Cosa hè un elaboratore di testi


Un processore di testu hè un prugramma per edità è anteprima i documenti. U rappresentativu più cunnisciutu di tali prugrammi oghje hè MS Word, ma u Notepad usuali ùn pò esse spiegatu cume. Dopu, parlemu di e differenze in e cuncetti è daremo alcuni esempi.

Procesatori di testi

Prima, capiscemu ciò chì definisce un prugramma cum'è un processore di testi. Comu anu dettu sopra, un tale prugramma pò micca solu edità u testu, ma dinò cumu ciò chì u documentu creatu guarderà dopu a stampa. Inoltre, vi permette di aghjunghje e immagini è altri elementi grafici, creà layout, pone i blocchi nantu à a pagina cù l'utili incorporati. Infatti, questu hè un notebook "avanzatu" cun un grande serie di funzioni.

Vedi ancu: Editori in linea di testu

Eppuru, a principale differenza tra i processori di testu è i redattori è a capacità di determinà visivamente l'apparenza finale di un documentu. Sta pruprietà hè chjamata WYSIWYG (L'abbrevazione, letteralmente, "ciò chì vedu, l'aghju"). Per esempiu, pudete aduprà prugrammi per creà siti web, quandu in una finestra scriviamu u codice, è in l'altru vedemu immediatamente u risultatu finale, pudemu trascalli e chiede manualmente elementi è edite direttamente in u spaziu di lavoro - Web Builder, Adobe Muse. I trasformatori di testi ùn implicanu micca a scrittura di un codice nascosto, in cui simu travaglià cù i dati in a pagina è precisamente (quasi) sapemu cumu si guarderà in carta.

I rappresentanti più famosi di stu segnu di software sò: Lexicon, AbiWord, ChiWriter, JWPce, LibreOffice Writer è, naturalmente, MS Word.

Sistemi di publicazione

Quessi sistemi sò una cumminazione di strumenti di software è hardware per tipulazione, pre-prototiping, layout è pubblicazione di vari materiali stampati. Esse a so varietà, si differenu da i processori di testi in quantu sò destinati per scartamenti, è micca per l'entrata diretta di testu. Caratteristiche principali:

  • Layout (a situazione nantu à a pagina) di blocchi di test prereparati;
  • Manipulare fonti è stampà e immagini;
  • Modificà blocchi di testu;
  • Pruducimentu grafichi in e pagine;
  • L'uscitura di i documenti trattati in a qualità di stampa;
  • Cunsigliu di cullaburazione nantu à prughjetti in rete locale, indipende a piattaforma.

Tra i sistemi di publicazione ponu esse identificatu Adobe InDesign, Adobe PageMaker, Corel Ventura Publisher, QuarkXPress.

Conclusione

Cumu si pudete vede, i sviluppatori anu fattu chì in u nostru arsenale ci fussi un numeru di attrezzi per trattà testu è grafica. I redattori rigulari ti permettenu di entrà caratteri è formattà i paragrafi, i processori includenu dinò u layout è l'antejettu di i risultati in tempo reale, è i sistemi di pubblicazione sò soluzioni professionali per u travagliu seriu cù a stampa.