Cumu disattivà u modu di cuffie nantu à l'iPhone


Quandu cunnessite l'auricule à l'iPhone, hè attivatu un modu speciale "Cuffie" chì inutile u travagliu di diffusori esterni. Purtroppu, l'utenti spessu si truvavanu à un'errore quandu u modalità continua à funzià quandu l'aurzettu hè spente. Oghje hà da guardà cume si disattiva.

Perchè a modalità cuffie ùn si spegne?

Qui di sguardo vedemu un listinu di i motivi principali chì ponu influenzà ciò chì u telefunu pensa, cume un auricellu hè connessu ad essa.

Reason 1: Failing of the smartphone

Prima di tutti, bisogna pensà chì ci sia un fallimentu di u sistema in l'iPhone. Pudete riparà u rapidu è facilmente - riavanu.

Leggi più: Cumu ripartite l'iPhone

Reason 2: Device Bluetooth Active

À spessu, l'utri si scurdanu chì un dispositiu Bluetooth (auricellu o speaker) ùn hè micca cunnessu cù u telefuninu. Allora, u prublema serà risolto se a cunnessione senza filu hè interrotta.

  1. Per fà quessa, aprite i parametri. Sceglite una sezione "Bluetooth".
  2. Prestu attenzione à u blocu "I miei dispositivi". Se circa un articulu hè u status "Connected", basta a sceglite a cunnessione senza filu - per fà ciò, muvite u cursore à fronte di u parametru "Bluetooth" in una posizione inattiva.

Reason 3: Headphone error connection

L'iPhone pò pensà chì un auricellu hè cunnessu ad esse, ancu s'ellu ùn hè micca. E azzioni seguenti ponu aiutà:

  1. Cunnessi e cuffie, e dopu spinghja completamente l'iPhone.
  2. Accende u dispositivo. Una volta finitu u download, premete u tastu di u volume - apparirà u messaghju "Cuffie".
  3. Scurdate u auricellu da u telefuninu, e poi premete di ritornu a listessa tastiera. Se dopu à ciò vene un messagiu nantu à u schermu "Chjamà", u prublema pò esse consideratu risoltu.

Inoltre, stranamente, una sveglia pò aiutà a eliminà l'errore di cunnessione di l'auricule, in quantu u sonu deve, in ogni casu, esse sughjettu à traversu i parunughi, senza cunnuscenza sì ch'ellu sia collegatu o micca l'auriculu.

  1. Aprite l'applicazione Orologio in u vostru telefonu, è poi andate in tab. "Sveglia". In u angulu in dirittu superiore, selezziunu l'icona cù un segnu di più.
  2. Piazzate l'ora più vicina di a chiamata, per esempiu, affinchì l'alarma si spargi dopu à dui minuti, è tù salva i cambiamenti.
  3. Quandu l'allertu inizià à ghjucà, spezialu, è poi verificate se a modalità hè disattivata. "Cuffie".

Reason 4: Fall down

In casu di funziunamentu più seri, l'iPhone pò esse aiutatu da rinnuvà i à l'impostazioni di a fabbrica è dopu riprendite da un backup.

  1. Prima ci vole à aggiornà u vostru backup. Per fà ciò, aprite i parametri è in cima di a finestra, selezziunate a finestra per u vostru contu di ID Apple.
  2. In a prossima finestra, selezziunate a sezione iCloud.
  3. Scorri aprì è aprite "Backup". In a prossima finestra, cliccate nantu à u bottinu "Creà u backup".
  4. Quandu u prucessu di l'aggiornu di a salvaguardia hè finitu, tornate à a finestra di l'impostazioni principali, e poi andate in a sezione "Highlights".
  5. À u fondu di a finestra, aprite l'oggetto "Reset".
  6. Avete bisognu di sceglie "Cancella cuntenutu è impostazioni"è poi inserite a password per confermà l'iniziu di a procedura.

Reason 5: Fallo di u firmware

Un modu radicale per eliminà malfunzionamentu di software hè di reinstallà completamente u firmware nantu à un smartphone. Per fà quessa, avete bisognu di un computer cun iTunes installatu.

  1. Connettu u vostru iPhone à u vostru computer cun u cavu originale USB è allora lanciate iTunes. Dopu, avete bisognu di entrà u telefonu in DFU - un modu di emergenza particulare, à traversu chì u dispositivu lamparà.

    Leggi ancu: Cumu mettere iPhone in DFU modalità

  2. Se avete fattu tuttu u serviziu, Aytyuns rileverà u telefonu cunnessu, ma a sola funzione chì vi sarà dispunibuli hè u recuperu. Hè stu prucessu è bisognu di fà. Dopu, u prugramma cumincerà à scaricà l'ultima versione di u firmware per a vostra versione iPhone da i servitori Apple, è poi procedi à disinstallà u vechju iOS è installà u novu.
  3. Aspetta finu chì u prucessu hè finitu - a finestra di benvenutu nantu à u schermu di l'iPhone vi dirà sta. Dopu reste solu per fà a configurazione iniziale è recuperà da u backup.

6 Motivu: Rimuà a sporcizia

Prestu attenzione à a prugna cuffie: cù u tempu, sporcizia, polvere, abbigliamento attaccatu, etc., puderia accumularu quì. Se si vede chì stu jack deve pulizia, vi sarà bisognu à guerrieri è un bastimentu d'aria compressa.

Usendu un stuzziccilla, rimuova deliziosu a granniatura. E particule fini spieganu perfettamente una puzzica: per ciò chì avete bisognu di mette u so nasu in u connettore è vi soffia per 20-30 secondi.

Sì ùn avete micca un pallunu cù a aria à u vostru prughjettu, piglià u tubu di cocktail, chì hè u diametro di u connettore. Installate una estremità di u tubu in u connettore, è l'altru cumincia à tirà in a aria (deve esse fatta attentamente affinchì u rudimentu ùn entri in a vie respiratorie).

Reason 7: Moisture

Se prima u prublemu apparve cù i cuffie, u telefuninu caduta in a neve, l'acqua, o ancu l'umidità aghju nantu à un pocu, hè da suppurtà chì hè stata ingannata. In stu casu, vi fate bisognu di asciugà completamente u dispositiu. Appena si smette l'umidità, u prublema hè solu risoltu.

Leggi ancu: Cosa fà se l'acqua entra in iPhone

Seguitate e dumandazioni da u cumentu unu in unu, è cù un alto gradu di prubabilità l'errore sarà eliminatu cù successu.