Cumu aprite un schedariu PSD


I file grafichi chì parechji utenti travaglianu cù quasi tutti i ghjorni sò presentati in una varietà di formati in u mondu mudernu, alcuni di i quali ùn interagiscenu in ogni altra forma. Ma micca tutti i prugrammi per visione di e immagini pò aprite facilmente i schedari di vari allungamenti.

Apertu un Documentu PSD

Prima ci vole à capisce ciò chì u file PSD hè sè è cume aprite un furmatu cù l'aiutu di vari prugrammi per visualizà è edità i documenti grafichi.

U schedariu cù l'estensione PSD hè un format raster per conservà l'infurmazioni grafiche. Hè stata creata apposta per Adobe Photoshop. U formatu hà una differenza impurtante da u JPG standard - u documentu hè cumpressu senza perdita di dati, dunque u schedariu sarà sempre in a so risoluzione originale.

Adobe ùn hà fattu u publicu in u formatu di i file, allora ùn tutti i prugrammi pò aprite facilmente u PSD è u modifiche. Considerà parechje soluzioni software chì sò assai pratticuli da vede u documentu, è chì certi di elli anu permessu di modificà u documentu.

Metudu 1: Adobe Photoshop

Hè logicu chì u primu prugramma da menzionà in i modi di aprite u schedariu PSD hè l'applicazione Adobe Photoshop di chì l'extension hè stata creata.

Photoshop ti permette di fà una varietà di azzioni in un file, cumprende a visione standard, a mudificazione, a modifica à u livellu, à trasformà versu altri formati, è assai di più. Tra i minuri di u prugramma, vale a dì avà notatu chì hè pagatu, perchè micca tutti l'utenti ponu tantepassi.

Scaricate Adobe Photoshop

L'apertura di un PSD cù un pruduttu di Adobe hè abbastanza simpatica è rapida; dunque basta à completà parechji passi, chì saranu spiegati in dettu quì sottu.

  1. A prima cosa, naturalmente, hè di scaricà u prugramma è installatu.
  2. Dopu u lancia, pudete cliccare "File" - "Apertu ...". Pudete rimpiazzà sta azzione cù una scelta rapida di tastiera abbastanza standard. "Ctrl + O".
  3. In a finestra di dialogo, selezziunu u file PSD è cliccate "Apertu".
  4. Ora l'utente pò vede u documentu in Photoshop, edisce è convertite in altri formati.

L'applicazione da Adobe hà un partitu liberu, chì ùn hè nunda di più chì a versione originale da a famosa cumpagnia, ma assolutamente tutti ponu aduprà. L'analizzeremu cù a seconda metà.

Metudu 2: GIMP

Cum'è ghjunghiatu sopra, GIMP hè un analogu liberu di Adobe Photoshop, chì differisce da u prumessu pagatu cù solu pochi sfarenze chì sò in particulari inutili per quasi tutti l'utenti. Chiunque pò scaricà GIMP.

Scaricate GIMP gratuitamente

Tra i vantaggi pò esse annunziatu chì supporta tutti stessi formati chì ponu apertura è edità Photoshop, GIMP ti permette micca di aprite u PSD ma dinò ancu di modifichevi in ​​tuttu. Di u mussu, l'utenti avianu a sapè a lunga carica di u prugramma, à causa di u numeru numeru di fonti è di un'interfaccia piuttostu à praticà.

U schedariu PSD apre per GIMP quasi cum'è in Adobe Photoshop, solu cù alcune funzionalità - tutte e scatole di dialogo si aprono in u prugramma, chì hè abbastanza pratticu quandu u computer ùn sia più veloce.

  1. Installazione è l'apertura di l'applicazione, hè necessariu cliccà nantu à a finestra principale in u "File" - "Apertu ...". Di novu, sta azzione pò esse rimpiazzata dà pressione di dui pulsanti nantu à a tastiera. "Ctrl + O".
  2. Ora vi vole à sceglie in u computer u documentu chì vulete aprire.

    Questu hè fattu in una finestra insolita per l'utente, ma dopu un pocu, comincia à sembra ancu più conveniente di u cumpunitore standard.

    In l'Explorer GIMP, dopu avè selezionatu u schedariu, cliccate nantu à u pulsante "Apertu".

  3. U schedariu aprirà subitu è ​​l'utente puderà vede l'image è mudificà cum'è volete.

Purtroppu, ùn ci sò più prugrammi degni chì permettenu di micca solu aprire file PSD, ma dinò edità. Solo Photoshop è GIMP ti permettenu di travaglià cù questu estensione "in piena forza", cusì vedemu cuntenenu strumenti di visione PSD convenienti.

