A necessità di reinstallà Windows dighjà è poi nasce da l'utenti di stu sistema operativu. I motivi pò esse differenti - fallimenti, virus, eliminazione accidentale di i file di sistema, a desideria di ripristinare a pulizia di l'OS è di altri. A stallazione di Windows 7, Windows 10 è 8 sò state eseguite tecnicamente cumu, cù Windows XP u prucedimentu hè un pocu diversu, ma l'essenza rimane uguale.
In questu situ, più di una dozzina di istruzioni relative à a reinizessione di u SO sò state publicate, in u stissu articulu pruvaraghju di raccoglia tuttu u materiale chì pò esse necessariu per reinstallà Windows, descrivite e sfumature principali, dite nantu à risolve i prublemi, è ancu parlà di , chì hè obbligatorio è desiderabile fà dopu a reinstallazione.
Come reinstallà Windows 10
Prima, se sì interessatu à rotà da Windows 10 in u precedente Windows 7 o 8 (per un qualchì ragu, stu prucessu hè chjamatu «Reininstallazione di Windows 10 in Windows 7 è 8»), l'articolo ti aiuterà: Cumu tornà à Windows 7 o 8 dopu l'upgrade di Windows 10.
Inoltre per Windows 10, hè pussibule di reinstallà automaticamente u sistema cù una immagine integrata o una distribuzione esterna, è sia cù a preservazione è l'eliminazione di dati persunali: Riastalla automatica di Windows 10. L'altri metudi è infurmazioni spieghjate sottu si valenu uguale per i 10-ke, cum'è versioni precedenti di u sistema operativo è mette in evidenza l'utili è i metudi chì ponenu faciule per reinstallà u sistema nantu à un laptop o un computer.
Diverse opzioni di reinstallazione
Pudete reinstallà Windows 7 è Windows 10 è 8 nantu à urdinatori moderni è urdinatori in diversi modi. Eguite in l'Opzioni più cumuni.
Usendu una partizione o un discu di recuperu; ripresentà u laptop, u computer à e impostazioni di fabbrica
Quasi tutti i computer di marca, i PC all-in-one è urdinatori (Asus, HP, Samsung, Sony, Acer è altri) venduti oghje avianu una partizione di riparazioni nascosta nantu à u so discu rigiu, chì cuntene tutti i prugrammi di Windows preassignati cun licenza, i driver è i prugrammi preinstallati da u fabbricante (a propositu. A dimensione di u discu duru pò esse visualmente significativamente più chjura di quelle stabilite in e specifiche tecniche di u PC). Certi produttori di computatori, tra i quali u russo, includenu un discu compattu per ripristinà u computer à l'usu di a fabbrica, chì hè in pratica uguale a a partizione di recuperu nascosta.
Reinstallà Windows cù Acer Repair Utility
In linea di più, pudete avè avvicinatu a riparazione di u sistema è a reinstallazione automatica di Windows in stu casu cù l'aiutu di l'utile proprietariu in questu o premendu certi tasti quandu accende u computer. L'informazione nantu à queste chiavi per ogni mudellu di dispositivu pò esse trovu in a rete o in l'istruzzioni per questu. Se avete un CD di fabbricatore, avete bisognu di scaricà da u seguitu e istruzioni di u mago di recuperu.
In i computer portatili è i computer preinstallati cù Windows 8 è 8.1 (è dinò in Windows 10, cum'è accennatu sopra), pudete ancu ripresentà e impostazioni di fabbrica cù l'utili di u sistema operativu stessi - per ciò, in l'impostazioni di u computer, in a sezione di l'urdinatore, in a sezione di Aggiorna è Riparazione ci hè "Destra tutti i dati è reinstallà Windows. " Ci hè dinò una opzione di ripristinamentu cù u salvamentu di i dati di l'utente. Se Windows 8 ùn pò esse principiatu, allora a scelta di aduprà certi chiavi quandu accende u computer hè ancu adatta.
In più dettallu nantu à l'usu di a partizione di recuperu per reinstallà Windows 10, 7 è 8 cù riferimento à diverse marche di urdinatori, aghju scrittu in dettu in l'istruzzioni:
- Cumu ripresentà u laptop in a cuuperazione di a fabbrica.
- Reinstallà Windows in un laptop.
Per i desktop è all-in-one computers, u stimu approcciu hè adupratu.
Stu metudu pò esse raccomandatu cum'è u megliu, postu chì ùn richiede micca cunniscenza di varie parti, ricerca indipendente è installazione di i piloti è di quandu vi ottenite Windows attivata in licenza.
Asus Recovery Disk
Tuttavia, questa opzione ùn hè micca sempre applicabile per i motivi seguenti:
- Quandu si acquista un computer assemblatu da un picculu magazzinu, ùn puderete micca truvà una sezione di recuperu.
- Spessu, per salvà u soldu, un computer o laptop hè acquistatu senza un sistema operativo preinstallatu, è, per quessa, i mezi di a so installazione automatica.
- Più spessu, l'utenti stessi, o l'asseruatu chjamatu, decidi di installà Windows 7 Ultimate invece di u Windows 7 Home, 8-ki o Windows 10 pre-installatu licenziatu, è durante a fase di stallazione si eliminanu a partizione di recuperu. A azzione cumplittamente ingiustificata in u 95% di i casi.
