Optimizà u rendimentu di l'ordinatore in Windows 7

Quasi qualunque utilizatore prima o dopu pensa à migliorà e prestazioni di u so computer. Questu pò esse à causa di l'apparizione di vari bug, è cù a voglia di aumentà a velocità di u sistema quandu svolge diverse attività. Vedemu à u modi chì pudete ottimizzare l'OS Windows 7.

Vede ancu:
U miglioramentu di e prestazioni di PC in Windows 7
Cume accelisce u download di Windows 7

Opzioni d'ottimizazione di PC

Per cumincià, vedemu ciò chì intendemu per migliorà è ottimizà u funziunamentu di un computer. Prima di tutti, hè l'eliminazione di i vari bug in u travagliu, riducendu u cunsumenza di energia, di megliu a stabilità di u sistema, oltre à aumentà a so velocità è e prestazione.

Per uttene questi risultati, pudete aduprà duie gruppi di metudi. U primu implica l'usu di prugrammi specializati di terze parti, chì sò chjamati applicazioni accussì-ottimizatore. A seconda opzione hè fatta cù solu i strumenti interni di u sistema. Di regula, l'usu di prugrammi di terze parti richiede una quantità di cunnessione assai inferiore, è cusì questu opzione hè preferitu da a maiò parte di l'utenti cumuni. Ma l'utenti avanzati utilizanu spessu a funzionalità integrata di l'OS, chì in questu pudete ottene risultati più accurati.

Metudu 1: Ottimizzatori

Prima, cunsiderate l'opzione di migliorà a prestazione di un PC cun Windows 7 cù l'aiutu di prugrammi di terze parti. À esempiu, cunsideremu u popularu ottimificatore AVG TuneUp.

Scaricate AVG TuneUp

  1. Subitu dopu a stallazione è a prima messa in marzu, TuneUp prupone à fà una procedura di verifica di sistema per a presenza di vulnerabilità, errori è possibilità per a so ottimizazione. Per fà quessa, cliccate nantu à u pulsante. Scansà aghju.
  2. Dopu, a procedura di scansione sarà principiata cù sei criteri:
    • Cancelli di difettu di u travagliu;
    • Errori di registru;
    • Verificate i navigatori di dati;
    • Logs di u sistema è cache di OS;
    • Fragmentazione di u discu
    • Avallu di stabilità è spiccata.

    Dopu avè verificatu per ogni criteriu, una numeru di opportunità per migliurà a situazione chì u prugrammu hà identificatu sò spiegate à fiancu à u so nome.

  3. Dopu a scansione hè cumpleta, u bottinu apparisce. "Riparazione è Pulizia". Cliccate nantu à sta.
  4. U prugramma per a correzione di l'errori è a pulizia di u sistema da i dati inutili sarà lanciatu. Stu prucessu, dipende da a putenza di u vostru PC è di a so intasamenti, pò durà un tempu assai. Dopu ogni cumplessura hè stata cumpletata, una marcata verde vene à u visu di u so nome.
  5. Dopu à a conclusione di a procedura, u sistema hè pulitu di spazzatura, è l'errori chì eranu presenti in essa, se possibile, saranu corretti. Questu hà da megliu à megliu u rendimentu di u computer.

Se u prugramma AVG TuneUp hè statu installatu longu nant'à un PC, allora in questo casu, per fà una scansione di u sistema integratu è dopu correghjale, fate u seguitu.

  1. Cliccate u pulsante "Vai à Zen".
  2. Si apre una finestra supplementare. Cliccate nantu à u bottinu Scansà aghju.
  3. A procedura di scansione di u computer parte. Eseguite tutte e fasi successive secondu l'algitimu chì hè statu descrittu nanzu.

Se ci hè bisognu di migliorà selettivamente solu i componenti scelti di u sistema, ùn fidate micca à u prugramma di decideru per ellu stessu ciò chì vene esattamente ottimizatu, allora in questo casu avete bisognu di fà e azzioni seguite.

  1. In a finestra principale AVG TuneUp, cliccate "Risoluzione di i problemi".
  2. A lista di prublemi identificati si presenta. Se vulete eliminà un malfunzionamentu specificu, cliccate nantu à u bottinu situatu à a destra di u nomu, è seguite e istruzioni chì si vederanu in a finestra di prugramma.

Metudu 2: Funzionalità di u sistema operativu

Avà sapemu cumu per migliorà a prestazione di u computer, aduprendu per stu scopu solu a funzionalità interna di Windows 7.

  1. U primu passu per ottimizzà u sistema operativo hè a pulizia di u discu duru di u computer da i resti. Questu hè fattu applicendu una utilità di sistema chì hè stata disegnata per caccià i dati in eccesso da u HDD. Per fà u principiu, basta digià una combinazione. Win + R, è dopu attivatu a finestra Run inserite u cumandamentu quì:

    cleanmgr

    Dopu avè accettatu a stampa "OK".

  2. In a finestra chì si apre, avete bisognu di sceglie una sezione da u listessu chì si desidera cancellà, è cliccate "OK". Dopu avete bisognu di seguità l'istruzzioni chì si vedenu in a finestra di utilità.

