In l'impostazioni di quasi tutti l'uttruni chì responsabilizanu di disegnà in Photoshop (pennelli, riempimenti, sfasamenti, ecc.) Sò presenti Modi di miscelazione. Inoltre, u modu di miscugliu pò esse cambiatu per tuttu u stratu cù l'imagine.
Parleremu di i modi di blending di strati in questu tutorial. Quest'informazione dighjà a basa di a cunniscenza in u travagliu cù i modi di mescolanza.
Ogni stratu in a palette primiziu hà un modu di sovrappressione. "Normale" o "Normale", ma u prugramma permette di cambià u mode di interazione di stu stratu cù i sughjetti cambendu stu modu.
Modificà u Modu di Blend permette di ghjunghje l'effettu volatu nantu à l'immagine, è, in a maggior parte di i casi, hè abbastanza difficiule da induve in anticipu quale sarà questu effettu.
Tutte e azzioni cù i modi di mescolanza ponu esse eseguite un infinitu numeru di volte, postu chì l'immagine stessa ùn cambia micca in alcun modu.
I modi di miscelazione sò divisi in sei gruppi (in sì alti): Normale, Sustruttivo, Additiu, Compluttu, Differenziale è HSL (Tonalità - Saturazione - Sublime).
Normal
Stu gruppu include tali modi cum'è "Normale" è "Attenuazione".
"Normale" Hè utilizatu da u prugramma per tutti i strati per difettu è ùn prevede micca interazzioni.
"Attenuazione" seleziona i pixel à tempu da e dui strati è li rimuove. Ciò dà a maghjina qualchì granu. Questu modu afecta solu i pixel chì anu avè una opacità iniziale inferiore à 100%.
L'effettu hè simile à l'impusizione di u rumu in u stratu superiore.
Sustruttiva
Questu gruppu cuntene modi chì oscuriscono l'image in un certu modu. Ciò include Blackout, Multiply, Blackout Base, Line Dimmer è Darker.
"Blackout" lascia solu culori scuri cun l'immagine di u stratu superiore nantu à u sughjettu. In stu casu, u prugramma seleziona i tinte più scuri, è u culore biancu ùn hè micca tenutu in considerazione.
"Multiplicazione", cum'è si chjama u nomu, multiplica i valori di i tinte di base. Ogni ombra moltiplicata per u biancu darà l'ombra originale, moltiplicata per neri darà a nera, è altre tonalità ùn diventeranu micca più brillanti di quelli iniziali.
Image originale quandu hè fattu applicatu Multiplicazioni diventa più scura è più ricca.
"Prufessi di blackout" promovisce una sorta di "bruscia" i culori di u stratu inferiore. I pixel à l'ombra di u stratu superiore scuriscono u fondu. Ci hè ancu una multiplicazione di valori di tonalità. U culore biancu ùn hè micca implicatu in i cambiamenti.
"Line Dimmer" diminuisce a lucidità di l'immagine originale. U culore biancu ùn hè micca implicatu in a mescolanza, è altri culori (valori digitali) sò invertiti, aghjuntu è invertiti di novu.
"Darker". Questu modalità lasciò i pixel scuri nantu à e dui strati nantu à l'immagine. E ombre diventanu scuri, i valori digitali diminuiscenu.
Additive
Questu gruppu cuntene i seguenti modi: "Sostitu a luce", "Schermata", "Firmettendu a basa", "Clarificatore lineare" è "Accendi".
Modi appartenenti à stu gruppu illuminanu l'immagine è aghjunghjenu luminosità.
"Sostitu a luce" hè un modu cui l'azione hè opposta à u modalità "Blackout".
In questu casu, u prugramma compara i strati è lascia solu pixel pixel più lenti.
E ombre diventanu più brillanti è liscia, cioè, u più vicinu in u sensu à l'altru.
"Schermu" a so volta contrapposta "Multiplicazione". Quandu aduprate stu modu, i culori di u stratu inferiore sò invertiti è multiplicati cù i culori di u superiore.
L'imagine diventa più luminosa, è l'umini finale saranu sempre più chiare di l'originale.
"Illuminendu i punti base". L'utilizazione di sta manera dà l'effettu di "sfumature" tinte di u stratu inferiore. U cuntrastu di l'immagine originale diminuisce, è i culori diventanu ciavuli. Crea un effettu di bagliore.