Dunque, se avete l'occasione di resettà puru u computer à l'impostazioni di a fabbrica, vi prupone di fà quì: Windows hè automaticamente reinstallatu cù tutti i driver necessari. À a fine di u articulu daraghju dinò informazione nantu à ciò chì hè desiderabile fà dopu tale reinstallazione.
Reinstallà Windows cù u formatariu di u discu dur
U modu di reinstallà Windows cun formattazione di un discu duru o di a so partizione di sistema (u discu C) hè u prossimu chì si pò consiglia. In certi casi, hè ancu più preferibile chè u metodo descrittu sopra.
In fattu, in questo casu, a reinstallazione hè un'installazione pulita di u sistema operativo da u kit di distribuzione nantu à un drive flash USB o CD (drive drive flash o disc). In listessu tempu, tutti i prugrammi è i dati di l'utente sò eliminati da a partizione di sistema di u discu (i file importanti ponu esse salvati nantu à altre partizioni o in un discu esternu), è dopu a reinstallazione sarà ancu installatu tutti i driver di hardware. Quandu aduprate stu metudu, pudete ancu spartire u discu durante a fase di installazione. Di seguito hè un listinu di istruzioni chì vi aiutanu à reinstallà da u principiu in finitu:
- Installazione di Windows 10 da una unità flash (cumpresu a creazione di una unità di avvallamento)
- Installazione di Windows XP.
- Pulite l'installazione di Windows 7.
- Installate Windows 8.
- Cumu spartire o formattà u discu duru quandu installate Windows.
- Installà i driver, installendu i driver in un laptop.
Comu aghju digià dettu, stu prucessu hè preferibile s'ellu si hè u primu descrittu.
Reinstallà Windows 7, Windows 10 è 8 senza formattà u HDD
Due Windows 7 in u scarpatu dopu a reinstallà u sistema operativo senza formattaghju
Ma questu opzione ùn hè micca assai significativa, è u più spessu hè adupratu da quiddi chì, per a prima volta, reinstallanu di modu indipendente u sistema operativu senza istruzzioni. In questu casu, i passi di stallazione sò simili à u casu precedente, ma à u stadiu di a selezzione di a partizione di u discu duru per l'installazione, l'utente ùn formateghja micca, ma cliccava semplicemente Next. Chì hè u risultatu:
- Una cartella Windows.old compare nantu à u discu duru, cuntenendu i file da una installazione precedente di Windows, è ancu i lugizii è cartelle di l'utente da u desktop, cartella I miei documenti, etc. Vede Cumu cancellà a cartella Windows.old dopu a reinstallà.
- Quandu accende u computer, un menù apparisce per sceglie una di e Windows, è solu un travagliu, appena installatu. Vede Cumu scappare a seconda Windows da caricà.
- I vostri schedari è cartulari in a partizione sistema (è ancu ancu ancu) di u discu duru restanu intatti. Ciò hè bonu è male à u tempu. A bona nova hè chì i dati sò stati salvati. Hè cattivu chì un luntanu di puri da i prugrammi installati in precedenza è u OS in sè stanu nantu à u discu duru.
- Avete ancora bisognu à stallà tutti i driver è reinstallà tutti i prugrammi - ùn saranu micca salvati.
Dunque, cun questu metudu di reinstallazione, si ottiene guasi uguale risultatu cum'è una stallazione nera di Windows (tranne chì i vostri dati sò salvati duve era), ma ùn sbarazzate micca di i vari schedari inutili cumparati in l'istanza precedente di Windows.
Cosa à fà dopu à a stallazione di Windows
Dopo a stallazione di Windows, a seconda di u metudu adupratu, aghju raccomandassi di fà una serie di azioni priuritarii, è dopu u fattu mentre u computer hè puru pulitu di programmi, creà una immagine di u sistema è usa quellu per u prossimu tempu per reinstallà: Cumu crea una immagine per restaurà u computer in Windows 7 è Windows 8, Crea una copia di backup di Windows 10.
Dopu adupratu a partizione di recuperu per reinstallà:
- Rimuova i prugrammi inutili da u fabbricante di l'ordinatore - ogni tipu di McAfee, utilità privative inutilizzate in autoload è sì.
- Aggiornu u driver. Malgradu u fattu chì tutti i piloti sò installati automaticamente in stu casu, avete à avè almenu l'aghjurnamentu di u driver di a scheda video: questu pò avè un impattu positivu nantu à e prestazioni è micca solu in ghjochi.
Quandu reinstallate Windows cù u formatazione di u discu duru:
- Installate i driver di l'hardware, preferibilmente da u situ ufficiale di u custruatore di un laptop o a scheda madre.
Quandu si reinstalla senza formattage:
- Uttenite i schedari necessarii (se visibili) da a cartella Windows.old è sguassate stu cartulare (link à l'istruzzioni sopra).
- Rimuete una seconda finestra da l'avvio.
- Installate tutti i driver necessarii nantu à l'hardware.
Quì, apparentemente, è tuttu ciò chì aghju capitu à raccoglia è logicamente si cunniscite à reinstallà Windows. In realtà, u situ hà più materiale nantu à stu sughjettu è a maiò parte di elli si trovanu in a pagina Installazione di Windows. Forse qualcosa da u fattu chì ùn aghju micca cunsideratu chì pudete truvà quì. Inoltre, se avete qualchi prublemi durante a reinstallazione di u sistema operativo, basta inserite a descrizione di u prublema in a ricerca in a parte superiore sinistra di u mo situ, ma probabilmente aghju descrittu a so soluzione.