Cume montà una immagine in UltraISO


Tutti i navigatori moderni creanu cache di cache chì registranu l'infurmazioni nantu à e pagine web già immerse. Grazie à u cache, riaprire a pagina in u navigatore web Google Chrome hè assai più veloce, perchè u navigatore ùn hà micca da ri-upload di e immagini è altre informazioni.

Purtroppu, cù u tempu, a cache di u navigatore cumincia cumuna, chì porta sempre à una diminuzione di a velocità di u navigatore. Ma a soluzione à u prublema di prestazione di u navigatore web Google Chrome hè estremamente simplexu - avete bisognu di cancellà a cache in Google Chrome.

Scaricate Google Chrome Browser

Ùn si pudete cancellà a cache in Google Chrome?

1. In l'angulu in alto à destra cliccate nantu à l'icona di u menù di u navigatore è in a lista chì pare vene à "Storia"è dopu sceglite torna "Storia".

Per piacè, avverate chì a sezione "Storia" in un qualsiasi browser web (micca solu Google Chrome) si pò accede cù a combinazione di tasti à tempu simplici Ctrl + H.

2. A schermata visualizza a storia trascinata da u navigatore. Ma in u nostru casu, ùn ci hè micca interessatu, ma in u bottinu. "Cancella storia"chì ci vole à sceglie.

3. Si aprirà una finestra chì permette di sguassà i vari dati salvati da u navigatore. Per u nostru casu, devi assicurà chì ci sia una spunta à fiancu à l'elemento. "Images è altri file salvati in cache". Questu articulu vi permetterà di sguassà u navigatore cache Google Chrome. Sì ancu necessariu, ticchite e altri elementi.

4. In a zona superiore di a finestra finu à u puntu "Sguassà i punti chì seguite" marcà a scatula "Per tutti i tempi".

5. Tuttu hè prontu per sbarrazzà a cache, allora tuttu avete à fà hè cliccate nantu à u bottinu. "Cancella storia".

Appena chjamata a chjave di storia hè chjusa, tutta a cache sarà cancellata da u computer. Ùn vi scurdate chì a cache deve esse pulita periodicamente, mantenendu cusì e prestazioni di u vostru navigatore Google Chrome.