Errore ERR_CONNECTION_TIMED_OUT in Google Chrome - Cumu risolvi

Un di i più cumuni errori à l'apertura di siti Web in Google Chrome è "Impussibile accedere à u situ" cù a spiegazione "Timed out attendendu una risposta da u situ" è u codice ERR_CONNECTION_TIMED_OUT. Un utilizatore principiante ùn capisce micca esattamente ciò chì accade è cume agisce in a situazione descritta.

In questo manuale - in dettaglio nantu à e cause comuni di l'errore ERR_CONNECTION_TIMED_OUT è possibili modi per risolve u. Speru chì unu di i metudi serà utile in u vostru casu. Prima di cuntenere, vi aduiuu semplicemente pruvendu à ricaricà a pagina, se ùn l'avete micca fattu dighjà.

Cause di l'errore "Timed out attendendu una risposta da u situ" ERR_CONNECTION_TIMED_OUT e cume u risolve.

L'essenza di questu errore, simplificatu, si pò fà chì, ancu s'ellu sia stabilitu a cunnessione cù u servitore (u situ), ùn ci venenu risposta à dì; ùn ci sò micca informazioni inviate à a richiesta. Da un certu tempu, u navigatore attende una risposta, allora riferisce un errore ERR_CONNECTION_TIMED_OUT.

Questu pò accade per vari motivi, i più cumunali in i quali sò:

  • Queste o altre pratiche cù a cunnessione Internet.
  • Problemi temporali da parte di u situ (s'ellu ùn hè micca un apertura un situ) o l'indicazione di l'indirizzu erratu di u situ (nant'à "esistente").
  • Aduprà un proxy o una VPN per Internet è a so inoperabilità temporanea (da a cumpagnia chì furnisce sti servizii).
  • Indirizzi reindirizzati in u file hosts, a presenza di prublemi maligni, l'effetto di software di terze parti sul travagliu di a connessione Internet.
  • Cunnessione Internet lente o pesanti.

Queste ùn sò micca tutte e cause possibili, ma hè di solitu una questione di unu di i sopra. È ora in ordine di i passi chì vòanu pruvà s'ellu ci hè di fronte à un prublema, da semplice è spessu agente à più complexu.

  1. Assicuratevi chì l'indirizzu di u situ hè inseritu in modo currettu (se sì entratu da a tastiera). Disconnuite Internet, verificate se u cavu hè fermamente inseritu (o smetti di u reinserimentu), riavete u router, se ti connette via Wi-FI, ripartisce u computer, cunnessi à l'internet è verificà chì l'errore ERR_CONNECTION_TIMED_OUT sia sparitu.
  2. Se un situ unicu ùn apru micca, verificate se si faci, per esempio, da un telefonu per mezu di una rete mobile. Si no - forse u prublema hè in u situ, quì solu per aspettà una correzione da a so parte.
  3. Disabilite e estensioni o VPN è applicazioni proxy, verificate u travagliu senza elli.
  4. Verificate se u servitore proxy hè impostatu in a configurazione di cunnessione di Windows, disabiliscila. Vede Cumu disattivà un servitore proxy in Windows.
  5. Verificate u cuntenutu di u file hosts. S'ellu ci hè una linea chì ùn incominci cù un "segno di libbra" è cuntene l'indirizzu di un situ indebitu, sguassate sta linea, salva u schedariu è ricuniscià a Internet. Vede Cumu modificare l'archiu di l'ospite.
  6. Se un prugrammu anti-virus o firewall hè installatu in u vostru computer, provate a disattivà temporaneamente è scopre cum'è chì hà aghju fattu a situazione.
  7. Pruvate aduprendu AdwCleaner per truvà e rimuovere malware è resettà l'impostazioni di rete. Scaricate u prugramma da u situ di sviluppatore ufficiale //ru.malwarebytes.com/adwcleaner/. Dopu, in u prugramma in a pagina "Impostazioni", setà i parametri cum'è in a screenshot sottu è in a "Pannula di cuntrollu" scheda, esegui a ricerca è l'eliminazione di malware.
  8. Pulite a cache DNS in u sistema è Chrome.
  9. Se avete Windows 10 installatu in u vostru computer, pruvate l'utellu di reset a rete.
  10. Aduprà l'utilità di pulizia Google Chrome integrata.

D'altronde, in base à qualche infurmazione, in rari casi chì un errore accade quandu si accede à i siti https, à ruminà u serviziu di crittografia in services.msc pò aiutà.

Speru chì una di e opzioni proposte ti aiutò è u prublemu era risolto. In quant'à, fate attenzione à un altru materiale, chì si tratta di un errore simile: Impossibile accedere à u situ ERR_NAME_NOT_RESOLVED.