Cume crea una immagine ISO da u discu / i lugheri?

A maiò parte di e immagini chì sò scambiate per Internet da utenti di diversi paesi sò presentate in formatu ISO. È questu ùn hè micca sorprendente, perchè stu furmatu permette di copiare rapidamente è abbastanza bè qualunque CD / DVD, ti permette di edità convenientemente i file in i soi, pudete ancu creà una immagine ISO da file normali è cartelle!

In questu articulu mi piacerebbe toccà parechje maniere per creà e immagini ISO è i prugrammi chì saranu necessarii per questo.

È cusì ... principiamu.

U cuntenutu

  • 1. Cosa hè necessariu per creà una immagine ISO?
  • 2. A creazione di un'impresa da un discu
  • 3. Creà una immagine da i file
  • 4. Conclusione

1. Cosa hè necessariu per creà una immagine ISO?

1) U discu o i file da i quali volete creà una immagine. Se copia u discu - hè logicu chì u vostru PC hà da leghje stu tippu di media.

2) Unu di i prugrammi più diffusi per travaglià cù l'image. Unu di i megliu hè UltraISO, ancu in a versione libera pudete travaglià è esegue tutte e funzioni chì avemu bisognu. Se andate à copià solu i dischi (è ùn fate micca nisuna da i file) - allora u fate: Nero, Alcohol 120%, Clone CD.

À propositu! Se avete dischi frequentemente usati è li inserite / smetti da l'unità di l'ordinatore à ogni volta, allora ùn hè micca superfluale di copia nant'à l'immagine, è dopu aduprità rapidamente. Prima, i dati da l'immagine ISO seranu lette più veloce, per cunsiderà chì fate u vostru travagliu più veloce. Dopu, i veri dischi ùn si pervanu micca troppu veloci, si gratta e si raccolgono. Tandu, durante u travagliu, u lettore di CD / DVD hè di solitu assai rumuri, per via di e immagini - pudete sbarazzà di u sughjettu in eccessu!

2. A creazione di un'impresa da un discu

A prima cosa chì fate è inserisce u CD / DVD currettu in a unità. Ùn sarebbe micca sbaratu entrà in u mo computer è controllà se u discu hè statu determinatu currettamente (qualchì volta, se u discu hè vecchju, pò esse difficiule da leghje è chì, pruvendu à aprite, u computer pò fermallu).
Se u discu ghjunghjera normalmente, esegui u prugramma UltraISO. Ulteriormente in a sezione "strumenti" selezziunate a funzione "Crea una immagine di CD" (pudete cliccà nantu à F8).

Dopu, vedemu una finestra (veda a foto quì sottu), in cui da indicà:

- L'unità da u quali fate una immagine di u discu (vera s'ellu ci hè 2 o più di elli; se unu, allora sarà sicuramente rilevatu automaticamente);

- U nomu di l'immagine ISO chì sarà salvata nantu à u vostru discu rigiu;

- è l'ultimu - u formatu di l'imagine. Ci hè parechje opzioni da scegliere, in u nostru casu scelemu a prima - ISO.

Cliccate nantu à u bottu "fà", u prucessu di copia deve inizià. A media, ci vole 7-13 minuti.

3. Creà una immagine da i file

Una immagine ISO pò esse creata micca solu da un CD / DVD, ma dinò da i file è i directory. Per fà quessa, eseguite UltraISO, andate in a sezione "azzioni" è selezziunate a funzione "aghjunghjite". Cusì aghjunghjemu tutti i file è cartulari chì devianu esse in a vostra immagine.

Quandu tutti i schedari sò aghjunti, cliccate "file / save as ...".

Inserite u nome di i file è cliccate nantu à u bottinu salvà. Tutti L'immagine ISO hè pronta.

4. Conclusione

In st'articulu, avemu smuntatu dui modi semplici per creà l'imagini cù u prugrammu universale UltraISO.

À propositu, se avete bisognu di aprire una immagine ISO, è ùn avete micca un prugramma per u travagliu cù stu furmatu, pudete aduprà l'archiveratore WinRar abituale - cliccate puru cliccate puru nant'à a maghjina è cliccate estrà. L'Archivatore estrarrà i file da un archiviu regule.

Tuttu u megliu!