Configurazione di D-Link DIR-300 Rostelecom B5 B6 B7

Router Wi-Fi D-Link DIR-300 rev. B6 è B7

Vede ancu: configurà video DIR-300, configurà u router D-Link DIR-300 per altri fornitori

U D-Link DIR-300 NRU hè forse u router Wi-Fi più cunosciuto di i navigatori di Internet di u Russu, è hè cusì sorprendente chì, spessu, stanu cercendu istruzzioni nantu à cumu configurà stu router. Ebbene, aghju, à a so volta, aghju la libertà di scrive una guida per chì quessa, ancu a persona più impacchita, poni facenu un router e usassi l'Internet senza prublemi da un computer o da altri dispositivi in ​​una rete wireless. Allora, andemu: stabilendu D-Link DIR-300 per Rostelecom. Questu, in particulare, serà nantu à l'ultime revisioni di hardware - B5, B6 è B7, prubabilmente, se avete appena acquistatu un dispositivo, avete una di sti revisioni. Pudete spiegà quest'informazione nantu à un adesariu nantu à u spaziu di u router.

Quandu cliccate nantu à una di e immagini in stu manuale, pudete vede una versione allargata di a foto.

D-Link DIR-300 Connection

Router Wi-Fi DIR-300 NRU, parte posteriore

A u schernu di u router ci sò cinque connettori. Quattru d'elli sò firmati da LAN, unu hè WAN. Perchè u dispositiu funziunate in modo currettu, avete bisognu di cunnessu u cavu Rostelecom à a porta WAN, è un altru filo per cunnessu una di e porti LAN à u connettore di a scheda di rete di u vostru computer, da u quale a configurazione ulteriore sarà fattu. Cunnessu u router à a rete elettrica è aspettà circa un minutu quandu si stalla.

Se ùn sì micca sicuru chì configurazione di cunnessione LAN hè usata nant'à u vostru computer, allora vi prupone di verificà chì e pruprietà di a cunnessione sò impostate: uttenite l'indirizzu IP automaticamente è ottenete l'indirizzi di server DNS automaticamente. Cumu fà: in Windows 7 è Windows 8, andate in Pannellu di cuntrollu - Rete è Centro di Condivisione - impostazioni di l'adattatore, fate un clic destro nantu à "Connessione à l'Area Locale", selezziunate l'elemento "menu Proprietà" duve pudete vede A vostra installazione attuale. Per Windows XP, u caminu hè cumprutu: Pannule di cuntrollu, Connessioni di Rete, è dopu - cum'è Windows 8 è 7.

Correggere Impostazioni di cunnessione LAN per a Configurazione di DIR-300

Hè tuttu, cù a cunnessione di u router finitu, andate in a tappa successiva, ma prima, quelli chì vogliono puderanu vede u video.

Configurazione di u router DIR-300 per video Rostelecom

In l'istruzzioni video sottu, per quelli chì ùn li piaccianu à leghje, hè presentata una rapida installazione di u router Wi-Fi D-Link DIR-300 cun vari firmware per travaglià in Internet Rostelecom. In particulare, mostra cume cunnessione curretta di u router è configurà a cunnessione, è purta una password in a rete Wi-Fi per impedisce l'accessu non autorizatu.

D-Link DIR 300 B5, B6 è B7 firmware di router

Questu articulu hè nantu à cume si lampeggia u routeur DIR-300 cù l'ultimu firmware di u fabbricante. Utilizà u D-Link DIR-300 rev. B6, B7 è B5 cun Rostelecom cambiamentu di firmware ùn hè micca obbligatoria, ma pensu sempre chì questu prucessu ùn sarà micca superflue, è possibilmente facilità l'azione successiva. Cosa hè per: cume i nuovi mudelli di router D-Link DIR-300 esistenu, è dinò per i vari errori chì si verificanu durante u funziunamentu di stu dispositiu, u fabbricante fabrica nuove versioni di software per i so router Wi-Fi, in cui u rilevatu manca, chì a sua volta porta à u fattu chì hè più faciule per noi per configurà u router D-Link e avemu menu prublemi cù u so travagliu.

U prucessu di u firmware hè assai simplici è assicuratevi chì pudete affaccà senza dì, ancu se ùn avete mai scuppitu qualcosa cum'è prima. Allora principiatu.

