Cumu abilità o disattivà Windows 7 Defender

U PDF hè di ghjornu unu di i formati più diffusi per a lettura. Ma, i dati in stu furmatu ùn sò micca bè pratici per travaglià. A traduce in formati più pratici destinati à edità i dati ùn hè micca tantu faciule. Spessu, quandu utilizanu strumenti diversi per a cunversione, quandu si trasferisce da un formatu à un altru, ci hè una perdita di informazioni, o hè visualizzato in un novu documentu in modu scrupolosu. Dai un ochju à cumu pudete cunvertite i file PDF in formati supportati da Microsoft Excel.

Metodi di conversione

Deve esse annunziatu subitu chì Microsoft Excel ùn hà strumenti integrati chì pudianu esse aduprati per convertite PDF in altri formati. Inoltre, stu prugramma ùn pò ancu aprà un schedariu PDF.

Di i modi principali in cui cunverti PDF in Excel, vi sò da suppurtà e seguenti opzioni:

  • cunversione cù applicazioni speciali di conversione;
  • cunversione cù i lettori PDF;
  • l'usu di i servizii in linea.

Parlameremo nantu à queste opzioni sottu.

Conversione da u lettore PDF

Un di i prugrami più diffusi per a lettura di file PDF hè l'applicazione Adobe Acrobat Reader. Aduprendu a so cinta d'utili, pudete fà parte di a procedura per trasferisce PDF à Excel. A seconda metà di stu prucessu deve esse fatta in a stissa Microsoft Excel.

Aprite u schedariu PDF in Acrobat Reader. Se u prugrammu hè installatu per difettu per vede i file PDF, pudete esse fattu semplicemente cliccendu nantu à u file. Se u prugramma ùn hè micca installatu per difettu, allora pudete aduprà a funzione in u menu di Windows "Apri cù".

Inoltre, pudete avverate Acrobat Reader è in u menù di questu app, andate à l'archivi "File" è "Open".

A finestra s'è aperta duvule avete bisognu di selezzià u schedariu chì apri à aprite è cliccate nantu à u bottinu "Apri".

Dopu chì u documentu hè aperto, torna à cliccà nantu à u "File", ma sta voglia di viva à e voci di menù "Salvà l'altru" è "Testo ...".

In a finestra chì si apre, selezziunu u cartulare duve si truvà u schedariu in u format txt, è cliccate nantu à u bottinu "Salva".

In questu Acrobat Reader pò esse chiusu. Poi aprite u documentu salvatu in qualunque editor di testu, per esempiu in u Notepad di Windows standard. Copiate tuttu u testu, o a parte di u testu chì vulemu inserisce in u schedariu Excel.

Dopu à ciò, esegui Microsoft Excel. Facendu cliccate à dirittu destro nantu à a cella in alto à sinistra di u fogliu (A1), è in u menu chì si vene, selezziunate l'elemento "Inserisci ...".

Dopu, cliccendu nantu à a prima colonna di u testu inseritu, andate à la scheda "Dati". Quì, in u gruppu di strumentazione "Travaglianu di dati", cliccate nantu à u bottu "Testo per colonne". Dighjà chì in questo casu, si deve sceglie una di e colonne chì cuntenenu u testu trasferitu.

Dopu, a finestra di Assistente Testu si apre. In stu, in a sezione intitulata "Formatu di dati di fonte" avete bisognu di assicurà chì l'interruttore sia in una posizione "delimitata". S'ellu ùn hè micca u casu, allora ghjè spostatu à a posizione desiderata. Dopu à ciò, cliccate nantu à u pulsante "Avanti".

In a lista di i caratteri separatori, cusciate a casella accantu à l'elemento "spaziale", è ticchja tutte e altre caselle.

In a finestra chì si apre, in u blocu di paràmetri "Formatu di i dati di colonna" hè necessariu piazzà u switch à a posizione "Text". Di fronte à l'iscrizzione "Mette in" anu indicatu ogni colonna di u zuccaru. Sì ùn sapete micca cume registà u so indirizzu, cliccate solu nantu à u bottinu accantu à u modulu di entrata di dati.

In questu casu, l'Assistente di u testu sarà minimizata, è sarà necessariu cliccà manualmente nantu à a colonna di a voglia di specificà. Dopu à quessa, u so indirizzu apparirà in u campu. Avete basta à cliccà nantu à u bottinu à a destra di u campu.

U Maestru di i Testi si apre di nuovo. In sta finestra, tutte e impostazioni sò inserite, cusì cliccate nantu à u pulsante "Finisce".

Una simile operazione deve esse fatta cù ogni colonna chì hè stata copiata da un documentu PDF in un foglio Excel. Dopu, i dati sò urdinati. Avianu bisognu di salvà u modu standard.

Conversione cù programmi di terze parti

Conversione di un documentu PDF in Excel cù applicazioni di terze parti hè, naturalmente, assai più faciule. Unu di i prugrami più pratici per fà sta procedura hè Total PDF Converter.

Per inizià u prucessu di cunversione, lanciate l'applicazione. Allora, in a so parte di più à parte, aprite u cartulare induve u nostru file hè situatu. In a parte centrali di a finestra di prugramma, selezziunu u documentu desideratu, aghjunghjendu u cliccatu. A barra di strumentu cliccate nantu à u pulsante "XLS".

Una finestra si apre in cui pudete cambià a cartella di uscita di u documentu finitu (per difettu hè u listessu cum'è u originale), è ancu fà qualchì altre impostazioni. Ma, in a maggior parte di i casi, i paràmetri predefiniti sò abbastanza. Allora, fate un clic nantu à u pulsante "Start".

A procedura di cunversione ghjunghje.

Una volta finita, una finestra si aprà cù u missaghju apposta.

In u listessu di u listessu principiu, a maggior parte di altre applicazioni travaglia per cunverte i PDF à i formati Excel.

Conversione cun servizi online

Per cunvertenu cù i servizii in linea, ùn avete micca bisognu à scarica alcun software addiziunale. Una di sti risorse più diffuse è Smallpdf. Stu serviziu hè destinatu à trasformà i lima PDF in vari formati.

Dopu avete spostatu in a sezione di u situ du duveru cunvertisce in Excel, basta trascinaru u schedariu PDF richiesti da l'Esplora di Windows à a finestra di navigatore.

Pudete ancu clicà nantu à e parole "Selezziunu un schedariu".

Dopu, avemu da fà una finestra, in cui devi marcà u schedariu PDF desideratu, è cliccate nantu à u bottinu "Apri".

U schedariu hè caricatu in u serviziu.

Dopu, u serviziu in linea converteghja u documentu è in una nova finestra offre per scaricà un file Excel cù strumenti di navigatore standard.

Dopu u scaricamentu, sarà dispunibule per a so prucessione in Microsoft Excel.

Dunque, avemu guardatu trè modi fondamentali per cunverte i file PDF in un documentu Microsoft Excel. Va rimarcatu chì nisuna di e opzioni descritte garantiscenu chì i dati saranu pienu visualizati currettamente. Nantu à a maggior parte di i casi, ci hè sempre a trasmissione di un novu file in Microsoft Excel, affinchì i dati da esse visualizati in modo currettu è abbiate un aspettu presentabile. Tuttavia, hè ancu assai più faciule chè di interrompere completamente i dati da un documentu à l'altru manualmente.