Secetti di u mutore di ricerca Google

U bisognu di trasferisce u sistema operativu da un drive in solid-state à un altru senza reinstallà, si pò fà. U primu hè a sostituzione di u drive di sistema cun più capacioso, è u secondu hè u sostitu pianificatu da u deterioramentu di e caratteristiche. Vista a distribuzione diffusa di SSD trà l'utenti, questa pratica hè più cà pertinente.

Trasferendu u sistema Windows installatu in una nova SSD

U trasferimentu in sè hè un prucessu chì una copia precisa di u sistema cun tutte e impostazioni, i profili utente è i driver è eseguita. Per risolve u prublema, ci hè un software specializatu chì sarà discupratu in più dettagliatu quì sottu.

Prima di iniziate u trasferimentu, cunnessa a nova unità à u computer. Dopu à ciò, assicuratevi chì sia ricunnisciutu da u BIOS è u sistema. In casu di prublemi cù a so visione, fate riferimento à a lezione pruposta in u ligame sottu.

Lezione: Perchè u computer ùn vede micca SSD

Metudu 1: MiniTool Partition Wizard

MiniTool Partition Wizard è un strumentu software per u travagliu cù i supporti di archiviazione, inclusi dispositivi basati NAND.

  1. Run u prugramma è cliccate nantu à u pannellu "Migrate OS to SSD / HD"da pre-selezzione di u discu sistema.
  2. Dopu, determinamu e opzioni di trasferimentu, in una di i quali tutte e parti di u drive di sistema sò copiate, è in l'altru - solu Windows stissu cù tutte e impostazioni. Selezziunu e currite, premete "Prossimu".
  3. Selezziunate u discu in u quali hè andatu u sistema.
  4. A finestra hè visualizata cù u missaghju chì tutti i dati seranu cancellati. In u cliccamu "Sì".
  5. Avemu esposizione opzioni di copia. Due opzioni sò dispunibuli - quessa "Adatta in partizione à u discu tutu" è "Copia partizioni senza ridimensionà". In u primu, e partizioni di u discu di sorgente saranu fusi è postu in un unicu spaziu di u SSD target, è in u secondu, e copie saranu eseguite senza cambiamenti. Marcate ancu cù un marcatore. "Alignate divisioni à 1 MB" - Questo hà da megliu à e prestazione di SSD. Campo "Usate GUID Partition Table per u discu target" li lascimu vuoto, postu chì sta opzione hè necessaria solu per i dispositivi di archiviazione di l'infurmazioni cù una capacità di più di 2 TB. In a tabulazione "Disposizione di Dischettu Target" sezioni di u discu di destinazione sò visualizzate, chì e dimensioni di cui sò regolate cù i cursivi sottu.
  6. Dopu, u prugramma mostra un avvertenza chì hè necessariu configurà l'iniziu di u OS da u novu discu in u BIOS. Pressu "Finish".
  7. A finestra principale di u prugramma si apre, in cui cliccemu "Applicà" per esegui cambiamenti pianificati.
  8. Dopu, u prucessu di migrazione darà inizio, dopu chì l'azionamentu, chì hà fattu u copiatu di u sistema operativo, sarà prontu à funziunà. Per scaricà u sistema da questu, hè necessariu definisce certe impostazioni in BIOS.
  9. Immettite u BIOS premendu a tasca quandu si principia u PC. In a finestra chì si vede, cliccate nantu à u campu etichettatu “Menu Boot” o ghjustu cliccate "F8".
  10. Dopu, apparisce una finestra in cui selezziunate l'unità desiderata, dopu allora avverrà un riavrugghiu automaticu.

Vede ancu: Imposta u BIOS.

U vantaghju di MiniTool Partition Wizard hè a funzionalità ricca in a versione free, è l'inconveniente hè a mancanza di lingua russa.

Metudu 2: Paragon Drive Copy

Paragon Drive Copy è un software disegnatu specificamente per a clonazione di backup è discu. Ci hè in essa a funzione necessaria per a migrazione di u sistema operativu.