Scaricate u file di u firmware da u situ ufficiale

Firmware per DIR-300 nantu à u situ D-Link

Andate à u situ ftp.dlink.ru, induve vedrete un elencu di cartelle.

Duvete andà à u pub, router, dir-300_nru, firmware, è andate dopu à u cartulare in u rispettu di a revisione hardware di u vostru router. Cumu scopre u numeru di versione sopra citatu. Dopu avè andatu à u cartulare B5 B6 o B7, vedi duie file è una cartulina. Sì u interessu di u file di firmware cù l'estensione .bin, chì deve esse scaricatu in u computer. In sta cartulina ci hè sempre l'ultima versione di u firmware, cusì pò scaricà sicuru, è poi salvà u schedariu in una località cunnisciuta di u vostru computer. À u mumentu di a scrittura, l'ultimu firmware di D-Link DIR-300 B6 è B7 hè 1.4.1, perchè a DIR-300 B5 hè 1.4.3. Indipendentemente da ciò chì revisione di u router avete, a configurazione di Internet per Rostelecom sarà uguale per tutti.

L'aggiornamentu di u Firmware

Prima di principià u prucedimentu di u firmware, vi prupone di disconnessu temporaneamente u cavu Rostelecom da a porta WAN di u vostru router è lascà sulu un cavu da u cunnessu LAN à u vostru computer. Inoltre, se avete acquistatu un router da e vostre mani o piglia lu da qualchissia cunnosce, hè bè pè ripristinarlo, causendu à l'impostazioni di a fabbrica. Per fà quessa, premete è tene u pulsante RESET nantu à u spaziu di u dispositivo per 5-10 secondi.

Richiedi password per u firmware DIR-300 rev B5

D-Link DIR-300 B5, B6 è B7 cun firmware 1.3.0

Aprite un navigatore Internet è inserite u indirizzu chì seguita in a barra di indirizzi: 192.168.0.1, premete Invescia, è se tutti i passi anziani sò stati cumpletati correttamente, truverete nantu à a pagina di richiesta di login è password per entrà in l'impostazioni DIR-300 NRU. U login è a password per difettu di stu router è admin / admin. Dopu avè inseritu, bisogna esse direttamente in a pagina di l'impostazioni. Sicondu chì sì u firmware hè dighjà installatu nantu à u vostru dispositivo, sta pagina pò dà una differenza à l'apparenza.

D-Link DIR-300 NRU pagina di rettifiche di router cun firmware 1.3.0

Se si utilizza a versione firmware 1.3.0, selezziunate: Configurà manualmente - Sistema - Aggiornamentu di software. Per e versioni precedenti di u lugiziale, u caminu sarà più corta: Sistema - Aggiornamentu di Software.

D-Link DIR-300 aggiornamentu di u firmware

In u campu destinatu à sceglie un schedariu cun un novu firmware, specificate u caminu di u file scaricatu da u situ di D-Link. L'ultima cosa da fà hè cliccà nantu à u pulsante "Aggiorna" è aspettate chì u prucessu di l'aggiornu sia finitu, dopu chì u router possa comportarsi in i seguenti modi:

1) Rapurtate chì u firmware hè statu aghjuntu à l'attualità, è offra di inserisce una nova password per accede à e so impostazioni. In questu casu, setate una nova password è arrivate à a nova pagina di configurazione di DIR-300 cù u firmware 1.4.1 o 1.4.3 (o forse, per u mumentu chì u lettu, avianu dighjà pubblicatu un novu)

2) ùn rappurate nunda. In stu casu, basta à rializà l'indirizzu IP 192.168.0.1 in a barra di indirizzu di u vostru navigatore, username è password è procedi à u passu chì seguite di a istruzzione.

D-Link DIR-300 richiesta di password per firmware 1.4.1

Configurazione di una cunnessione PPPoE Rostelecom nantu à a D-Link DIR-300 cun un novu firmware

Sì avete disconnessu u cavu Rostelecom da a porta WAN di u router durante u paragrafo precedente di a guida, ora hè u tempu di cunnessu di ritornu.

Più probabilmente, avete avutu una nova pagina di regolazione per u vostru router, in u angulu in alto à sinu di cui esiste sia una revisione hardware è di software di u router - B5, B6 o B7, 1.4.3 o 1.4.1. Se a lingua di l'interfaccia ùn cambia micca automaticamente à u russo, allora pudete fà manualmente aduprendu u menu in u angulu in dirittu superiore.

