Configurazione di u router ZyXEL Keenetic Lite 2

A seconda generazione di router ZyXEL Keenetic Lite differisce da quella precedente in correzioni minori è miglioramenti chì incidenti à u funziunamentu stabile è a praticabilità di l'attrezzatura di rete. A configurazione di tali routers hè ancu effettuata da un centru Internet di proprietà in unu di dui modi. Ulteriormente, vi propemu di scoprità u manualu nantu à stu tema.

Preparazione per l'usu

U più spessu durante u travagliu ZyXEL Keenetic Lite 2 hè usatu micca solu una cunnessione cablata, ma dinò un access point Wi-Fi. In questu casu, ancu in a tappa di a scelta di u locu di stallazione di l'apparecchimentu, hè necessariu tene in considerazione u fattu chì ostaculi in forma di pareti spessi è apparecchi elettrici chì funzionanu spessu provocanu spessu un deterioramentu di u segnale wireless.

Ora chì u router hè in situ, hè ora di cunnallà à l'alimentu è inserisci i cavi necessarii in i connettori di u pannellu posteru. LAN mostra u culore giallu induve u cavu di rete hè collegatu da u computer, è u portu WAN hè marcatu blu è u filu da u fornitore hè connessu ad essa.

L'ultimu passu di i passi preliminari sarà a modifica di a configurazione di Windows. A cosa maiò hè di assicurà chì l'acquisto di protocolli IP è DNS si senti automaticamente, cume sò configurati separatamente in l'interfaccia web è pò provocà certi conflitti di autenticazione. Leghje l'istruzzioni furnite in u nostru altru artìculu à u ligame sottu per affrontà cun questu problema.

Per di più: Windows 7 Network Settings

Configuriamo u router ZyXEL Keenetic Lite 2

Avemu dighjà detto chì a prucedura per stallà u funziunamentu di u dispositiu hè effettuata cun un centru di propiu Internet, chjamatu interfaccia web. Dunque, questu firmware hè statu inseritu per u navigatore:

  1. In a barra di indirizzu, inserisci192.168.1.1e premete a tasca Enter.
  2. Se altre fabbriche di attrezzature di rete stabiliscenu una password predefinita è loginadmindopu in ZyXEL, campu "Password" Dunque vene lasciata in bianco, cliccate nantu à "Login".

Dopu, ci hè una entrata di successu in u centru Internet è a scelta di sviluppatori offre 2 opzioni per l'impostazione. U prucedimentu rapidu per mezu di u guidatu incisivu vi permette di definisce solu i punti principali di a rete cablata, e regule di sicurezza è l'attivazione di u puntu d'accessu duveranu esse effettuate manualmente. Tuttavia, analizzate ciascun metodo è ogni mumentu individuale in ordine, è decidi chì serà a soluzione più ottimale.

Configurazione rapida

In u paragrafo precedente, ci sò stati focalizzati nantu à esattamente chì parametri sò modificati in a modalità di configurazione rapida. L'intera procedura hè cumpruta:

  1. U travagliu in u centru Internet cumincia cù una finestra di benvenutu, da u quali ci accede la transizione versu u configuratore web o per l'installazione guidata. Selezziunate l'opzione desiderata, cliccendu nantu à u bottinu pertinente.
  2. A sola cosa chì hè necessariu di voi hè di sceglie un stabilimentu è fornitore. Basatu nantu à e cunsiglii stabiliti di fornitori di servizii Internet, a selezzione automatica di u protocollo di rete currente è a correzione di punti supplementari si truvanu.
  3. Cù alcuni tippi di cunnessione per voi, u fornitore crea un account. Allora, u passu chì seguitu hè di entrà in inserendu un username è una password. Pudete truvà quest'informazione in a documentazione ufficiali ricevuta cù u cuntrattu.
  4. Chì u router in questione hà un firmware aggiornatu, a funzione DNS da Yandex hè ancu aghjuntu quì. Permette di proteggere tutti i dispositivi cunnessi da i siti fraudulenti è di i file maliciosi. Attiva questu arnesi se pensate chì sia necessariu.
  5. Questu completa a configurazione rapida. A lista di i valori stabiliti si aprirà è vi sarà dumandatu di andà in linea o vene à l'interfaccia web.

L'esigenza di ulteru adattamentu di u router ùn hè più necessaria se, in più di a cunnessione cablata, ùn aduprate micca altra cosa. Quandu hè attivazione di un puntu di accessu senza fili o à l'edizione di e regole di sicurezza, questu hè fattu per mezu di u firmware.

Configurazione manuale in l'interfaccia web

U primu regolamentu hè fattu per a cunnessione WAN, quandu omosanu u guidatore è aghju subitu in l'interfaccia web. Fighjà una veduta più stretta à ogni azzione:

  1. In stu stadiu, a password d'amministratore hè aghjuntu. Inserite a password desiderata in i campi prumessi per assicurà u router da ingressi esterni per u centru Internet.
  2. Sù u pannellu sottu si vedenu e categorie principali di u centru. Cliccate nantu à l'icona di u pianeta, hà un nome. "Internet". In cima, andate in tabulazione responsabile per u vostru protocolu, chì pudete scopre in u cuntrattu cù u fornitore. Cliccate u pulsante "Add connection".
  3. Unu di i protozii principali hè PPPoE, cusì prima di tuttu considereremu a so adeguamentu. Assicuratevi di spuntà a casella "Abilita" è "Usate per accede à Internet". Verificate a giustizia di a scelta di u protocollo è vene à cuntestà i dati nantu à l'utente in cunfurmazione cù quelli annunciati à a conclusione di u cuntrattu.
  4. Oghje, parechji fornitori di servizii Internet anu rifiutatu protocolli complicati, preferendu unu di i più simuli - IPoE. U so adeguamentu hè fattu in duie passi. Specifichi u connettore usatu da u fornitore è selezziunate a casella. "Configurazione di l'impostazioni IP" da "Senza Indirizzu IP" (O setate u valore consigliatu da u fornitore).

