Rallentate u video in linea


Photoshop, per tutti i so meriti, soffre ancu di malatie di software cumuni, cume eri, congelamenti, è travagliu sbagliatu.

In molti casi, per risolve i prublemi, hè necessariu rimuovere cum'è Photoshop da un computer prima di reinstallà. In più, s'è pruvate à stallà una versione più vechja nantu à una nova, pudete avè parechji dolori di capu. Hà per quessa prima di quessa, si consiglia di fà e azzioni descritte in sta lezione.

A rimozione piena di Photoshop

Pè a so sguplita apparente, u prucessu di disinstallazione ùn ghjunghja à u mo liscia chì vulemu. Oghje analizzuosce trè casi particulari di rimozione di l'editor da u computer.

Metudu 1: CCleaner

Per cumincià, cunsiderate l'opzione di rimuovere Photoshop cù un prugramma di terze parti, chì serà CCleaner.

  1. Lanciate a scelta rapida Sikliner nant'à u desktop è andate in tab "Servizio".

  2. In a lista di prugrammi installati, cerca per Photoshop, è cliccate nantu à u pulsante chì dice: "Uninstall" in u pane di giuste.

  3. Dopu l'azzione di sopra, u disinstallatore di u prugramma cù u quali era installatu Photoshop hè lanciatu. In questo casu, si tratta di Adobe Creative Suite 6 Master Collection. Pudete avè quellu Cloud Creativu, o un altru installatore di distribuzione.

    In a finestra di disinstallazione, selezzi di Photoshop (s'ellu ci hè una lista simile) è cliccate "Elimina". A maggior parte di i casi, vi sarà dumandatu di rimuovere l'installazione. Si ponu esse paràmetri di prugramma, ambienti di lavoro salvati, etc. Decisione per te, perchè se vulete solu reinstallà l'editor, allora quiddi impostazioni ponu esse utule.

  4. U prucessu hà principiatu. Ora ùn ci hè nunda chì dipende di noi, hè solu di aspittà à a so cumplimentazione.

  5. Finitu, Photoshop cancellatu, cliccate "Chiudi".

Dopu una disinstallazione di l'editoru, vi hè raccomandabile riparte u computer, perchè u Registro di sistema hè aggiornatu solu dopu à un riavvintu.

Metudu 2: Standard

Oghje, tutti i prudutti di software Adobe, eccettu Flash Player, sò installati cù u Creative Shell Cloud, cu cui pudete gestire i prugrammi installati.

U prugramma principia cù una scorciatura chì si vede nantu à u desktop dopu ch'ella hè installata.

Photoshop, cum'è a maggior parte di l'altri prugrammi installati nantu à u computer, crea una voce specifica in u Registro di sistema chì li permette di entrà in a lista di l'applet di u pannellu di cuntrollu. "Programmi è Componenti". Versioni anziane di Photoshop, chì sò state installate senza Creative Cloud, sò cancellate.

  1. In a lista presentata truvamu Photoshop, selezziunu, cliccate u cliccate u cliccate cù u selezzione di una voce di menu unica. "Elimina.

  2. Dopu e azzioni fatte, u installatore aprirà, in quantu à a versione (versione) di u prugramma. Come dicemu ancu, in questu casu sarà Creative Cloud, chì offrerà di salvà o cancellà e impostazioni di u persunale. Tu decidi, ma se pensate di rimuovere cumminalmente Photoshop, allora hè megliu per sguassà questi dati.

  3. U prughjettu di u prucessu pò esse osservatu à fiancu à l'icona di l'applicazione installata.

  4. Dopu a rimozione, a finestra di coppiu sembra:

Avemu cancellatu u Photoshop, ùn hè più, u compitu hè finitu.

Metudu 3: micca standard

Se u prugramma ùn hè listatu Pannelli di controllodevi, cume si dicenu, "ballà cun tamburinu" un pocu, da chì a distribuzione standard di Photoshop ùn cuntene micca un disinstallatore integratu.

I motivi per i quali l'editore ùn hè "registratu" in Pannelli di controllopò esse differente. Forse avete installatu u prugramma in una cartella sbagliata, in cui deve esse situatu per difettu, o l'installazione hè andata storta, o tu (God God!) Avete una versione pirata di Photoshop. In ogni casu, a rimozione deve esse fatta manualmente.

  1. Prima di tutti, sguassate a cartella cù l'editor installatu. Pudete determinà a so posizione cliccendu nant'à a scelta rapida di u prugramma, è andendu à "Pruprietà".

  2. In e pruprietà di a scelta rapida ci hè un bottinu etichettatu Ubicazione di u File.

  3. Dopu cliccatu, aprirà esattamente u cartulare chì avemu bisognu di sguassà. Duvete usciri da u cliccatu nantu à u nome di u cartulare precedente in a barra di indirizzu.

  4. Ora pudete cancellà u cartulare cù Photoshop. Rendite u megliu cù e chjavi SHIFT + DELETEbypassà Carrettu di a compra.

  5. Per cuntinuà a cancellazione, vedemu fà rende i cartulari invisibili. Per fà quessa, andate "Pannello di cuntrollu - Opzioni di cartella".

  6. Tab "Vede" attivare l'opzione "Mostra i cartelli, i cartelli è le unità nascoste".

  7. Andate in u discu sistema (chì hè a cartella "Windows"), apri u cartulare "ProgramData".

    Quì avemu à a directory "Adobe" è eliminà i sottocartelle "Adobe PDF" è "CameraRaw".

  8. Dopu, noi seguitu a strada

    C: Utenti U vostru account AppData

    è sguassate a cartella "Colore".

  9. U prossimu "client" da cancellà hè u cuntenutu di a cartella situata in:

    Da u: Utenti L'account AppData Roaming

    Eccu eliminà i sottocartelle "Adobe PDF", "Adobe Photoshop CS6", "CameraRaw", "Colore". Se aduprate un altru software CS6, u cartulare "CS6ServiceManager" lasciate in u locu, altrimenti pudete cancellà.

  10. Avete avà bisognu di pulì u zitellu da i "code" di Photoshop. Questu, naturalmente, pò esse fattu manualmente, ma hè megliu à fiducia in i prufiziunali chì scrivevanu software specializatu.

    Lezione: Top Pulizia di Registrazione

Dopu tutte e manipulazioni, un riavule hè obbligatorio.

Queste eranu duie vie per eliminà completamente Photoshop da un computer. Indipendentemente da i motivi chì vi hanbbenu à questu, l'infurmazioni in l'articulu aiutanu à evità certi di i prublemi associati à a disinstallazione di u prugramma.