New Subscription Home 365 Office Extended

Nanzu, aghju scrittu qualchì articulu nantu à Office 2013 è 365 per a casa, in st'articulu ti presenteraghju tuttu l'infurmazioni per quelli chì ùn sò micca chiari nantu à a differenza trà e duie opzioni, è parlanu di a nova caratteristica appiestata di novu chì era implementata in l'abbonamentu Office 365: forse Quest'informazione ti aiuterà ancu à uttene una casa licenziata per Office 365 per a libera.

Puderete ancu esse interessatu à: Installazione di Office 365 per a casa, cume puderete scaricà un ufficiu di prova, tuttu cù u 2013, di francu

Differenza tra Office 2013 è a casa Office 365

Più di una volta era bisognu di spiegà ponu per puntu chì Microsoft Office 2013 è Office 365 per a casa sò praticamente u listinu pruduttu:

  • Office 365 Home Advanced ùn hà bisognu di accesso à Internet, sti sò l'omu Word 2013, Excel 2013 è altre applicazioni in u vostru computer (ma Internet hè necessariu per installazione è attivazione, cum'è, anzi, per Office 2013)
  • U loga 2013 è 365 per a casa sò quasi ugualmente nuvolati, quessa ùn significa micca chì pudete travaglià normalmente cun elli cun Internet, a nebulizza hè strettamente integrata cù SkyDrive è à l'altri prudutti Microsoft in u vostru Live ID. Ùn ci hè nisuna cosa, perchè in a seconda versione, pudete aduprà Office on Demand (trasfurmazione di l'applicazioni di Office è travagliu cun elli in un computer "micca" senza installazione).
  • Quandu acquistate Office 2013, pudete acquistà un pruduttu cù u dirittu di aduprarlo in un computer è pagà una sola volta. U Office 365 Home Extended hè acquistatu cum'è abbonamentu cù un pagamentu mensile o annuale è u dirittu di stallà a versione cumpleta di tutte le applicazioni in 5 impianti cù Windows o Mac OS X.
  • L'abbonamentu annuale di Office 365 per a casa nantu à u situ Web ufficiali di Microsoft costa 2499 rubli (in alcuni magazzini di software in linea sò più chjuvi), mentre l'insieme di applicazioni corrisponde à questu in Office 2013 Professional (19599 rubli, 1 licenza di PC). 20 GB in SkyDrive quandu sò sottoscritte.

Dunque, a principale differenza hè in u schema di pagamentu di u pruduttu: in 5 impianti per abbonamentu cù un pagamentu regule (Office 365 per a casa allargata) o per unu - cun un pagamento unicu per un pacchettu cù l'insieme di applicazioni richiesto (Office 2013).

Opzioni in cui pudete acquistà Office 2013 in u situ di Microsoft

Nota: U Office 365 senza un seguimentu "per a casa avanzata" hè un pruduttu nant'à u so, cun un gran numeru di funzioni è servizii ligati à i "nuvuli" è destinati à e organizzazioni, ùn anu da cunfuscia.

Cosa hè di novu in Office 365 per a casa

Come annunziatu, l'abbonamentu permette d'installà un pacchettu di prugrammi d'ufficiale nantu à 5 impianti. Tuttavia, prima per stallà Office 365 per a casa estesa à u so fratellu, era necessario andà à vittale, accede in a so account on office.microsoft.com, è poi scaricà l'Ufficiu nantu à u so computer. O se andate à ellu ùn hè micca una opzione - dà li a password di u vostru contu Microsoft.

Di recente (per a prima volta chì l'aghju usatu una settimana fa, oghje una lista di spedizioni di Microsoft hè andata cù una notificazione nantu à i cambiamenti di funzioni) chì paria diversu:

  • Entrate in u vostru ufficiu
  • Cliccate "Add user";
  • Inserite u so E-mail è li inviemu una notificazione cun istruzioni su cumu installà Office 365 in u vostru computer.

Cù sta:

  • A persona cù chì voi avete spartutu a vostra abbonamentu ùn accede micca à u vostru contu, ma cum'è si riceve un ulteriore 20 GB in SkyDrive (prima di quessa ùn era micca).
  • Inoltre, questu utilizatore pò gestisce a so parte di l'abbonamentu ellu stessu è, dicendu, quandu cumprende un novu computer, rimuova Office da u vechju è stallallu nantu à una nova.
  • Pudere puru u cuntrollu nantu à l'abbonamentu cume era, è rimane cun voi - pudete rimuovere quellu utente, restituendu unu di i 5 messaggi dispunibili.

Chiunque chì già utilizza Office 365 per a casa, puru chì ùn sia micca in un unicu computer, apprezzà probabilmente a praticità di sta innovazione. Quelli chì ùn, ùn credenu solu chì hè veramente megliu di ciò chì era.

Per esempiu: Pò organizzare un concursu in u situ è ​​dà à qualcunu di una Office 365 licenziata per a casa allargata, assolutamente ùn teme per a sicurezza di un dittu per me. Simili, pudete ottene un ufficiu per liberu se avete un bon amicu chì ùn utilizza micca tutte e 5 installazioni. In listessu tempu ùn ci hè nisunu risicu per questu, è ùn affetta micca u pagamentu.

Ciò hè tuttu ciò chì vuliu dire