Nantu à sta procedura in a categoria "Internet" hè finitu. Infine, mi vogliu cunnosce solu "DyDNS"à traversu chì u serviziu DNS dinamicu hè cunnessu. Ciò hè necessariu solu per i pruprietarii di servitori lucali.

Configurazione di Wi-Fi

Trasferemu senza intessu à a sezione nantu à u travagliu cù un puntu di accesso wireless. Chì a so configurazione ùn hè stata fatta cun l'aiutu di l'infurmatore, l'istruzzioni quì sottu saranu utili à tutti l'utenti chì anu volendu aduprà a tecnologia Wi-Fi:

  1. Nantu à u pannellu inferiore, cliccate nantu à l'icona. "Rete Wi-Fi" è allargate a prima scheda di sta categoria. Quì, attivate u puntu d'accessu, selezziunu ogni nome adatta per u quali hà da vede in a lista di cunnessioni. Ùn vi scurdate di a sicurezza di rete. Oghje, WPA2 hè una forte cifratura, allora sceglite stu tippu è cambiate a chjave di sicurezza à una più affidabile. Nantu à a maggior parte di i casi, i voci rimanenti in stu menu ùn pò esse cambiate, cusì pudete cliccà nantu à "Applicà" è muvivite.
  2. Oltre à a rete principale inclusa in u casu di casa, l'ospite pò esse configuratu ancu se necessariu. A so peculiarità sta in u fattu chì hè u secondu puntu limitu chì dà accesso à Internet, ma ùn avè micca cuntattu cù u gruppu di casa. In un menu separatu, u nome di a rete hè stabilitu è ​​u tippu di prutezzione hè selezionatu.

Solu pochi passi anu vittime per assicurà u correttu di u funziunamentu di l'internet wireless. Stu prucedimentu hè abbastanza faciule è ancu un utente inesperto si pò travaglia.

U gruppu in casa

In a parte precedente di e istruzioni avete notatu a menzione di a rete di casa. Questa tecnulugia mette in rete tutti i dispositivi cunnessi in un gruppu, chì vi permette di trasferisce i file à l'unu l'altru è avè accesso à i cartulari spartiti. Duvemu dinò a configurazione curretta di a rete di casa.

  1. In a categuria adatta, si pò andà "Dispositivi" è cliccate nantu à l'elemento "Add device". Una forma specifica apparirà cun campi di entrata è elementi supplementari, cù l'aiutu di u quale a periferica hè aghjunta à a rete domestica.
  2. Dopu, avemu da fassi raccomandazione "Ripetitore DHCP". DHCP permette à tutti i dispositivi cunnessi à u router di riceve automaticamente e so impostazioni è d'interatturà cù a rete. I clienti chì ricevenu un servitore DHCP da un prestatore di serviziu truveranu utili per attivà alcune funzioni in a tabulazione sopra citata.
  3. Ciascun dispositiu si scrive in Internet cù u dirittu IP esterno, sempre chì NAT hè abilitatu. Cusì, ti cunsiglii di guardà à sta scheda è assicurà chì l'utellu hè attivatu.

Sicurezza

Un puntu impurtante hè l'azzioni cù e politiche di sicurezza di u router. Per u router consideratu ci sò duie regole chì mi piacerebbe habità è dittà più in dettu.

  1. In u pannellu sottu, aprite una categoria. "Sicurezza"dove in u menù "Traduzione di a Indirizzu di Rete (NAT)" E regule per u reindirizzamentu è limitazione di i pacchetti sò aghjunti. Ogni parametru hè selezionatu in base à e esigenze di l'utente.
  2. U secondu menù hà u nome "Firewall". E regule seleziate quì si applicanu à e cunnessioni specifiche è sò responsabile di monitorà l'infurmazioni in entrata. Questu strumentu vi permette di limità l'apparecchiatura cunnessa da a ricezione di i pacchetti specificati.

Ùn penseremo micca à a funzione DNS da Yandex, in quantu l'abbiamo citatu in a sezione di configurazione rapida. Si rimarcà solu chì l'attellu di travagliu attualmente ùn hè micca sempre stabile, à parechje vene.

Fase finale

Prima di lasciare u centru Internet, hè necessariu passà u tempu nantu à i parametri di u sistema, questu hè u passu finale di configurazione.

  1. In a categoria "Sistema" move in tab "Opzioni"induve pudete cambià u nomu di u dispositivo è di u gruppu di travagliu, chì sarà utili per l'autenticazione locale. In più, stabilisci a tempu di sistema currente per fà cumparisce correttamente a cronologia di l'eventi in u log.
  2. U tab dopu si chjama "Modu". Hè propiu quì u router passa a unu di i modi di operazione dispunibili. In u menu di configurazione, leghje a descrizione di ogni tipu è selezziunu u più adupratu.
  3. Una di e funzioni di u router ZyXEL hè u pulsante Wi-Fi, chì hè responsabile di parechje funzioni simultaneamente. Per esempiu, una pressione breve avia inizio WPS, è una pressione lunga disabilita a rete senza filu. Pudete edità i valori di pulsanti in a sezione dedicata.
  4. Vedi ancu: Cosa hè WPS in un router è perchè?

Quandu a configurazione hè stata cumpletata, sarà basta per riavvià u dispositiu in modo chì tutte e cambiamenti entranu in vigore è andanu direttamente à a cunnessione Internet. Sottulunendu i cunsiglii elencati sopra, ancu un principiante puderà adattà u funziunamentu di u router ZyXEL Keenetic Lite 2.