Scaricate Paragon Drive Copy

  1. Fate una copia di Paragon Drive e cliccate nantu à "Migrazione OS".
  2. Apre "Migrazione OS per SSD Wizard"induve hè avvisatu chì tutti i dati nantu à u SSD di destinazione saranu distrutti. Pressu "Prossimu".
  3. Ci hè un prucessu di analisi di l'apparecchiatura, dopu allora apparirà una finestra induve avete bisognu di specificà u discu target.
  4. A finestra successiva mostra informazioni nantu à quantu di dati occupanu u discu di destinazione. In casu chì tale valore supera a dimensione di u novu SSD, edità a lista di i file copiati è i cartulari. Per fà quessa, cliccate nantu à l'etichetta "Selezziunate i cartulari chì volete copià.".
  5. Una finestra di navigatore si aprite quì avete bisognu di rimuovere i marcatori da i directory è di i file chì ùn avete intenzione di muvà. Avendu fattu sta, cliccate "OK".
  6. Se vulete u SSD avè solu una partizione di sistema, selezziunate a casella corrispondente. Poi premete "Copia".
  7. Appare un avvertimentu chì ci sò dati di l'utente nantu à u discu target. Verificate a casella "Sì, formattà u discu di destinazione è sguassate tutti i dati in ellu" è cliccate "Prossimu".
  8. Una volta finitu u prucessu, l'applicazione mostrerà un missaghju chì a migrazione di Windows versu u novu discu hà avutu successu. Dopu, pudete avizià da sti, dopu cunfigurazione di u BIOS in accordu à e istruzzioni di sopra.

L'inconvenienti di u prugramma includenu u fattu ch'ellu funziona cù u spaziu di u discu sanu, e micca cù e partizioni. Allora, sì ci sò sezioni di dati nantu à u SJS di destinazione, hè necessariu trasferirle in un'altra situazione, altrimenti tutte le informazioni saranu distrutte.

Metudu 3: Macrium Reflect

Per risolve u prublema, Macrium Reflect hè dinò adupratu, chì hè un software per backup è clonazione di unità.

  1. Fighjate l'applicazione è cliccate "Clone questu discu"da pre-selezzione di u SSD originale. Ùn vi scurdate di spuntà a sezione. "Riservatu da u sistema".
  2. Dopu, determinu u discu chì hà da copià i dati. Per fà quessa, cliccate "Selezziunu un discu per clonà".
  3. In a finestra aperta, selezziunate u SSD desideratu da a lista.
  4. A finestra successiva mostra informazioni nantu à a procedura di trasferimentu OS. Se ci sò partizioni in u discu copiatu, pudete configurà i parametri di clonazione cliccendu "Pruprietà di partizione clonata". In particulare, hè pussibule di definisce a dimensione di u volume di sistema è l'abbattenu a so propria lettera. In u nostru casu, ci hè solu una partizione nantu à u discu di sorgente, dunque stu cumandamentu hè inattivu.
  5. Se vulete, pudete pianificà u lance di a prucedura nantu à un pianu.
  6. In a finestra "Clone" Opzioni di riassuntu di clonazione sò visualizati. Cumprà u prucessu cliccendu nantu à "Finish".
  7. Vene un avvertimentu chì devi creà un puntu di riparazione di u sistema. Lascenu marcatori nantu à i campi marcati da default è cliccate "OK".
  8. À a fine di a procedura di trasferimentu, un missaghju hè visualizzato. "Clone cumplatu"dopu chì puderà scaricà da u novu discu.

Tutti i prugrammi cunsiderati fighjani cù u compitu di trasferisce u sistema operativu à un altru SSD. L'interfaccia più semplice è intuitiva hè implementata in Paragon Drive Copy, è, contru à l'altri, hà supportu per a lingua russa. In listessu tempu, usendu u MiniTool Partition Wizard è Macrium Reflect hè ancu pussibule di effettuà diverse manipolazioni cù partizioni.