Servizi di ascolta di musica on-line

BlueStacks emula u travagliu di u sistema operativu mobile Android, fornendu à l'utente tutte e funzioni necessarie è prestazioni migliorate. Benintesa, un prugramma chì simuleghja u travagliu di un putente smartphone deve ancu occupà assai risorse nantu à un computer, altrimenti ùn serà micca differente da u funziunamentu di un dispositivo debitu è ​​di prumettu. A causa di e so richieste in computer, parechji utilizatori anu frenate è inceppamenti quandu lancia applicazioni. Possibile megliu à megliu a qualità di u travagliu di BluStaks?

Perchè BlueStacks rallenta

Come annunziatu nanzu, u prublema cù u funziunamentu stabilu di l'emulatore ùn hè micca rara, è spessu ne hè causatu micca da u computer più putente di l'usu, è in parte pò esse risoltu da impostazioni di software. Tuttavia, a prima cosa hè di dà una numeru di banali, ma à volte efficaci raccomandazioni.

  • Verificate i requisiti di sistema - ùn sò micca i più alti in l'emulatore, ma ponu esse critichi per certi portatili d'ufficiale è vecchi PC.
  • Vede ancu: Requisiti di sistema per a stallazione di BlueStacks

  • Se i problemi sò osservati in applicazioni chì necessitevanu una cunnessione Internet, assicuratevi chì a cunnessione sia stabile.
  • Vede ancu: Servizi in linea per verificà a velocità di Internet

  • Ùn vi scurdate chì a causa pò esse a versione prublema di BlueStacks, chì ùn hè micca rara dopu avè l'upgrade di u software. In sta situazione, resta solamente aspettà una nova attualizazione.
  • Infine, vale a pruvà di reinstallà u prugramma, dopu avè fattu una copia di backup di dati di l'utente per mezu di "Impostazioni".

    Allora avete bisognu di rimuovere è installà BluStaks di nuovo.

    Vede ancu:
    Rimuovi BlueStacks da u computer pienu
    Cume installà BlueStacks

    Ùn restu solu per scaricà a copia di backup creata in precedenza.

Metudu 1: Abilita a virtualizazione

Siccome BlueStacks hè una piattaforma chì imita un mubile, hè di primura una macchina virtuale. A maiò parte di i Pc supportanu a tecnulugia di virtualizazione; per quessa, hè disattivata per difettu. Senza sta impostazione, BluStax pò travaglia, ma cù a so attivazione, u prucessu diventa più liscia è più veloce.

Ùn hè micca bisognu à configurà a virtualizazione - sta opzione hè abilitata semplicemente in u BIOS, è cume si faci questu hè scrittu in u nostru altru articulu.

Leggi più: Accogliamo a virtualizazione in BIOS

Metudu 2: Aggiorna i Driver di Cartula Video

Un software obsolete di unu di i componenti principali di u PC pò esse u veru u mo ragu perchè a visualizzazione di u prucedimentu di u ghjocu rallenta e si sparge. L'uscimentu hè più semplice cum'è possibile - aggiornate u driver di a scheda video à l'ultima versione. Ciò hè assai faciule da fà è avemu preparatu istruzioni separati per l'utenti di i vari mudelli.

Per di più: Installazione di i driver in a scheda video

Metudu 3: Disattivà l'Antivirus

No importa quantu stranu questu metudice puda, ma l'antivirus installatu da alcuni utilizatori pò davvero rallentà u travagliu di u prugramma - questu hè statuu da i sviluppatori stessi. Verificate s'ellu hè cusì cù semplicemente disattivà u software di sicurezza.

Vede ancu: Disable antivirus

I pruprietari di Avast Antivirus ponu entrà i parametri in a sezione "Risoluzione di i problemi" rimuovere a funzione da parametru "Abilita a virtualizazione cù supportu hardware". Dopu à ciò, resta à pruvà "OK", ripartite u computer è verificate u funziunamentu di l'emulatore.

Metudu 4: Libera e risorse di PC

Siccome l'emulatore necessita di una grande quantità di risorse, hè assai impurtante chì siano liberi cù un margine. Chiudite i prugrammi in più di cunsumendu RAM, di solitu un navigatore, editori, ghjochi.

Vede ancu:
Migliorà e prestazioni di u computer in Windows 7 / Windows 10
Aghjunghje a prestazione di u notebook in ghjochi

Metudu 5: Configurazione di e impostazioni di BlueStacks

In l'impostazioni di l'emulatore stessu, ci sò parametri, cumpresi a prestazione. Se u computer hè debutu, è chì i cunfusioni grafichi sò alti, a prusezzione di freni hè naturale. Allora, cumu cunfigurà BluStaks:

  1. Aghjusta l'emulatore, cliccate nantu à l'icona di u marcia in u angulu in dirittu superiore è aperta "Impostazioni".
  2. Tab "Schermu" Hè cunsigliatu di messe tutti i parametri à minimu. "Risoluzione" megliu à sceglie 1280×720, DPI - "Bassa (160DPI)". Benintesa, ci vole à capisce chì a qualità di l'imagine sarà significativamente peghju - questu hè una tariffa per megliu prestazione.
  3. In u futuru, pudete migliorà una di sti parametri trovendu un terreno mediu trà a qualità di l'imagine è a velocità.

  4. Dopu, cambia à a tab "Engine". Ci sò più impostazioni chì ponu aumentà significativamente a velocità di u travagliu.
    • "Selezzi di manera grafica" set OpenGL, chì utilizza e capacità di a scheda video. Ùn vi scurdate di installà l'ultimu driver per questo (vede Metudu 2).
    • "Core di CPU" messa in cunfurmazione cù quelli installati in u vostru PC. Ùn vi scurdate chì sò esse inclusi in u travagliu di Windows.
    • Vede ancu: Abilitazione di tutti i core in Windows 7 / Windows 10

    • "Memoria (MB)" - Ci ponemu più chè raccomandatu, se a risorsa permette. A RAM massima chì pò esse occupata da BluStaks hè a metà di ciò chì hè installatu in u vostru computer. Hè di voi per decide quantu sò pronti à allargà a RAM per l'emulatore, da chì quantu u più u megliu.

Avemu riesaminatu i metudi di basa per eliminà freni in BlueStacks. È ùn vi scurdate chì s'ellu ci hè solu una applicazione, di regula, un ghjocu, abbassa i so impostazioni grafichi in a regolazione interna, chì sò sempre presenti in i ghjochi multiplayer moderni o semplicemente pesanti.