Aspettative di Novembre 2018: ghjochi gratuiti per l'abbonati di Xbox Live Gold

Un abbonamentu Xbox Live Gold pagatu hà un inseme di vantaggi chì sò interessanti per i gamer. E, forse, u più piacevuli di loro hè u setu mensile di ghjocu cum'è un rigalu, per chì pò salvà una quantità decente. Per esempiu, questu mese, i fortunati proprietari di ghjochi gratuiti di Xbox Live Gold in Novembre di u 2018 rispareranno 4246 rubli.

U cuntenutu

  • Giochi gratuiti per l'abbonati di Xbox Live Gold da esse liberati in Novembre
    • Campo di battaglia 1
    • Razza u sole
    • Credo Assassinu
    • Dante's Inferno

Giochi gratuiti per l'abbonati di Xbox Live Gold da esse liberati in Novembre

-

In Novembre, i patroni di l'abbonamenti "d'oru" saranu felici cù quattru ghjochi, ciascuna chì merita attenzione è l'ore passate davanti à u schermu di u ghjocu. U kit include un sparatore, ghjochi arcade, slasher è avventura azzione.

Campo di battaglia 1

-

U tiratore d'azzione si svolge nantu à i campi di battaglia di a Prima Guerra Mundiale. U lettore diventa un membru di e più sanguinose battaglie di u tempu - operazioni in vari punti di u mondu. Dunque, e battaglie in u desertu arabu è e battaglie per l'Alpi sò state trasmesse cù un altu gradu di autenticità storica in u ghjocu.

In scontri, u lettore pò sceglie nantu à u latinu chì luttà è chì dichiara e truppe à cuntrullà. In listessu tempu, u numeru di soldati subordinati à u gamer hè impressionanti. In a battaglia, pudete purtà a cavalleria, cisterne, veiculi blindati è aerei di lotta. In più, in l'arsinali di i ghjucatori ci sò armi chimiche.

Pudete ghjucà solu, o pudete aderà à a squadra reta chì vene da 8 à 64 persone. Unu di i principali vantaggi di u ghjocu - a qualità di a grafica, chì cunsulta cù a foto di i blockbusters di Hollywood. Inoltre, Battlefield 1 hè cunsideratu u più riesciutu in u sviluppu di temi di ghjocu di a guerra mundiale di u principiu di u XX seculu.

In a versione pagata, u costu di u ghjocu hè 2499 rubli. Pudete vene gratuitamente da u abbonamentu Xbox Live Gold fino à u 30 di Novembre.

Razza u sole

-

Un jocu arcata assai simprivu in cui avete bisognu di cuntrullà i voli di l'apparatu, alimentatu da l'energia solare. È hè impurtante da tene à cunnosce chì a notte, ùn ci sarà più postu per avà a carica supplementare di vitale. Hè necessariu pensà anticipatamente nantu à u futuru - calculà correttamente a vostra forza è putenza durante u ghjornu.

U prughjettu hè distinatu per un minimalismu deliberatu, chì, in questo casu, hà u so fascinu. U travagliu di u lettore hè di volà più vicinu à u Sun, di andà oltre i limiti di u spaziu dispunibile è ancu a vostra propria imaginazione.

I creadori di u ghjocu da u studio Flippfly anu saputatu combinà in u so prughjettu un corridore senza fine è e corsa in a so forma classica.

U ghjocu hà parechje sessioni, in ognunu di i quali hè necessariu per mostra u risultu più altu pussibule. U prezzu normale di u ghjocu hè 499 rubli. A versione gratuita hè dispunibuli per l'abbonati da u 16 di nuvembre à u 15 di dicembre.

Credo Assassinu

-

U personanu principale in stu film d'azione di avventura hè un cacciatore chjamatu Altair. Ancu da a zitiddina, hè statu amparatu à a setta di l'assassini, induve era furmatu subitu, chì li faceva un superboinu. Ora a so missione hè di stallà a via di l'invasori chì provenenu da l'Europa è di fermà a Terza Cruciata, chì in 1191 hè rivolta à i paesi di l'Est.

U mondu di u ghjocu vi permette di spiazzà vicinu à diversi stati è cità, guardà i mercati lucali, cumunicerai cù u populu di u locu - genti di diverse culture è nazionalità. In stu ghjocu ti permette di sperimentà u sapore etnicu - cun conversazioni cù negozianti di u mercatu è preti, l'estetica di costruzioni religiosi lucali.

Pudete cumprà u ghjocu per 499 rubli, è cum'è parte di un abbonamentu gratuitu - scaricate da u 1 à u 15 di Novembre.

Dante's Inferno

-

Questu hè un slasher, dotatu di elementi di un ghjocu di role-playing è di riferimentu di u lettore à i classici di u mondu - A Divina Cummedia di Dante Alighieri. Hè vera, l'interpretazione di u travagliu in u ghjocu hè statu più chè di liberu.

Per u so amore, u personariu principale - u caccia è u veteranu di e crociate dittu Dante devinu passà per tutti i circoli di l'infernu. A storia principia cù u fattu chì l'anima di un guerrieru amatu - a ragazza Beatrice - cade in u regnu di Lucifer, è deve esse truvatu e salvatu appena possibile. L'ostaculi nantu à un caminu difficiule sò i pecati di Dante, i so incubi è i mostri chì hannu scoppiatu da l'anima è si sò materializzati.

Per trattà cù u nemicu, l'eroi pò aduprà armi, chì in u rolu di cui sò a Santa Crucifixione è u Spit di Morte. In più, in a lotta contr'à i demoni sustinerà a soluzione di puzzle chì si scontra continuamente in u parcorsu di u lettore.

U prezzu normale di u ghjocu hè 749 rubli. L'accessu à u scaricare gratuitu sarà aperto da u 16 à u 30 Novembre.

Malgradu u primu friddu fora di a finestra, Novembre di i utilizatori di Xbox Live Gold sarà caldu. L'insieme di ghjochi gratuiti si hè rivelatu esse un combatu faccia a faccia è evidentemente prughjettu per quiddi chì ùn ponu micca aspettative per salvà u mondu - stà in cimiteru di a Crociata, scala in e ferri di a Prima Guerra di u Mondu