Crea una imitazione di u vetru in Photoshop

MDS (Media Descriptor File) hè una estensione di i file chì cuntenenu informazioni di supportu nantu à una immagine di discu. Ciò include a situazione di e tracce, l'organizazione di i dati è tuttu ciò chì ùn hè micca u cuntenutu principale di l'immagine. Avè prugrami in manu per travaglià cù l'image, apri MDS ùn hè micca difficiule.

Chì prugrammi aprenu i lìbri MDS

Una cosa da tene à mente hè chì MDS serve solu cum'è una aggiunta à i file MDF chì includenu direttamente i dati di l'immagine di disc. Ciò significa chì senza u luggeru principale di MDS, prubabile, ùn funzionerà micca.

Per di più: cumu apri file mdf

Metodo 1: l'alcolu 120%

Di solitu, hè attraverso u prugramma Alcohol 120% chì i file cù l'estensione MDS sò creati, dunque, per tutti i mezi, ricunnosce un tale formatu. L'alcolu 120% hè unu di l'utili più funzionali per a brucatura di file à dischi ottichi è montaghji virtuali. Hè vera, per l'usu di u lungu tempu vi duverà à cumprà a versione integrale di u prugramma, ma per aprite MDS, ci sarà unu primu introduttivo.

Scaricate l'alcolu 120%

  1. Aprite a tab "File" e sceglite un articulu "Apertu". O serve solo di a combinazione di tasti Ctrl + O.
  2. Individuate u locu di conservazione di MDS, selezziunu u schedariu è cliccate. "Apertu".
  3. Per piacè, avà a nota chì u file MDF deve esse situatu in una cartella cun MDS, ancu se ùn serà visualizatu durante a chjave.

  4. Avà u vostru file apparirà in a zona di travagliu di u prugramma. Cliccà à dà per u cliccate è cliccate "Muntà à l'apparecchiatura".
  5. Se ci vole, creà una nova unità virtuale in l'alcolu 120%.

  6. Muntà a maghjina pò piglià un pocu tempu - tuttu dipende da a so dimensione. Cusì, a finestra di esecuzione automatica deve esse cumparata cù l'azzioni listate. In u nostru casu, solu l'apertura di a cartella per a visione di i file hè dispunibule.

Ora pudete vede tutti i file chì cuntenenu l'image.

Metudu 2: DAEMON Tools Lite

Per analogia, pudete aprite MDS è attraverso DAEMON Tools Lite. Questu prugramma ùn hè micca inferiore in quantu di funzionalità à a versione precedente. Per aduprà tutte e funzioni di DAEMON Tools Lite, avete bisognu di cumprà una licenza, ma per i nostri scopi a versione free sarà basta.

Scaricate DAEMON Tools Lite

  1. In a sezione "Images" preme u pulsante "+".
  2. Truvate u schedariu chì avete bisognu, selezziunu e cliccate "Apertu".
  3. U semplicemente trascinaru l'MDS in a finestra di prugramma.

  4. Ora dopu cliccate nantu à sta lima per aprite u so cuntenutu in una cartella. Oppure, chjamendu u menù contestuale, cliccate "Apertu".

U scopu pò esse fattu à traversu "Quick Mount" in fondo à a finestra di prugramma.

Metru 3: UltraISO

U prugrammu UltraISO hà ancu cumparatu a scuperta di MDS senza prublemi. Hè un attrezzi avanzatu per u travagliu cù l'imagini di u discu. Naturalmente, UltraISO ùn hà micca un'interfaccia simpatica cum'è DAEMON Tools, ma in applicazione hè abbastanza pratico.

Scaricate UltraISO

  1. Cliccate "File" è "Apertu" (Ctrl + O).
  2. Oppure usate l'icona aperta in u pannellu di travagliu.

  3. Apparirà a finestra Explorer, chì avete bisognu di truvà è aprite u schedariu cù l'estensione MDS.
  4. Ora, u prugramma pò vede subitu u cuntenutu di l'immagine. Se hè necessariu, tuttu pò esse eliminatu. Per fà quessa, aprite a tab "Azzione" è cliccate nantu à l'elemento pertinente. Dopu reste solu di sceglie a strada per salvà.

Metudu 4: PowerISO

Una bona alternativa per aprite un'impresa in MDS hè PowerISO. Più di tutti, hè simile à UltraISO, solu cù una interfaccia simplificata. PowerISO hè un prugramma pagatu, ma una versione di prova hè abbastanza per aprite MDS.

Scaricate PowerISO

  1. Expand menu "File" è cliccate "Apertu" (Ctrl + O).
  2. Ancu se hè più faciule per aduprà u bottinu nantu à u pannellu.

  3. Individuà è aprite u schedariu MDS.
  4. Come in u casu di UltraISO, u cuntenutu di a maghjina compare in a finestra di prugramma. Sì dopu cliccà nantu à u lima, si aprirà da l'applicazione adatta. Per estrà da l'immagine, cliccate nantu à u pulsante corrispondente nantu à u pannellu.

Cusì, si pò dì chì ùn ci hè nunda di diffici in l'apertura di lìanchi MDS. L'alcool 120% è DAEMON Tools Lite aprenu u cuntenutu di e immagini in Explorer, è UltraISO è PowerISO ti permettenu di visualizzare i file immediatamente in u spaziu di travagliu è uttene siddu necessariu. A cosa maiò hè di dimenticà chì MDS hè cunnessu cù MDF è ùn aprite micca separatamente.