    Lezione: Libera u spaziu di u discu C in Windows 7

  3. U prugramma successiva chì aiutera à ottimizzà e prestazioni di l'ordinatore hè a deframmentazione di partizioni di discu. Ùn si pò ancu fà cù u servettore di sistema integratu Windows 7. Hè lanciatu cambendu e pruprietà di u discu chì vulete deframmentà, o movendu in a cartella "Servizio" attraversu u menù "Start".

    Lezione: Defragmentazione HDD in Windows 7

  4. Per ottimizzà u computer à pulisce ùn interferisce micca cun u cartulare ma un registru di sistema. Un utente sperimentatu pò fà quellu cunvizendu solu a funzionalità integrata di u sistema, cioè, rende manipuli in Editor Editorchì scorri da a finestra Run (combinazione Win + R) inserendu u comando:

    regedit

    Ebbè, a maiò parte di l'utenti sò cunsiglii di aduprà per questo scopu applicazioni speciali cum'è CCleaner.

    Lezione: Pulizia di u Registru cù CCleaner

  5. Per aghjurnà u travagliu di u computer è scurdà da essa a carica in più vi aiuta a disattivà i servizii chì ùn utilizzi micca. U fattu hè chì certi di elli, ancu se ùn usavanu micca veramente usatu, restanu attivi, invece di carregà u sistema. Hè cunsigliatu à disattivarli. Questa operazione hè fatta, passendu Manager di serviziuchì pò esse accessu ancu da a finestra Runapplicendu u comando:

    services.msc

    Lezione: Fermendu i servizii inutili in Windows 7

  6. Un'altra opzione per riduce a carica di sistema hè da rimuovere i prugrammi inutili da l'autorunendu. U fattu hè chì parechje applicazioni durante l'installazione sò registate in l'iniziu di u PC. In primu, questu diminuisce a velocità di l'iniziu di u sistema, è dopu, queste applicazioni, spessu senza effettuà alcuna azzione utile, cunsumanu sempre e risorse di PC. In questu casu, fora di alcune eccezioni, ùn hè più raziunale per rimuovere un tale software da autolad, è s'ellu hè necessariu pò esse attivatu manualmente.

    Lezione: Disattivà u software autorun in Windows 7

  7. Per riduce a carica nantu à l'hardware di u computer è cusì migliorà a so operazione cù u spegnimentu di certi effetti grafici. Benchè in questo casu, i miglioramenti saranu relativi, in quantu a prestazione di u PC cresce, ma a visualizzazione visuale di u scossu ùn sarà micca accussì attraente. Quì, ogni utente decide per se chì hè più impurtante per ellu.

    Per fà e manipolazioni necessarie, prima cliccate nantu à l'icona "Start". In a lista chì si apre, cliccate à dirittu nantu à l'elemento "Computer". Da a lista chì si vede, selezziunate "Pruprietà".

  8. In a finestra chì si apre dopu à stu clic "Opzioni avanzate ...".
  9. Una piccola finestra si aprirà. In blocu "Prestazione" preme u pulsante "Opzioni".
  10. In a finestra chì si vede, setate u pulsante di switch per "Fornite velocità". Cliccate "Applicà" è "OK". Ora, per via di a riduzione di a carica di l'OS da a disattivazione di l'effetti grafichi, a velocità di u funziunamentu di l'ordinatore aumenterà.
  11. A procedura chì seguita per migliorà u funziunamentu di un dispositivu urdinatore hè associata à un aumento di RAM, chì ti permette di travaglià simultaneamente cù un gran numaru di processi in esecuzione. Per fà ciò, ùn avete mancu avutu bisognu di cumprà una barra di RAM più putente, ma piuttostu semplicemente aumentà a taglia di u schedariu. Questu hè ancu fattu ponendu i parametri di velocità in a finestra "Memoria Virtuale".

    Lezione: Riducinazione di a memoria virtuale in Windows 7

  12. Pudete ancu migliorà a prestazione di u vostru computer cun adeguatu à l'alimentu. Ma quì ci vole à cunsiderà chì l'ottimisazione di u sistema in questu area depende di ciò chì avete bisognu bisognu: di aumentà u periodu di u funziunamentu di u dispositivo senza ricaricà (se hè un laptop) o per aumentà a so prestazione.

    Cliccate "Start" è andate à "Pannello di cuntrollu".

  13. Aprite una sezione "Sistema è Sicurezza".
  14. Dopu, andate à a sezione "Alimentazione".
  15. E vostru altre azioni dipenderà da ciò chì avete bisognu. Se avete bisognu di overclock u vostru PC quant'è pussibule, impostate u switch à "High Performance".

    Se vulete aumentà u tempu di funziunamentu di u portatile senza ricaricà, allora in stu casu, setate u switch à "Risparmiu energia".

Avemu scupiatu chì hè pussibule di migliorà a prestazione di un computer cun prugrammi di ottimizatori di terze parti, è ancu eseguendu una configurazione di sistema manuale. A prima opzione hè più simplici è più veloce, ma l'auto-tuning permette di imparà più nantu à i parametri di l'OS è fà una regula più precisa.