Aghjunghje un novu utilizatore à Ubuntu

Durante l'installazione di u sistema operativu di Ubuntu, hè creatu solu un solu utilizatore privilegiatu chì hà diritti di root è tutte e capacità di gestione di i computer. Quandu l'installazione hè completa, ci hè accessu per creà un numeru illimitatu di novu utenti, ponendu ciascuna di i so diritti, cartulare in casa, data di fermazione è assai altri parametri. In l'articulu di oghje, pruvaremu à dede nantu à stu prucessu in quantu dettagliu pussibule, dendu una descrizione à ogni squadra presente in u sistema operativo.

Addu un novu utente à Ubuntu

Pudete creà un novu utente in unu di dui modi, è ogni metudu hà i so propri regolazioni specifiche è sarà utule in diverse situazioni. Fighjà una veduta dettagliata à ogni versione di u travagliu, è voi, basatu in e vostre necessità, selezziunate u più ottimale.

Metudu 1: Terminal

Una applicazione indispensabile in ogni sistema operativu nantu à u kernel Linux - "Terminal". Grazie à sta console, una grande varietà di operazioni sò eseguite, cum'è l'aggiunzione di utenti. Questu hà da implicà solu una utilità integrata, ma cù argumenti diversi, chì noi descrivemu sottu.

  1. Aprite u menu è currite "Terminal"o pudete tene a combinazione di tasti Ctrl + Alt + T.
  2. Iscriviti a squadrauseradd -Dper truvà i parametri standard chì saranu applicati à u novu utente. Quì vedi u cartulare in casa, biblioteche è privilegi.
  3. Crea un contu cù l'impostazioni standard aiuterà un cummentu simplicisudo useradd nomedove nome - qualunque username entratu in caratteri latini.
  4. Questa azzione sarà realizata solu dopu avè inseritu u password d'accessu.

A procedura per a creazione di un account cù i parametri standard hè stata cumpletata cù successu. Dopu avè attivatu u cumandamentu, un novu campu sarà visualizatu. Quì pudete entrà un argumentu -pspecificendu una password è ancu una argumentazione -sda specificendu a shell per aduprà. Un esempiu di tale cummentu hè simule:sudo useradd -p password -s / bin / bash userdove passsword - Ogni password pratica / bin / bash - a posizione di a cunca, è usatore - u nomu di u novu utilizatore. Cusì l'utente hè creatu cù certi argumenti.

Solu, mi vogliu attirà l'attenziazione nantu à l'argumentu -G. Permette di aghjunghje un contu à u gruppu pertinente per travaglià cù certi dati. Di i gruppi principali sò:

  • adm - permessu di leghje logs da una cartella / var / log;
  • cdrom - si permette di aduprà u drive;
  • ruota - l'abilità di aduprà u comando sudo furnisce l'accessu à e travaglie specifiche;
  • plugdev - permessu di montà dischi esterni;
  • video, audio - L'accessu à i piloti audio è video.

In u screenshot sopra, pudete vede in chì furmatu sò entrati i gruppi à u mumentu di u cumandamentu useradd cun argumentu -G.

Ora avete amparatu u prucedimentu per aghjunghje contu novu per mezu di a console in Ubuntu OS, tuttavia, ùn simu micca cunsideratu tutti l'argumenti, ma solu pochi di base. Altri comandi popolari anu a notazione:

  • -b - Usate u cartulare di basa per postu i file d'utente, di solitu una cartella / casa;
  • -c - aghjunghje un commentu à u post;
  • -e - u tempu dopu à quale l'utente creatu hè bloccatu. Inserite u formatu YYYY-MM-DD;
  • -f - di bloccà l'utente subitu dopu aghjuntu.

C'à esempi di l'assegnazione di l'argumentu, avete dighjà statu cunnisciutu sopra, tuttu deve esse piazzatu cum'è indice in i screenshot, usando u spaziu dopu à l'introduzione di ogni frase. Hè ancu da vennu à segnu chì ogni account hè dispunibule per ulteriori cambiamenti per mezu di a stessa console. Per fà quessa, usa u comandosudo usermod userda inserisce trà usermod è usatore (username) argumenti impiegati cù i valori. Ùn ci vole micca solu per cambià a password, hè sustituita dasudo passwd 12345 userdove 12345 - nova password.

Metudu 2: menu Opzioni

Ùn hè micca ognunu com'è d'usu "Terminal" è di capisce tutti sti argumenti, cumandate, ancu micca necessaria. Allora, avemu decisu di mostra un metodo più faciule, ma menu flessibile di aghjunghje un novu utente cù una interfaccia grafica.

  1. Aprite u menu è circate. "Opzioni".
  2. Nantu à u pannellu inferiore, cliccate nantu à "Informazione di sistema".
  3. Vai à categoria "Utenti".
  4. Cunsiderà l'altru bisognu à sbloccà, cliccate nantu à u bottinu adatta.
  5. Inserite a vostra password è cliccate nantu à "Conferma".
  6. Ora u bottinu hè attivatu. "Add user".
  7. Prima di tutti, compilate u forma principale, chì indica u tippu di registru, nome piena, nome di cartella di casa è password.
  8. A prossima sarà visualizzata "Add"induve è deve cliccà u bottinu sinu di u mouse.
  9. Prima di partì, assicuratevi di verificà tutte e informazioni entrate. Dopu avè lanciatu u sistema operativu, l'utente puderà accede cun u so password, s'ellu hè installatu.

I dui opzioni sopra cullenti per travaglià cù i conti ti aiutanu à configurà i gruppi in u sistema operativu bè chì pò spiegà ogni utente à i so privilegi. Quale u listessu di l'eliminazione di e entrate indesiderate, hè fattu da u listinu menu "Opzioni" questu squadrasudo userdel user.