"Clarificatore lineare" simili à u regime "Schermu"ma cun impattu maggiore. L'incremento di i valori di u culore porta à l'umulimentazione di l'omu. L'effettu visuale hè simile à una luce brillante.
"Accendi". A modalità hè opposta à u modalità "Darker". Solamente i pixel più brillanti da entrambi i strati sò rimasti in l'immagine.
Complexu
Modi inclusi in stu gruppu, micca solu illuminà o scurisce l'immagine, ma aghjunghjenu l'intera gamma di culori.
Semi chjamati: Sovrapposizione, Light Soft, Hard Light, Bright Light, Linear Light, Point Light, and Hard Mix.
Queste modalità sò più spessu aduprate per l'imposizione di texture è altri effetti nantu à l'immagine originale, cusì per chiarezza, cambemu l'ordine di i strati in u nostru documentu di furmazione.
"Sovrapposizione" hè una modalità chì incorpuci proprietà Multiplicazioni è "Schermu".
I culori scuri diventanu più ricchi è scuri, è i luminosi diventanu più brillanti. U risultatu hè un cuntrollu di l'imagine più altu.
"Light light" - Cunsiglii menu "Sovrapposizioni". L'immagine in stu casu hè evidenziata da una luce diffusa.
Quandu sceglite a modalità "Hard Light" l'immagine hè esposta à una fonte di luce più forte di quandu "Light light".
"Bright Light" applica modu "Illuminendu i punti base" a zone di luce è "Clarificatore lineare" scuru. In stu casu, u cuntrastu di a luce aumenta, è u scuru - diminuisce.
"Luce lineare" opposta à u precedente mode. Aumenta u cuntrastu di tinte scure è riduce u cuntrastu di luce.
"Spot Light" unisce ombre di luce cù modalità "Accendi", è scuru - cù u mode "Darker".
"Hard Mix" affetta u modu di e zone di luce "Illuminendu i punti base", è nantu à u mudellu scuru "Prufessi di blackout". In listessu tempu, u cuntrastu nant'à a maghjina ghjunghje à tale livellu ghjustu chì l'urrioni di culore pò apparire.
Differenziale
Questu gruppu cuntene i modi chì creaganu nuove tonalità basate nantu à e caratteristiche di a differenza di i strati.
Modi sò cumprate: Differenza, Esclusione, Sottura è Divide.
"Differenza" funziona cumu: un pixel biancu in u stratu di cima invertisce u pixel per esse in u fondu, un pixel neri nantu à u stratu superiore lascia u pixel per esse lasciatu immutatu, è a coincidenza di pixel arriva in neri.
"Prudenza" funziona u listessu modu cum'è "Differenza"ma u livello di u cuntrariu hè inferiore.
"Sottrazione" cambia e cunfonde i culori cume: i culori di u stratu superiore sò sottratti da i culori di u superiore, è in l'area nera i culori saranu uguali cum'è u stratu inferiore.
Splitcum'è diventa chiaru da u nome, divide i valori numerichi di e tinte di u stratu superiore in i valori numerichi di e tinte di u inferiore. I culori pò cambià drasticamente.
HSL
I modi cumpressi in stu gruppu permettenu di edità le caratteristiche di culore di l'immagine, cume a luminosità, a saturazione è u tonalità di culore.
Modi in un gruppu: Tone di culore, saturazione, croma è luminosità.
"Tonalità di culore" dà all'immagine un tonu di u stratu superiore, è a saturazione è a luminosità - u fondu.
"Saturazione". Eccu a stissa situazione, ma solu cù a saturazione. Nantu à a listessa tempu, i culori bianchi, neri è grigi cuntentati nantu à u stratu superiore scoloreranu l'immagine finale.
"Croma" dà a foto finale u tonalità è a saturazione di u stratu applicatu, a luminosità rimane uguale chì nantu à u sughjettu.
"Brightness" dona à l'immagine a luminosità di u stratu inferiore, mantenendu u tonalità di culore è a saturazione di u più in basso.
Modi di blending di strati in Photoshop ti permettenu di truvà risultati assai interessanti in u vostru travagliu. Assicuratevi di adupralli e bona fortuna in i travaglii!