Crea una cartulina cù BusinessCards MX


Se avete bisognu di fà un bigliettu di visita, è l'ordine di un specialistu hè abbastanza costu è prubanente, allora pudete fà solu. Per fà quessa, avete bisognu di software particulare, un pocu di tempu è sta infurmazione.

Qui vedemu cume creà una simpatica cartulina nantu à l'esempiu di l'applicazione BusinessCards MX.

Cù BusinessCards MX, pudete creà cartoline di diversi livelli - da u più simile à u prufessiunale. In stu casu, competenze speciali in u travagliu cù dati grafichi ùn hè micca necessaria.

Scaricate e BusinessCards

Allora, procedemu à a descrizione di cumu fà cartoline di visita. E di u travagliu cù ogni prugramma cumincia cù a so installazione, cunsideremu u prucessu di stallazione di BusinessCards MX.

Installazione di BusinessCards MX

U primu passu hè di scaricà u installatore da u situ ufficiale, è dopu di esegu. Allora avemu ghjustu à seguità l'istruzzioni di u mago di stallazione.

In u primu passu, u guidatore vi chiede di sceglie una lingua di installatore.

U passu chì dopu sarà cunnisciutu cù l'accordu di licenza è a so adozione.

Dopu avemu accettatu l'accordu, selezionemu u cartulare per i schedari di prugramma. Quì puete specificà a vostra cartula cliccendu nantu à u bottu Sfoglia, o lascià l'opzione predefinita è procedi à u passu chì seguite.

Quì ci ponu prupusitu di interdà o permessi di creà un gruppu in u menù START, è dinò definisce u nome di stu gruppu stessa.

L'ultimu passu per a configurazione di u installatore hè a selezzione di etichette, in cui aghjunghiamu vitture le etichette chì anu da creà.

Ora, u installatore inizia a copia di i file è creà tutte le scorciaghe (secondu a nostra scelta).

Ora chì u prugramma hè installatu, pudemu cuminciare a creazione di un bigliettu di visita. Per fà quessa, lascià un tick "Run BusinessCards MX" è cliccate nantu à u bottinu "Finish".

Modi di cuncepimentu i biglietti d'affari

Quandu avete inizio l'applicazione, simu invitati à sceglie una di e trè opzioni per creà cartoline d'imprese, ciascuna chì hè diversa cumplicità.
Inizià da guardà u modu più faciule è più veloce.

A creazione di un bigliettu da visita cù a sceplice chjesa di mudellu

Nant'à a finestra iniziale di u prugramma sò piazzate micca solu i tasti per chjamà a maghjatura per creà una carta di visita, ma ochji mudelli arbitrarii. Di conseguenza, pudemu sceltu da a lista furnita (in casu chì ci sia quellu un adeguatu quì), o cliccate nantu à u bottinu "Selezzi un mudellu", in cui saremo offerti di sceglie una qualsiasi di e carte di affari prontu dispunibili in u prugramma.

Cusì, causemu u catalogu di mudelli è selezionemu l'opzione adatta.

In realtà, questu hè a creazione di un bigliettu da visita hè finitu. Ora reste solu à inserite i dati nantu à voi stessi è stampà u prugettu.

Per cambià u testu, cliccate nant'à u butteru sinistro del mouse è inserisci u testu necessariu in a casella di testo.

Sce ancu quì pò cambià oggetti esistenti o aghjunghjite i vostri proprii. Ma pò esse già fattu à a so discrezione. È andemu à u prossimu metru, più complicatu.

A creazione di un bigliettu da visita cù u "Disegnu Wizard"

Se l'opzione cun un design prontu ùn sia micca belli, allora usa u mago di cuncepimentu. Per fà quessa, cliccate nantu à u bottu "Design Maestru" è seguite e so istruzioni.

In u primu passu, sò invitati à creà un novu bigliettu di visita o selezziunu un mudellu. U prucedimentu di creà ciò chì si chjama "da zero" sarà descrittu in seguitu, cusì selezziunu "Open Template".
Quì, cum'è u metudu precedente, selezziunu u mudellu adatta da u catalogu.

U passu chì seguitu hè di adeguà a dimensione di a cardu stessa è selezziunate u formatu di u fogliu in u quali sò stampate e carte di visita.

Scegliendu u valore di u campu "Cumpagnia", avemu un accessu à e dimensioni, è ancu i parametri di fogli. Se vulete creà un bigliettu di visita regulare, allora lasciate i valori di difettu è procedi à u passu chì vene.

In stu stadiu, si propone di spiegà i dati chì saranu visualizzati nantu à u bigliettu di visita. Quandu tutti i dati sò entrati, vai à u passu finale.
In a quarta tappa, pudemu dighjà vede ciò chì a nostra carta sarà simule e, se tuttu si adatta à noi, forma u.

Avà pudete cuminciare à stampà i nostri biglietti d'affari o edità u layout generatu.

Un altru modu per creà cartoline di visita in u prugramma BussinessCards MX - un modu per cuncepisce da zero. Per fà quessa, aduprate l'editor incorporatu.

A creazione di cartoline di visita cù u editor

In i metodi antichi di creazione di carte, avemu già scansu un editor di layout quandu ne cambiavamu à un layout prontu. Pudete ancu aduprà l'editor immediatamente, senza azzioni supplementari. Per fà quessa, quandu crei un novu prughjettu, avete cliccatu nantu à u bottu "Editor".

In stu casu, avemu avutu un layout "nudo", nantu chì ùn ci sò elementi. Dunque, u design di a nostra carta di visita sarà determinatu micca da un mudellu prontu, ma da e so capacità di imaginazione è di prugramma.

À manca di a forma di bigliettu è hè un pannellu di oggetti, chì ponu aghjunghje vari elementi di design - da testu à foto.
À propositu, s'è cliccate nantu à u "Calendario", pudete accede à i mudelli prontu chì sò stati aduprati in passatu.

Una volta aghjuntatu l'oggetto desideratu è metti in un postu currettu, pudete andà à e serate in e so proprietà.

A seconda di quale oghjettu hà piazzatu (testu, background, foto, figura), i paràmetri risposti sò dispunibili. In generale, questu hè un tippu diversu di effetti, culori, fonti e sì.

Vede ancu: prugrammi per creà cartoline di visita

Allora avemu scontruitu cù diversi modi per creà cartoline cù un unu prugramma. Cunniscendu i punti base chì sò stati descritti in stu articulu, pudete ora creà e so propri versioni di biglietti di visita, u più impurtante hè di ùn aver paura di sperimentà.