Metudu 3: PSD Viewer

Forse u prugramu più conveniente è semplice per a visione di i file PSD hè PSD Viewer, chì hà un travagliu chjaru è funziona cù a più alta velocità. Ùn hè micca sensu di cunfrontà PSD Viewer cù Photoshop o GIMP, postu chì a funzionalità in sti trè applicazioni hè significativamente diversa.

Scaricate PSD Viewer gratuitamente

Tra i vantaggi di u PSD Viewer, pudemu notà a velocità rapida di u travagliu, un'interfaccia semplice è a mancanza di superflue. Si pò dì chì u prugramma ùn hà micca bisognu, avendu effettive a so funzione in modu accuratu; dà l'utente à l'opportunità di vede u documentu PSD.

Hè assai faciule per apri un file cù una estensione da Adobe in PSD Viewer, ancu Photoshop stessa ùn pò vantà tanta simplicità, ma questu algoritmu deve esse evidenziatu in modo chì nimu ùn abbiateesceesesce chjamate.

  1. U primu passu hè di stallà u prugramma è di mette in opera cù una scorcia.
  2. PSD Viewer aprirà immediatamente una finestra di dialogo in cui l'utente avrà bisognu di sceglie u documentu per apri è cliccate "Apertu".
  3. Sò quì u schedariu si aprirà in u prugramma è l'utente puderà godere di vede l'immagine in una finestra adatta.

PSD Viewer è una di e pochi di soluzioni chì ti permettenu di aprire immagini grafiche nant'à u tempu, perchè ancu e applicazioni di Microsoft standard ùn sò micca capace di esse.

Metudu 4: XnView

XnView hè un pocu simile a PSD Viewer, ma quì ci hè pussibule di fà qualchì manipolazione di i file. Queste azzioni ùn anu nunda da fare cun codificazione di l'imagine è l'editazione profonda, pudete solu ridimensionare è ritagliu a maghjina.

Scaricate XnView gratuitamente

I vantaghji di u prugramma includenu una numerosa manetta di montage è di stabilità. Di i spressi, vi puderete sicuramente fà bè attentu à una interfaccia piuttostu cumpleta è inglese, chì ùn hè micca sempre pratticu. Ora vedemu cumu apri un PSD attraversu XnView.

  1. Naturalmente, bisogna prima scaricà u prugramma da u situ ufficiale è installatu annantu à u vostru computer.
  2. Dopo l'apertura di l'applicazione, pudete cliccà nantu à l'elemento "File" - "Apertu ...". Ancu una volta, sustituendu una tale azzione hè assai faciule cù una chiave di scelta rapida. "Ctrl + O".
  3. In a finestra di dialogo, selezziunu u schedariu da aprire è cliccate nantu à u bottinu. "Apertu".
  4. Ora pudete vede l'immagine in u prugramma è fà qualchì cambiamentu à essa.

XnView hè assai veloce è stabile, chì ùn hè micca sempre pussibile cù PSD Viewer, è cusì pudete aduprà sicuru u prugramma ancu in un sistema incaricatu.

Metudu 5: IrfanView

L'ultima soluzione pratica chì vi permette di vede PSD hè IrfanView. Sò subitu à dì chì ùn ci sò micca quasi diffarenze da XnViewe, dunque u prugramma hà i stessi vantaggi è svantaghji. Ùn pudemu ancu rilevà chì u pruduttu sustene a lingua russa.

Scaricate IrfanView gratuitamente

L'algoritimu per l'apertura di un schedariu PSD hè simule à u metudu precedente, tuttu hè fattu rapidamente è facilmente.

  1. Installà è aprite u prugramma, bisognu andà à u menù "File" è cliccate quì punta "Apertu ...". Quì pudete aduprà una chjave più pratice - appughjendu solu un bottinu. "O" in a tastiera.
  2. Dopu avete bisognu di sceglie u schedariu desideratu in u vostru computer è aprite in u prugramma.
  3. L'applicazione aprirà rapidu u documentu, l'utente puderà vede a maghjina è cambia leggermente a so dimensione è altre caratteristiche qualchì micca.

Quasi tutti i prugrammi di u articulu travaglia in u listessu modu (l'ultimi tri), aprenu prontu u schedariu PSD è l'usu piacerebbe à vede stu schedariu. Se sapete altre soluzioni di software pratiche chì ponu aprite un PSD, allora participate à i commenti cun noi è à l'altri lettori.