Configurazione di u firmware DIR-300 1.4.1

À u fondu di a pagina, selezziunate l'elemento "Impostazioni avanzate", è nantu à u prossimu - cliccate nantu à u ligame "WAN", situatu in la scheda Rete.

Impostazioni avanzate di u router

Cusì, avemu da vede una lista di cunnessioni è, à u mumentu, ci deve esse solu una cunnessione. Cliccate nantu à quessa, a pagina di e proprietà nantu à sta cunnessione aprirà. À a parte inferiore, cliccate nantu à u bottinu "Elimina", dopu chì duvete torna à truvà nantu à a pagina cù a lista di cunnessioni, chì hè oghje vuota. Per aghjunghje a cunnessione Rostelecom avemu bisognu, cliccate nantu à u bottinu "Aghjunghje" sottu e u prossimu di ciò chì avete da vede hè ponu i parametri di a nova connessione.

Per Rostelecom, devi usà u tipu di cunnessione PPPoE. Nome di a cunnessione - ogni, à a vostra discrezione, per esempio - Rostelecom.

Configurate PPPoE per Rostelecom nantu à i DIR-300 B5, B6 è B7

Scendemu in seguitu (in ogni casu, nantu à u mo monitor) per l'impostazioni PPP: eccu chì avete bisognu à entrà a cunfermazione di login, password è password in parte da Rostelecom.

PPPoE login and password Rostelecom

I parametri rimanenti ùn ponu micca esse cambiati. Cliccate "Salva". Dopu à quellu, una lampadina è un più "Salva" bottinu si allichjarà in l'angulu in u dirittu superiore di a pagina. Salvemu. Se tuttu si hè fattu correttamente, allora pudete dighjà iniziare ad aduprà l'internet. Un fattu impurtante chì parechji ùn tenenu micca cuncepzione: per tuttu u travagliu di u router, chì Rostelecom hà avutu nant'à u computer prima, ùn metti micca a cunnessione - da quì dinò sta cunnessione hè stabilita da u router stesso.

Configurate e configurazione di cunnessione Wi-Fi

Dà a pagina di l'impostazioni avanzate, andate in la scheda Wi-Fi, selezziunate a vocazione "Impostazioni di base" è setate u nome volu di u puntu di accessu wireless SSID. Dopu à ciò cliccate "Modifica".

Impostazioni di hotspot Wi-Fi

Dopu à quessa, si consiglia di definisce ancu una password in a vostra rete wireless. Per fà cusì, andate in l'impostazioni di sicurezza Wi-Fi, selezziunate u tipu di autorizazione (WPA2 / PSK hè raccomandatu), e inserisci ogni password à u minimu 8 caratteri - quì vi aiuta à prutege a rete wireless da l'accessu non autorizatu. Salvà e vostre modifiche. Hè tuttu: avà pudete pruvà aduprà l'internet da una connessione Wi-Fi senza fili da un laptop, tablet o qualsiasi altra mola.

Impostà una password per Wi-Fi D-Link DIR-300

Se per una ragione qualcosa ùn funziunera micca, u laptop ùn pò micca Wi-Fi, Internet hè solu in u computer, o ancu altri prublemi si presentanu quandu configurassi u D-Link DIR-300 per Rostelecom, fatti attenzione à st'articuluchì contenta i prublemi più cumuni in a configurazione di router e errori cumunu di l'utente, è, per quessa, modi per risolverli.

Configurazione di Rostelecom TV in D-Link DIR-300

L'installazione di a televisione digitale da Rostelecom nant'à u firmware 1.4.1 è 1.4.3 ùn rappresenta micca nunda di complicatu. Selezziunu sì l'elemento di TV IP in a pagina di a configurazione principale di u router, e selezziunate a portu LAN à a quale u connettore set-top box si connette.

Configurazione di Rostelecom TV in D-Link DIR-300

Sò subitu, mi annunzia chì IPTV ùn hè micca uguale a Smart TV. Ùn ci hè bisognu di fà una impostazione aghjuntu per cunnesse Smart TV al router - basta cunnesse a TV cù u router cun un cavu o una rete Wi-Fi senza fili.