Installà u driver NVidia in Windows 10

Dopu avè l'upgrade di Windows 10, parechji si tralentanu cun un prublema: quandu pruvate à stallà u driver uffiziale di NVidia, hè in fallu è i driver ùn sò micca installati. Cù una stallazione pulita di u sistema, u prublema ùn soli esiste, ma in certe circostanze si pò ghjunghje chì u driver ùn sia micca installatu. Di conseguenza, l'utenti circà perchè scarichi u driver di schede video NVidia per Windows 10, qualchì volta cù fonti dubbiose, ma u prublemu ùn hè solu risoltu.

Sì incù a situazione, quì sottu hè una solu soluzione chì funziona in a maggior parte di i casi. Dopu à l'installazione pulita, Windows 10 installa automaticamente i driver di schede video (almenu per parechji NVidia GeForce), è quelli ufficiali, tuttavia, sò assai luntani. Allora, ancu se ùn avete nisunu prublemi cù i piloti dopu a stallazione, pò avè bisognu di fà a procedura descritta di seguito è installà i più recenti driver di schede video dispunibili. Vede ancu: Cumu scopre chì carta di grafica hè in un computer o un laptop in Windows 10, 8 è Windows 7.

Prima di iniziare, vi pruponi di scaricà i driver per u mudellu di a vostra scheda video da u situ ufficiale nvidia.ru in a sezione di i piloti - caricà i driver. Salvà u prugrammu installatore in u vostru computer, ne avete bisognu dopu.

Rimuovi i driver esistenti

U primu passu in casu d'errore per l'installazione di i driver per e schede video NVidia GeForce hè di rimuovere tutti i driver è prugrami dispunibili è ùn scaricà micca Windows 10 e installarli da e so fonti.

Pudete pruvà à sguassà i driver esistenti manualmente, per mezu di u pannellu di cuntrollu - prugrammi è componenti (eliminendu tuttu ciò chì tocca à NVidia in a lista di prugrammi installati). Poi riavvi a computer.

Ci hè un modu più affidabile per spazzari via tutti i chjavi di schede video dispunibili da un computer - Display Driver Uninstaller (DDU), chì hè una utilità gratuita per sti scopi. Pudete scaricà u prugramma da u situ ufficiale www.guru3d.com (hè un archiviu autoestrattu, ùn hà bisognu di stallazione). Più: Cumu rimuovere i driver di carta video.

Dopu avè cuminciatu a DDU (raccomandata per funziunà in modalità sicura, vede Cume accede à Modu sicuro di Windows 10), selezziunate puru u driver di video NVIDIA, cliccate "Disinstalla è riavvià". Tutti i driver di Nvidia GeForce è i prugrami relativi saranu rimossi da u computer.

Installazione di i Driver di Cartà Video NVidia GeForce in Windows 10

Ulteriori passi sò evidenti - dopu à riavvià u computer (megliu, cun a cunnessione Internet hè disattivata), lanciate u lugaghju scaricatu in precedenza per installà i driver in u computer: sta stavule l'installazione di NVidia ùn deve fiascà.

Quandu a stallazione hè cumpleta, duverete ripetutu Windows 10 di nuovo, dopu chì u sistema installerà i più recenti driver di schede video ufficiali cù l'aggiornamenti automatici (a menu, se avete, da sente, disabilitu in i parametri) è tutti i prugrammi cum'è GeForce Experience.

Attenzione: se dopu a stallazione di u cunduttori a vostra schermata hè nera è nunda hè visualizata - aspettate 5 à 10 minuti, premete i tasti di Windows + R è tiparcà cullèghjanu (in inglese) shutdown / r Pughjere invesce e dopu 10 secondi (o dopu à u sonu) - Rinvite. Aspetta un minutu, u computer hà da ripartire è tuttu u pussibule sarà u travagliu. Se u riavvusu ùn accade micca, forzite u computer o u laptop induve tene u pulsante di l'alimentazione per pochi secondi. Dopu avè ri-permessu tuttu, aghjone un travagliu. Ulteriori informazioni nantu à u prublema in l'articolo Black Screen Windows 10.