Se avete bisognu di trasferisce l'infurmazioni da u computer à l'iPhone o viceversa, dopu à u cavu USB vi fate bisognu di u prugramma di iTunes, senza a quale a maiò parte di e attività richieste ùn sò micca dispunibili. Oghje avemu da guardà à un prublema quandu iTunes guglia quandu cunnessi u vostru iPhone.
U prublemu cù l'iTunes in ritardu quandu cunnessi una qualsiasi di i dispositive iOS hè unu di i prublemi più cumuni chì ponu esse influenzati da vari motivi. Qui di sà consideramu e cause più cumuni di u prublemu, chì vi darà di ritornu a prestazione di iTunes.
E cause principali di u prublema
Reason 1: iTunes obsoleto
Prima di tutti, devi assicurà chì l'ultima versione di iTunes sia installata in u vostru computer, chì assicurerà un travagliu correttu cun dispositivi iOS. In precedenza, u nostru situ web hà descrittu cumu per verificà ch'ellu ci sia l'aggiornamentu, dunque se l'aghjurnazioni di u vostru prugramma si trovanu, bisognu dì l'installazione, è dopu reinizzi u vostru computer.
Cumu aghjurnà iTunes in u vostru computer
Reason 2: Verificà u statu di a RAM
Quandu cunnessite u vostru gadget à iTunes, a carica di u sistema cresce drammaticamente, è cusì pudete scuntrà u fattu chì u prugramma pò tenere serru.
In questu casu, avete bisognu di aprite a finestra "Manager di dispositivi", chì si pò accede cù una semplice chiave di scelta rapida Ctrl + Shift + Esc. In a finestra chì si apre, bisognu fermà iTunes, è qualsiasi prugrami chì cunsumenu risorse di sistema, ma ùn avete micca bisognu à u mumentu di travaglià cù iTunes.
Dopu, chjappate a finestra di Task Manager, è dopu riavvi iTunes è prova a cunnessione di u vostru gadget à u vostru computer.
Reason 3: problemi cù a sincronizazione automatica
Quandu cunnessate u vostru iPhone à u vostru computer, iTunes per difettu lancia una sincronia automatica, chì include u trasferimentu di cumpramenti freschi, è creà un novu backup. In questu casu, si deve verificà chì a sincronizazione automatica facci da iTunes à appighere.
Per fà ciò, disconnette u dispositiu da u computer, è allora lancia u iTunes di nuovo. In cima di a finestra, cliccate nantu à la scheda. Edit è andate à u puntu "Impostazioni".
In a finestra chì si apre, andate in tab "Dispositivi" è spiccà a casella "Prevenite a sincronizzazione automatica di iPhone, iPod è dispositivi iPad". Salvà i cambiamenti.
Dopu avè fattu sta procedura, bisognu à cunnessu u vostru dispositivo à u computer. Se u prublema di congelamentu hà passatu senza una traccia, allora lasciate a sincronizazione automatica off di quì, hè pussibule chì u prublema sia risolvitu, per chì a funzione di sincronizazione automatica puderia esse attivata di novu.
Reason 4: Windows Account Issues
Alcuni prugrammi installati per u vostru contu, cume e l'impostazioni specificate ponu vene à prublemi in u travagliu di iTunes. In questu casu, pudereste pruvà à creà un novu account di utente nant'à u computer, chì ti permetterà di verificà a probabilità di sta causa di u prublema.
Per creà un account di utilizatore, aprite a finestra "Pannello di cuntrollu", vene in u angulu in dirittu superiore "Piccole Icone"è poi andate in sezione "Accounts User".
In a finestra chì si apre, selezziunu "Gestisce un altru account".
Se sì un utente di Windows 7, allora in questa finestra puderete procedere à a creazione di un account. Se sì u pruprietariu di un sistema operativu Windows anzianu, in a parte inferiore di a finestra fa clic u pulsante "Addu un novu utilizatore in l'impostazioni di u computer".
Serà trasferitu à a finestra "Opzioni", duve avete bisognu di selezziunà l'elementu "Add us user for this computer"è dopu completà a creazione di un novu contu.
Andate à u novu contu, uttenite iTunes in u vostru computer, è dopu autorizà u prugramma, cunnessu u dispositivo à u computer è verificate u prublema.
Reason 5: Virus Software
È infine, un motu assai più seriu per u prublema di u travagliu di iTunes hè a presenza di un prugrammu di virus nantu à u computer.
Per scansionà u sistema, aduprà a funzione di u vostru antivirus o utilità di trattamentu speciale. Dr.Web CureItchì permetterà di scansionà u sistema per ogni tippu di minacce, è poi li elimine in maniera tempestiva.
Scaricate utilità Dr.Web CureIt
Se, dopu completatu a scansione, e minacce sò state rilevate, bisognu di sguassalli, è dopu ripartite u computer.
Reason 6: iTunes ùn hè micca sicuru.
Questu pò esse dovutu à l'azione di u software virus (chì speramu chì avete eliminatu) è à altri prugrammi installati nantu à u computer. In questu casu, per risolve u prublema, avete bisognu di rimuovere iTunes da u vostru computer, è di fà u cumunamentu - quandu si disinstalla, per catturà altri prugrami Apple installati in u vostru computer.
Cumu rimuovere completamente iTunes da u vostru computer
Dopu avete finitu di rimuovere iTunes da u vostru computer, riavete u sistema, è dopu scaricà l'ultimu pacchettu di distribuzione da u situ di sviluppatore ufficiale è installatu sul tuo computer.
Scaricate iTunes
Speremu chì queste raccomandazioni anu aiutatu a risolve i prublemi cù iTunes.