un articulu, trà semplicemente chrome.exe à u postu currettu, tene u bottinu dirittu (è micca sinu, cum'è da solitu) di u mouse. offerta à creà una etichetta.

Verificate per sapè s'è siti web incomprensibili si fermanu à apertura. Si no, allora leggere.

Eliminiamo i siti di apertura in u navigatore Opera

S'ellu ci hè un prublema in Opera, puderete riparà l'impostazioni in listessa manera. Selezziunu "Impostazioni" in u menù principale di u navigatore è vede ciò chì hè indicatu in l'elementu "On Startup" in cima. Se selezziunate "Aprite una pagina specifica o più pagine" quì, cliccate nantu à "Piazzate pagine" è vedite se i siti chì aprono sò listati. Cancellali li necessariu, setate a vostra pagina, o semplicemente aghjunghjenu per chì a pagina iniziale di l'Opéra abitu abita à l'iniziu.

Ùn hè micca perchè, cum'è in u casu di Google Chrome, ri-creà un draghju per u navigatore (qualchì tempu questi siti sò scritti in ellu). Dopu à ciò, verificate se u prublemu hà scomparitu.

A seconda soluzione

Sè quì sopra ùn aiuta micca, è i siti chì si aprenu quandu u browser si mette in balu anu un caratteru di pubblicità, allora più probabilmente ci hè prugrami dannosi in u vostru computer chì li facenu apparere.

In questu casu, a soluzione à u prublema descritta in l'articolo cusì cume sbarrazzà di a publicità in u navigatore, chì era discusu à l'iniziu di questu articulu, ti cumparerà appena. Buona a fortuna di livà di l'adversità.