Unigine Heaven 4.0


Unigine Heaven hè un prugramma di riferimentu interattivu chì determina e prestazioni è a stabilità di u processore è a scheda video cù testu estreme.

Prove di stress

U test di stabilità in u prugramma avvene cù l'usu di 26 scene, unu di i quali hè cunnisciutu à parechji - u Ship Ship. Pudete testà in parechji modi - DirectX 11, DirectX 9 è OpenGL.

U prugramma ti permette ancu di sceglie unu di i profili predefiniti - Basic, Extreme, o mette in paramarii testu manualmente.

Durante u testu, a schermata mostra i dati nantu à u numeru di fotogrammi per secondu, i frequenze di core è di memoria di l'adattatore di grafica, è l'indicatori di temperatura.

Test di performance

I benchmark in Unigine Heaven sò inclusi durante u test di stress premendu u pulsante adeguatu. Quandu determinazione di e prestazioni in u angulu inferu dirittu ci hè una zona cù informazioni addiziunali - u FPS minima è massima è u tempu di riproduzione di un quadru.

Cuntrollu manuale di a camera

U prugramma ti permette di cuntrullà a fuga di a fotocamera manualmente in diversi modi. Quì pudete ancu adeguà u focu, l'apertura è l'ora di u ghjornu. A gestione hè effettuata cù e chjavi W, A, S, D è E.

I risultati di i test

I risultati di u test sò visualizati in una scatena chì cuntene l'infurmazioni nantu à u FPS, u numeru di punti vincolati, u sistema - u sistema operativo, u processore è a scheda video, è ancu e l'impostazioni attuali di benchmark.

Quandu cliccate "Salvà" Questa tabella hè salvata cume un file HTML in u locu selezionatu nantu à u discu rigiu.

Versioni Avanzate è Pro

L'edizione di basa di Unigine Heaven hè libera, ma ci sò ancu e versioni cun funziunità avanzata.

  • In Advanced, testu ciclichi sò stati aghjunti; "Linea di cumannu" è mantenendu un log di verificà in u schedariu Excel.
  • Pro, tra l'altro, include una modalità di rendering di software, analisi profonda cunquista per fotogramme, usu commerciali è supportu tecnicu di sviluppatori.

Virtues

  • Impostazioni di test flessibili;
  • Capacità di cuntrullà a fotocamera in u benchmark;
  • A presenza di a lingua russa;
  • Versione di basa gratuita di u pruduttu.

Inconvenienti

  • Ùn ci hè separazione di i risultati di testu di a scheda video è di u processore;
  • In a edizione di basa ùn ci hè micca a pussibilità di tene statistiche.

Unigine Heaven hè un parametru di prova facili da usà per i test di prestazione di u sistema, annantu à u mutore originale. A configurazione basica hè abbastanza per effettuà ispezioni in a casa, chì questu avè tutte e funzioni necessarie. Un grande numaru di modi è di impostazioni di qualità ti permettenu di determinà accuratamente a potenza di u fasciu di l'adattatore di grafica è di u processore, cume travaglia per duie.

Scaricare Unigine Heaven for Free

Scaricate l'ultima versione di u prugramma da u situ ufficiale

Software per testà e carte video Physx fluidmark Test di Performance Passmark Furmark

Share l'articolo in reti sociali:
Unigine Heaven hè un benchmark di estrema basatu nantu à u mutore Unigine chì permette di testà e prestazioni di u sistema graficu di u vostru computer.
Sistema: Windows 7, 8, 8.1, 10, XP, Vista
Categoria: Prudutti di programma
Sviluppatore: UNIGINE Corp
Costu: Free
Dimensione: 273 MB
Lingua: russo
Versione: 4.0